Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Софтуер
В страхотоно объркване си, пак прочети инструкцийте! Първоначално се работи в експертмод и след като всичко си направил което искаш, демек да прочетеш колата, да извадиш необходимия модул, чак тогава преминаваш към ревтор, за да кодираш каквото поискаш, като ТРЦ файла се променя на МАН и той постоянно трябва да присъства в папката, без да го отделяш от там, щото става обърквация!
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Софтуер
dido0o``` написа:Имам следния проблем. ....
Сигурно си с някоя олекотена версия на ИНПА, като тази на склад66 например. Отвори си DATEN папката на NCS-a и ако е празна това ти е проблема. Игнорирай поста над моя, че май колегата или страхотно те обърка и си инсталирай пълна версия на ИНПА-та.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Софтуер
badsharki написа:dido0o``` написа:Имам следния проблем. ....
Сигурно си с някоя олекотена версия на ИНПА, като тази на склад66 например. Отвори си DATEN папката на NCS-a и ако е празна това ти е проблема. Игнорирай поста над моя, че май колегата или страхотно те обърка и си инсталирай пълна версия на ИНПА-та.
Да от склада ми е инпата, и NCS-a освен че е на немски, нямаше и никакви настройки. Не можах да го подкарам по никакъв начин и си дръпнах нов с профили, вкарани FSW файлове и английски език. Ако някой иска мога да му го пратя.

Re: Софтуер
Здравейте колеги. Кабели VAG KKL се продават dealextreme.com + преходника излизат към 15-18 долара и има безплатна доставка до БГ. След като прочетох темата разбрах, че за диагностика и кодиране е най-добре да се използва ДИС. Решил съм да преработя ВАГ ККЛ кабел както е описано в началото на темата. Моля посочете от къда да сваля работещ ДИС и друг допълнителен софтуер ако е нужен. Благодаря предварително
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Софтуер
Момчета, някой има ли работещ линк за INPA 6.5 или някоя от новите версии
Спешно е, та ако някой може да помага, ще съм му много признателен

Спешно е, та ако някой може да помага, ще съм му много признателен

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Софтуер

ftp://ftp.daribg.com/
юзърнейм и парола са powerbg
Ако има проблеми, пишете ми на p.kolarov@moedete.com
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Това със сървъра е много добро, но мисля, че е разумно всичко да е архивирано или в .iso формат за по-лесно сваляне.
Re: Софтуер
Аз да попитам за един проблем с ДИС-а.
Значи влизам си да си програмирам колата, избирам функциите, които трябва да ги сетна.
След това те връща в главното меню. Най-отдолу се избира "set" за да ги вкараш промените.
Излиза един екран в който ти показва какви ще бъдат промените.
След това има финалния екран, който гласи "изключете и отново дайте на контакт", правя го това и натискам "YES" и рефрешва и пак този екран turn off and on again, аз пак и йес и така до безкрайност.
Дефакто не иска последната стъпка да премине.
Пробвах с 3 различни версии на ДИС-а, да не е от него случайно, ама и с трите по еднакъв начин се държи.
Някой ако има идея какво иска в повече да сподели.
п.п. Иначе си диагностицира, минават си тестовете и т.н.
п.п.2 Сега прочетох почти цялата тема. Ако проблема е в кабела и не е направен хардуерно каквото се пише в темата, това ли са симптомите?
Благодаря предварително.
Значи влизам си да си програмирам колата, избирам функциите, които трябва да ги сетна.
След това те връща в главното меню. Най-отдолу се избира "set" за да ги вкараш промените.
Излиза един екран в който ти показва какви ще бъдат промените.
След това има финалния екран, който гласи "изключете и отново дайте на контакт", правя го това и натискам "YES" и рефрешва и пак този екран turn off and on again, аз пак и йес и така до безкрайност.
Дефакто не иска последната стъпка да премине.
Пробвах с 3 различни версии на ДИС-а, да не е от него случайно, ама и с трите по еднакъв начин се държи.
Някой ако има идея какво иска в повече да сподели.
п.п. Иначе си диагностицира, минават си тестовете и т.н.
п.п.2 Сега прочетох почти цялата тема. Ако проблема е в кабела и не е направен хардуерно каквото се пише в темата, това ли са симптомите?
Благодаря предварително.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Софтуер
Имах същия проблем, реших го случайно след една седмица опити. Дано проработи и при Вас.
Всички промени се потвърждават в ,,set vehicle’’, като ,,Yes’’ се натиска след изключване на контакта, без да се включва веднага.
Всички промени се потвърждават в ,,set vehicle’’, като ,,Yes’’ се натиска след изключване на контакта, без да се включва веднага.
Re: Софтуер
Четете хубаво бе, колеги.... за някои кодирания се изисква да се правят именно на изключен контакт и да се допрограмират на включен, както например е с дневните светлини. Ама то това си го пише точно преди да стартираш програмирането. Изключваш контакта, даваш да програмира, скалата се запълва до някъде и като спре, даваш пак контакта и то се довършва. Толкова! 

Re: Софтуер
Dimitroff написа:Кодираш в момента, в който изключиш контакта
Пробвах и това.
Пробвах всички комбинации.
Изключ->включ->йес
Изключ->йес (рефрешва и пак се връща на йес/но)->включ
изключ->йес->веднага включ още преди да рефреш
йес-> не изключ, включ - просто чакам
йес->рефреш->изключ->включ
За други комбинации не се сещам. Ама винаги рефрешва и винаги се връща на този екран, без значение от контакта как е, дали съм го он-офф и всякакви комбинации.
Пробвах да активирам всичко накуп и после по отделно:
1. Дневни светлини
2. Визуализация с мигачите, когато отключваш колата
3. Изключване на отваряне на шибидаха с едно натискане на бутона.
И всички заедно и една по една финкциите все тая, онова си се рефрешва и нищо не програмира.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Софтуер
По-скоро връщаш контакта в положение 1 (радио), цъкаш да програмираш, то тръгва, скалата спира до някъде, връщаш на контакт, скалата се довършва!
Повече от това няма как да е! Ако не става така има проблем! На мен никога до сега не ми се е случвало да стане засечка. Ако има проблем, то той се отразява още веднага и дори не можеш да влезеш в кар и кей мемори! Ако влиза, значи всичко е ок и ако спазиш това, което ти казвам няма начин да не стане!

Re: Софтуер
Добре,
Довечера ще пробвам и другите 3 варианта:
1. йес -> веднага изключвам контакт
2. йес -> веднага изключвам до позиция 1 (радио)
3. контакт 1 -> йес
Макар, че изключ -> йес не работи - пробвано и съм негативно настроен към това. Ама от изключване до йес може и да са минали 2 секунди да речем, не е веднага (под 1 секунда)
Дано да е:
контакт 1-> йес - това не съм пробвал.
Довечера ще споделя резултатите.
Довечера ще пробвам и другите 3 варианта:
1. йес -> веднага изключвам контакт
2. йес -> веднага изключвам до позиция 1 (радио)
3. контакт 1 -> йес
Макар, че изключ -> йес не работи - пробвано и съм негативно настроен към това. Ама от изключване до йес може и да са минали 2 секунди да речем, не е веднага (под 1 секунда)

Дано да е:
контакт 1-> йес - това не съм пробвал.
Довечера ще споделя резултатите.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани