проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- iliya.nikolov
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 24.06.2015
- Пол: Мъж
Прекъсване след смяна на ламбда сонда BMW e46 316i n42b18a
Здравейте колеги имам голям проблем със колата на жена ми.
След смяната на ламбда сонда след контролният катализатор започна яко да тресе и прекъсва на ниски обороти на високите що годе е добре но няма мощността която беше преди.
Отворих и свещите и на 2 и 4 цилиндър свещите са черни. На диагностиката с BMW scanner излиза липса на де детонация на 4 цилидър(ако правилно превеждам).
Днес върнах старата ламбда сонда но проблема си остана.
Прегледах гофрето няма дупки, дебитомера го смених преди седмица.
Благодаря ви предварително за помощта.
След смяната на ламбда сонда след контролният катализатор започна яко да тресе и прекъсва на ниски обороти на високите що годе е добре но няма мощността която беше преди.
Отворих и свещите и на 2 и 4 цилиндър свещите са черни. На диагностиката с BMW scanner излиза липса на де детонация на 4 цилидър(ако правилно превеждам).
Днес върнах старата ламбда сонда но проблема си остана.
Прегледах гофрето няма дупки, дебитомера го смених преди седмица.
Благодаря ви предварително за помощта.
- Cvetkov1973
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.05.2019
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги,не знам подходяща ли е темата но имам проблем с n42b20 мотор.не работи валвтроника,защото е изгорял някакъв чип в компа,така ми обесни майсторчето.Сменихме компа,работи 1 де и пак изгорял тоя чип.И сега гадаем от какво може да горят така.Ако някой има идея да я сподели,много ще съм благодарен.Мерси предварително.
- Georgi840712
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15.08.2020
- Пол: Мъж
Е 46 318i 143 к.с. губи мощност към 2 хил. оборота
Здравейте,проблема е с бмв е46 318i 143 к.с. като цяло не работи много добре,предърпва губи мощност към 2 хиляди отбора,и максимума вдига 70-80 километра,като откача дебитомера върви доста по-добре,сменял съм чисто нови, дебитомер(бош),ламбда сонда, гумички,сегменти,верига,и проблема остава,като я закача на диагностика показва грешки
28d7 алтернатор комуникация
07 общ модул V: вътрешна грешка напрежение( централен борд zke)
Чек-а не свети нито eml
Моля за съвети какво може да е.
28d7 алтернатор комуникация
07 общ модул V: вътрешна грешка напрежение( централен борд zke)
Чек-а не свети нито eml
Моля за съвети какво може да е.
- Димитър3919
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 20.01.2020
- Пол: Мъж
Проблем с оборотите на колата
Здравейте! Преди около месец си купих е46 купе края на 2003 година 318- 143к.с. До тук всичко точно обаче преди седмица ми светна чека- откриха ми 2 грешки на диагностиката- температурния датчик, който показва
външната температура ми е развален и втората грешка показа богата смес. Днес като се прибирах установих 3ти проблем- при паркирана кола, на свободна и без да съм натиснал педала
на газта колата на 2-3 пъти вдигна обороти от 800-1.800-2000 все едно съм го настъпал, а нищо не бях пипнал. На какво ли може да се дължи този проблем и дали е нещо много сериозно? Благодаря
предварително!
външната температура ми е развален и втората грешка показа богата смес. Днес като се прибирах установих 3ти проблем- при паркирана кола, на свободна и без да съм натиснал педала
на газта колата на 2-3 пъти вдигна обороти от 800-1.800-2000 все едно съм го настъпал, а нищо не бях пипнал. На какво ли може да се дължи този проблем и дали е нещо много сериозно? Благодаря
предварително!
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Неравномерност на цилиндрите N42B20
През импата показва това, какво означават числата +1 -1 добавя гориво ли, има много леко клатене на двигателя..
доколкото знам тук трябва да е всичко на 0-ла
доколкото знам тук трябва да е всичко на 0-ла
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Тиез коне искат да ядат....
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Привет колеги имам проблем с моята е46 316 1.8/116кс започна с претрисане на мотора на празен ход и като че ли изгуби част от моштноста .Всервиз сменихме свещи мислех че е от това .Като я взех от сервиза покарах я малко спрях пред къщи загасих я и след около 1 час опитах да запаля но не успях.Дойде механика с 2 компютъра полвин ден се мъчи и не пали препатка на няколко пъти но до там .Също забелязах че ЕМЛ лапата на таблото остава да свети всичко друго изгасва до като върти мотора.Някой сблъскал ли се е с такъв проблем?Да вметна само веригата ми е леко разтегната но 4 години така я карам чува се от време на време.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Привет, колега. А механикът с двата компютъра не каза ли какво е записала като грешки?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
The Heartlistener написа:Привет, колега. А механикът с двата компютъра не каза ли какво е записала като грешки?
Привет каза че не разпознава ваносите или нещо такова.Но аз си мисля че е електричиски проблема и е по някой от модулите за управление на запалването.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Страхотно обяснение е дал... Има DME, няма десет модула. Закачи колата на читав софтуер и запиши точно грешките които се записват в DME след неуспешните запалвания. В случая дори едно Делфи ще свърши работа. Иначе трябва да гадаем. EML святкала ли е преди да се появи проблема?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
The Heartlistener написа:Страхотно обяснение е дал... Има DME, няма десет модула. Закачи колата на читав софтуер и запиши точно грешките които се записват в DME след неуспешните запалвания. В случая дори едно Делфи ще свърши работа. Иначе трябва да гадаем. EML святкала ли е преди да се появи проблема?
Преди не е светила никога Днес забелязах че като дам на контакт не чувам бензиновата помпа а при тест с компютъра показа че работи.Възможно ли е като завъртя на контакт електрониката да не подава ток към помпата?Като грешка също изписваше защита срещу злонамерено запалване може ли да е от имобилайзера?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
EWS блокира стартера ако не опознае ключа. При теб стартера върти. А с оглед на грешката за която казваш - ако не получи верен сигнал /код/ от EWS, DME не активира запалването и помпата. Опитай синхронизация EWS-DME - с Инпа примерно.
Все пак - прочетете с читав софтуер какво записва, поотделно в EWS и DME. Има и друг вариант, съдейки по това че работата на двигателя се е влошила преди това.
Все пак - прочетете с читав софтуер какво записва, поотделно в EWS и DME. Има и друг вариант, съдейки по това че работата на двигателя се е влошила преди това.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
The Heartlistener написа:EWS блокира стартера ако не опознае ключа. При теб стартера върти. А с оглед на грешката за която казваш - ако не получи верен сигнал /код/ от EWS, DME не активира запалването и помпата. Опитай синхронизация EWS-DME - с Инпа примерно.
Все пак - прочетете с читав софтуер какво записва, поотделно в EWS и DME. Има и друг вариант, съдейки по това че работата на двигателя се е влошила преди това.
Ясно а може ли да е от разтегната верига че моята е такава!Смисъл от нея да е било тресенето ?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ако не си сменял обтегач, първото и неотложно нещо е да го смениш с новия тип който е по-дълъг и твърд.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
The Heartlistener написа:Ако не си сменял обтегач, първото и неотложно нещо е да го смениш с новия тип който е по-дълъг и твърд.
Направо верига ще сменям за по сигурно.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1096
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ventsi denev написа:The Heartlistener написа:Ако не си сменял обтегач, първото и неотложно нещо е да го смениш с новия тип който е по-дълъг и твърд.
Направо верига ще сменям за по сигурно.
...и обтегач непременно ако си с оригиналния! Иначе няма да постигнеш почти никакъв ефект. Когато свалиш стария и го сравниш с новия тип ще видиш защо.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани