Масло за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Масло за Е46
Има ли вече някой впечатления от новото масло на БМВ (Shell)
BMW Twinpower Turbo 5W-30 Synthetic Oil?
Карал ли го е някой на М47N?
BMW Twinpower Turbo 5W-30 Synthetic Oil?
Карал ли го е някой на М47N?
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Масло за Е46
Колеги някой използвал ли е маслата на Würth. Мой добър приятел е дистрибутор и мога да си го взема на тънка цена, а ми предстои смяна. По неговите думи се прави в рафинериите на кастрол и отговаря на BMW спецификациите и 100% не е менте. Но дали си заслужава като качество. Някой ако има преки наблюдения нека сподели
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Масло за Е46
Не знам дали ще е полезно мнението ми за някой и се надявам. Минах през всякакви видове кастроли, шелове, тотал, бмв, яко, а дори карах и със съвсем, съвсем обикновени карфурски(мега евтини - по 7-8лв) за експерименти. Никога не сменям масло под 20-25к, дори тогава, когато маслото е подчертано евтино! Колата ми обикновено иска доливане около литър след 5-7 х.км, като след първото доливане започват по -чести такива с повишаване на пробега. За пръв път ми се случва да измина двойно повече(14к) за да долея първия литър и маслото е Политрон. Имаше по - назад писано за него и съм прочел де що има изписано из нета. Отделно от това двигателя ми е по - рязък от всякога, но е възможно да е от много други интервенции, които съм правил по него напоследък. Определено смятам да го търкалям до 50к(отново за тест разбира се) и ми е все тая на какво щял да стане филтъра и други подобни глупости, убеден съм, че и евтин филтър ще откара до 50! Дано не забравя, ще опиша продължението.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Масло за Е46
ivoaudi написа:Не знам дали ще е полезно мнението ми за някой и се надявам. Минах през всякакви видове кастроли, шелове, тотал, бмв, яко, а дори карах и със съвсем, съвсем обикновени карфурски(мега евтини - по 7-8лв) за експерименти. Никога не сменям масло под 20-25к, дори тогава, когато маслото е подчертано евтино! Колата ми обикновено иска доливане около литър след 5-7 х.км, като след първото доливане започват по -чести такива с повишаване на пробега. За пръв път ми се случва да измина двойно повече(14к) за да долея първия литър и маслото е Политрон. Имаше по - назад писано за него и съм прочел де що има изписано из нета. Отделно от това двигателя ми е по - рязък от всякога, но е възможно да е от много други интервенции, които съм правил по него напоследък. Определено смятам да го търкалям до 50к(отново за тест разбира се) и ми е все тая на какво щял да стане филтъра и други подобни глупости, убеден съм, че и евтин филтър ще откара до 50! Дано не забравя, ще опиша продължението.
Пълни глупости!!! Моля модераторите да се намесят не заради рекламата ами ще започнат хората да си сменят маслото на по 25 000 или 50 000 км!
- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Масло за Е46
ivoaudi написа:Не знам дали ще е полезно мнението ми за някой и се надявам. Минах през всякакви видове кастроли, шелове, тотал, бмв, яко, а дори карах и със съвсем, съвсем обикновени карфурски(мега евтини - по 7-8лв) за експерименти. Никога не сменям масло под 20-25к, дори тогава, когато маслото е подчертано евтино! Колата ми обикновено иска доливане около литър след 5-7 х.км, като след първото доливане започват по -чести такива с повишаване на пробега. За пръв път ми се случва да измина двойно повече(14к) за да долея първия литър и маслото е Политрон. Имаше по - назад писано за него и съм прочел де що има изписано из нета. Отделно от това двигателя ми е по - рязък от всякога, но е възможно да е от много други интервенции, които съм правил по него напоследък. Определено смятам да го търкалям до 50к(отново за тест разбира се) и ми е все тая на какво щял да стане филтъра и други подобни глупости, убеден съм, че и евтин филтър ще откара до 50! Дано не забравя, ще опиша продължението.
И да не забравиш после да пуснеш снимки на двигателя, като го отвориш


- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Масло за Е46
А защо реши, че трябва да го отварям? Мама ли така нареди?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Масло за Е46
И да не го отваряш вътре е като боза всичко, давам ти гаранция 
Ето ти снимка ако не вярваш, и не, не е от нета !
Г/д като теб си сменяше маслото
Естествено, колата си вървеше, никой не предполагаше,че вътре е така
Отворихме я да смениме една гарнитура и опа, боза

Ето ти снимка ако не вярваш, и не, не е от нета !

Г/д като теб си сменяше маслото

Естествено, колата си вървеше, никой не предполагаше,че вътре е така

Отворихме я да смениме една гарнитура и опа, боза

- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Масло за Е46
ivoaudi написа:А защо реши, че трябва да го отварям? Мама ли така нареди?
Щото рана или късно с тези експерименти ще го отвориш, ако искаш да я караш.

- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: Масло за Е46
ivoaudi написа:Не знам дали ще е полезно мнението ми за някой и се надявам. Минах през всякакви видове кастроли, шелове, тотал, бмв, яко, а дори карах и със съвсем, съвсем обикновени карфурски(мега евтини - по 7-8лв) за експерименти. Никога не сменям масло под 20-25к, дори тогава, когато маслото е подчертано евтино! Колата ми обикновено иска доливане около литър след 5-7 х.км, като след първото доливане започват по -чести такива с повишаване на пробега. За пръв път ми се случва да измина двойно повече(14к) за да долея първия литър и маслото е Политрон. Имаше по - назад писано за него и съм прочел де що има изписано из нета. Отделно от това двигателя ми е по - рязък от всякога, но е възможно да е от много други интервенции, които съм правил по него напоследък. Определено смятам да го търкалям до 50к(отново за тест разбира се) и ми е все тая на какво щял да стане филтъра и други подобни глупости, убеден съм, че и евтин филтър ще откара до 50! Дано не забравя, ще опиша продължението.
Анализирайки това мнение трябва да си изминал с тази кола около 250 - 300 000 км.

https://www.youtube.com/watch?v=tYqTmY9Ln60
Изгледай и някое видео как работи маслената помпа и мазането на двигателя. Ако пък знаеш как работи, по-добре споменавай много за смени по 25-50 хиляди, че има доверчиви колеги/колежки и ще вземат да го направят.

P.S. Ето малко интересни мнения за маслата Polytron от чужд форум : http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=993401
За такова революционно масло, има страшно малко инфо в нета и обикновено основните реклами са български в стил WS teleshop. В Европа не са чували за него. Не намерих отзиви за него в американски форуми. Може и в Америка да не са чували за него, а само на клиповете да се твърди така. При братушките не намерих никакво инфо за това масло

Не твърдя, че не е качествено това масло, просто цялата му рекламна кампания изглежда много фалшиво. Аз лично никога не бих си взел такова масло.
Последна промяна NGneer4eto на 01 Яну 2016, 16:50, променена общо 3 пъти
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Масло за Е46
Честно казано едно масло кара 6-9 хиляди км. докато не почне да си губи свойствата
Естествено според зависи от карането, външната температура, работната на двигателя, колко цикъла има на загряване и изстиване и тн., но ако се постараеш може и за по малко да замине
А за колегата ако иска и 50 000 да не си го сменя, негова си работа
пак ще кажа за Long-Life маслата, че сигурно някой ще се обади, Long-Life не е за пробег,а за престой в двигателя, нека не ги бъркаме

Естествено според зависи от карането, външната температура, работната на двигателя, колко цикъла има на загряване и изстиване и тн., но ако се постараеш може и за по малко да замине

А за колегата ако иска и 50 000 да не си го сменя, негова си работа

пак ще кажа за Long-Life маслата, че сигурно някой ще се обади, Long-Life не е за пробег,а за престой в двигателя, нека не ги бъркаме

- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
Re: Масло за Е46
Кво му обяснявате на колегата, той си е написал детайлите за колата, "свежа и поддържана" ....

- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Масло за Е46
Момчета, вие преди да изкажете мнение прочетохте ли изобщо какво съм писал, или ей тъй просто си отговаряте? Имам около десетина смени на масла НИКОГА под 20 - 25 х.км. Мотора съвсем наскоро е отварян за повреда нямаща отношение към маслото и е в отлично състояние, описал съм го дори в отделна тема, който иска да порови.
Не се заблуждавайте, че имам нужда от благословията ви за да измина с колата си въпросните около 250х.км по упоменатия начин
Не се заблуждавайте, че имам нужда от благословията ви за да измина с колата си въпросните около 250х.км по упоменатия начин

9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Масло за Е46
ivoaudi написа:Момчета, вие преди да изкажете мнение прочетохте ли изобщо какво съм писал, или ей тъй просто си отговаряте? Имам около десетина смени на масла НИКОГА под 20 - 25 х.км. Мотора съвсем наскоро е отварян за повреда нямаща отношение към маслото и е в отлично състояние, описал съм го дори в отделна тема, който иска да порови.
Не се заблуждавайте, че имам нужда от благословията ви за да измина с колата си въпросните около 250х.км по упоменатия начин
И за какво отваря двигател, като е бил перфектен?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Масло за Е46
При предното отваряне, което пък бе за прегряване са се увлекли със стягането на главата и имаше 6 повлекли резби, съответно отново издуха глава.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Масло за Е46
Недко Анев:
Като цяло съм съгласен с мненията ти, с някое друго уточнение. Съвсем вярно е това за лонг - лайф, че няма нищо общо с пробега, а е дефиниция за време, мисля дори , че бе 2 години. Аз обаче минавам 30к за 4-5 месеца. Не съм съвсем съгласен обаче, че едно масло се скапва след 7-9к. Това е така за по - ниските класове или ментета. Качествените масла си седят стабилни до поне 15 - 17к, именно затова и дадох моя си двигател като пример в тази тема, той си е точното доказателство. На 410х.км го отворих последно и вътре лъщеше откъм чистота, а износвания видими абсолютно никакви, нито по разпределителни валове, нито по вала на валвтроника, нито по цилиндрите. Има налягане отлично на маслото, тоест и лагерите са ок. Какво повече като абсолютно доказателство в подкрепа на тезата ми, че е голяма глупост да се сменят масла на по 5 - 10х.км? Много по - добре е да не се купуват съмнителни боклуци и да си се кара спокойно до 15 - 20, а що не и нагоре.
За снимката, която си постнал не съм абсолютно сигурен, щото не се вижда добре, но ми се струва, че това е стар елементарен мотор с долен разпределителен вал, на мен поне ми се виждат повдигачи. Тоест гаранция въпросното масло е минерално, нищо общо с нашите коли.
Инженерчето:
Не само няма да му е последно това масло на този мотор, ами имам и амбиция да го докарам до милион км без ремонт. Обосновал съм се вече достатъчно, до тук мотора е перфектен и скоро ще си чукне половината на милион км(а що да няма и стотици хиляди недекларирани а?), не виждам причина да не измине и другата половина. Благодаря, за линка към форума на фиат, но както казах съм изчел всичко де що има. Ако се зачетеш обаче ще забележиш нещо интересно и показателно: има две категории пишещи, такива на които гроздето им кисело и само се дръвчат без да са пробвали нищо и такива които са го пробвали и до един са със сериозно положтелни отзиви. Междувпрочем абсолютно същото е при нас и в тази тема, далеч назад вече е обсъждано, ако искаш прочети. Да вметна, че ми е все тая кой какво масло ще си слага и не правя реклама - нямам такъв интерес, просто темата е за масла и дадох моето си мнение с достатъчно доводи. Клипа с видеото също не е показателен за нищо, на английски си пише, че това е резултат от никога никаква смяна на масло. Уверявам те, че винаги при смяна след 20 - 25х.км маслото е черно, но течливо и нормално на вид.
За детските излияния на димитър не мисля изобщо да ги обсъждам, а и то няма какво, буквално нищо не е написал. Винаги във всяка по - дълга тема се намира по един да джафка. Много е жалко това, щото губещи сме всички и особено форумът.
Като цяло съм съгласен с мненията ти, с някое друго уточнение. Съвсем вярно е това за лонг - лайф, че няма нищо общо с пробега, а е дефиниция за време, мисля дори , че бе 2 години. Аз обаче минавам 30к за 4-5 месеца. Не съм съвсем съгласен обаче, че едно масло се скапва след 7-9к. Това е така за по - ниските класове или ментета. Качествените масла си седят стабилни до поне 15 - 17к, именно затова и дадох моя си двигател като пример в тази тема, той си е точното доказателство. На 410х.км го отворих последно и вътре лъщеше откъм чистота, а износвания видими абсолютно никакви, нито по разпределителни валове, нито по вала на валвтроника, нито по цилиндрите. Има налягане отлично на маслото, тоест и лагерите са ок. Какво повече като абсолютно доказателство в подкрепа на тезата ми, че е голяма глупост да се сменят масла на по 5 - 10х.км? Много по - добре е да не се купуват съмнителни боклуци и да си се кара спокойно до 15 - 20, а що не и нагоре.
За снимката, която си постнал не съм абсолютно сигурен, щото не се вижда добре, но ми се струва, че това е стар елементарен мотор с долен разпределителен вал, на мен поне ми се виждат повдигачи. Тоест гаранция въпросното масло е минерално, нищо общо с нашите коли.
Инженерчето:
Не само няма да му е последно това масло на този мотор, ами имам и амбиция да го докарам до милион км без ремонт. Обосновал съм се вече достатъчно, до тук мотора е перфектен и скоро ще си чукне половината на милион км(а що да няма и стотици хиляди недекларирани а?), не виждам причина да не измине и другата половина. Благодаря, за линка към форума на фиат, но както казах съм изчел всичко де що има. Ако се зачетеш обаче ще забележиш нещо интересно и показателно: има две категории пишещи, такива на които гроздето им кисело и само се дръвчат без да са пробвали нищо и такива които са го пробвали и до един са със сериозно положтелни отзиви. Междувпрочем абсолютно същото е при нас и в тази тема, далеч назад вече е обсъждано, ако искаш прочети. Да вметна, че ми е все тая кой какво масло ще си слага и не правя реклама - нямам такъв интерес, просто темата е за масла и дадох моето си мнение с достатъчно доводи. Клипа с видеото също не е показателен за нищо, на английски си пише, че това е резултат от никога никаква смяна на масло. Уверявам те, че винаги при смяна след 20 - 25х.км маслото е черно, но течливо и нормално на вид.
За детските излияния на димитър не мисля изобщо да ги обсъждам, а и то няма какво, буквално нищо не е написал. Винаги във всяка по - дълга тема се намира по един да джафка. Много е жалко това, щото губещи сме всички и особено форумът.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани