Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Софтуер
Напротив става но го ползваш като К и Л адаптор



- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Софтуер
Я кажете на Volvo-то как става номера и с каква програма го четете? 

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Софтуер
lordtwister написа:Я кажете на Volvo-то как става номера и с каква програма го четете?
има една програма +крак VOL-FCR при дизела на някой модели не чете,но пък ресетва интервала

- Plamin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 408
- Регистриран на: 18.06.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 523i
Re: Софтуер
Един въпрос и от мен кабела на карсофта може ли да се преправи и да се ползва за другите програми???
Re: Софтуер
Здравейте,
е39 м5 11.1999, има кръгла букса и ОБД
Инсталирах ДИС 57 ЕН, свързва се, разпознава колата, мога да чета/трия грешки (във всички модули), но не мога да вляза в EXPERT MODE, не може да ми индетифицира модула на двигателя, няма живи данни...
Пробвах и през двете букси (кръглата и ОБД), никаква разлика.
Версията е от склад66, кабела също, ИНПА-та работи добре.
Някой имал ли е същият проблем и знае ли как да го оправя?
Ето и няколко скийн шота..
е39 м5 11.1999, има кръгла букса и ОБД
Инсталирах ДИС 57 ЕН, свързва се, разпознава колата, мога да чета/трия грешки (във всички модули), но не мога да вляза в EXPERT MODE, не може да ми индетифицира модула на двигателя, няма живи данни...
Пробвах и през двете букси (кръглата и ОБД), никаква разлика.
Версията е от склад66, кабела също, ИНПА-та работи добре.
Някой имал ли е същият проблем и знае ли как да го оправя?
Ето и няколко скийн шота..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- zlati79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: на голямата вода
- Кара: кот кара
Re: Софтуер
някой може ли даде работещ линк на BMW_TIS_12_2007_English.iso
тези двата от предната страница не работят.
съжалявам ако съм пропуснал друг вариант!
тези двата от предната страница не работят.
съжалявам ако съм пропуснал друг вариант!
Re: Софтуер
zlati79 написа:някой може ли даде работещ линк на BMW_TIS_12_2007_English.iso
тези двата от предната страница не работят.
съжилявам ако съм пропуснал друг вариант!
http://www.demonoid.me/files/download/1 ... 3266477520
В момента ми е включен торент клиента и може да го изтеглиш от мен.
- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Софтуер
Здравейте колеги. Колкото и да се мъчих не успях да я подкарам тая диагностика и се съмнявам, че проблема може да е в кабела. Същият купих от нета за около 40 евро, заедно с диск с INPA. Проверих производителя на кабела и се оказва, че той е за VAG автомобили (autoDia.de, модела на кабела е AutoDia K409). Свързах се с продавача да изясним проблема с кабела. Т.е. работи ли тои за БМВ или не. Той или тя не знам, ме увери, че кабела работи с БМВ и е тестван. При стартирането на INPA ми вади много грешки и не мога да се оправя с тях. Ако снимките се отворят ще видите какви грешки ми дава. Ако някой може да помогне ще се радвам много. Не знам какво съм объркал, програмата или кабела...
Има още грешки, но не мога да кача повече.
Има още грешки, но не мога да кача повече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не искам много, искам всичко!
Re: Софтуер
На DIS в control module function
трябва ли да имам DDE или само DME ?
С кабела от програматори съм.
Инпа и ДИС работят без проблем,
питам, защото не знам откъде мога да пусна различните тестове
маф сензора, ламбда и т.н.
Когато намери грешка - примерно в ламбда, датчик ниво масло
само предлага да се тества, но мога ли да пусна тест на нещо/модул
без да има грешка преди това ?
трябва ли да имам DDE или само DME ?
С кабела от програматори съм.
Инпа и ДИС работят без проблем,
питам, защото не знам откъде мога да пусна различните тестове
маф сензора, ламбда и т.н.
Когато намери грешка - примерно в ламбда, датчик ниво масло
само предлага да се тества, но мога ли да пусна тест на нещо/модул
без да има грешка преди това ?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Софтуер
Gari_82 - смени си операционната система на PC-то.
Николай - ДДЕ и ДМЕ са съвсем различни неща - няма как да ги имаш и двете.
ДМЕ - бензиновите агрегати.
ДДЕ - дизеловите.
Николай - ДДЕ и ДМЕ са съвсем различни неща - няма как да ги имаш и двете.
ДМЕ - бензиновите агрегати.
ДДЕ - дизеловите.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Софтуер
Аз да попитам нещо друго.
Купих си от колега от форума кабел.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7#p2769527
Кабела го пробвах да го подкарам на лаптопа със serial port/usb конектор, обаче момчето по телефона ясно ми каза че си трябва оригинален компорт . С преходник не може да се ползват всички функции.
След като подкарах инпа-та, прочете ми еърбега без проблем но на всичко друго ми дава 2 вида грешки. След всяка щеь сложа и тълкованието им според inpa faq.pdf
Въпроса ми е това от преходника ком порт/ usb ли е ? Трябва ли ми наистина машина с вграден com port или е от нещо друго ?
Купих си от колега от форума кабел.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 7#p2769527
Кабела го пробвах да го подкарам на лаптопа със serial port/usb конектор, обаче момчето по телефона ясно ми каза че си трябва оригинален компорт . С преходник не може да се ползват всички функции.
След като подкарах инпа-та, прочете ми еърбега без проблем но на всичко друго ми дава 2 вида грешки. След всяка щеь сложа и тълкованието им според inpa faq.pdf
- Код: Избери целия код
[b]IFH-0006: COMMAND NOT ACCEPTED[/b]
[b]Meaning:[/b]The interface fails to accept the sent command. With diagnostic bus interface EDIC:
Causes: A "Send message to ECU" (BEST1: xsend; BEST2:
send_and_receive) or "Set ECU parameters" (BEST1:
xsetpar; BEST2: set_communication_pars) was sent to
EDIC while ECU communication is still in progress. If
cyclic sending of a message is started (BEST1: xsendf;
BEST2: send_frequent), ECU communication is
continuously active.
[b]
Error correction: [/b]This mode must be aborted prior to re-sending a
message or setting ECU parameters (BEST1: xstopf;
BEST2: stop_frequent).
------------------------------------------------------------------
[b]IFH-0008: CONTROLUNIT CONNECTION ERROR[/b]
[b]Meaning:[/b] Erroneous connection between the interface and the
ECU.
[b]Causes: [/b]Short circuit on the TxD or RxD .
[b]Error correction:[/b] Remove short circuit.
Въпроса ми е това от преходника ком порт/ usb ли е ? Трябва ли ми наистина машина с вграден com port или е от нещо друго ?



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Софтуер
Gari_82 написа:Здравейте колеги. Колкото и да се мъчих не успях да я подкарам тая диагностика и се съмнявам, че проблема може да е в кабела. Същият купих от нета за около 40 евро, заедно с диск с INPA. Проверих производителя на кабела и се оказва, че той е за VAG автомобили (autoDia.de, модела на кабела е AutoDia K409). Свързах се с продавача да изясним проблема с кабела. Т.е. работи ли тои за БМВ или не. Той или тя не знам, ме увери, че кабела работи с БМВ и е тестван. При стартирането на INPA ми вади много грешки и не мога да се оправя с тях. Ако снимките се отворят ще видите какви грешки ми дава. Ако някой може да помогне ще се радвам много. Не знам какво съм объркал, програмата или кабела...
Има още грешки, но не мога да кача повече.
Колега в кабела е причината

ВаГ кабелите се преправят за да работят с БМВ.
Прочети в началото на темата за да рабереш как.
Проблема не е в Уиндоус 7.

- Gari
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Софтуер
Дааа колега. Убедих се и аз в това, че кабела е проблем. Продадох го с малка загуба и сега ако ще си взимам нов ще е
с кръглата букса. Поне да знам, че ще работи. На мен не ми трябва за програмиране и кодиране и т.н. На мен ми трябва основно за грешки и адаптация, "живи" данни и така.
Благодаря за отговорите.
с кръглата букса. Поне да знам, че ще работи. На мен не ми трябва за програмиране и кодиране и т.н. На мен ми трябва основно за грешки и адаптация, "живи" данни и така.

Благодаря за отговорите.

Не искам много, искам всичко!
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3351
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Софтуер
Колеги, някой успя ли да подкара WinKFP защото трябва да си префлашна компютъра и все не мога да вкарам в програмата файловете за ъпдейт.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани