Демпферна шайба - проверявайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Ами значи когато свалях отпред перката с дифузьора да си сменя ремъка и ролките...я пипах от видимата страна и е метална,4ерна явно е сменяна с такава втора ръка,защото пише на нея BMW 320d e46 с маркер,все едно е автоморга взета...та от видима 4аст е метална отзад като я барам пак е метална...каде се вижда тази гумената 4аст при вас...??Без да е свалена ролката вижда ли се тази гумената част?
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
А Пламене...колкото до вибрациите,моите доста намаляха,когато смених обтяжното армотесьорче....нз ти дали си го сменял,но пробвай с него!!! 

Пружина е , аз съм разглобявал точнo от 320dplamen_hh написа:И него май ще сменям обаче аз разглобих едно от ТДС и вътре има само една пружинка май не е никакво амотрисъорчеИначе за другия колега гумета част е отпреде между двете железни кадето върви ремъка и кадето се стяга с болта то като го пипнеш е гума
АВТОЧАСТИ , МАСЛА , АКУМУЛАТОРИ ,НАВИГАЦИИ ,ТОП ЦЕНИ !!!
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Не то по принцип постоянно я напъва ремъка....но това,че е пружина нищо не решава...не е вечна...просто тя омеква и вече не упражнява такава сила като новата... 

- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
мом4ета ас сам новобранец вав марката но от скоро имам и аз бмв 46 та при палене студено на топло се присвирва не6то като ремук та след катопро4етох за тая шаиба мисля4е и моито 6те има този проблем или шаиба или този амортосиор мерси ви за инфото много утре 6те проверя.
- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
bojky написа:А Пламене...колкото до вибрациите,моите доста намаляха,когато смених обтяжното армотесьорче....нз ти дали си го сменял,но пробвай с него!!!
Здравей, а това обтяжно амотрисьорче толкова големи вибрации ли поражда. Аз имам съмнения в тампоните ( ако не е демпфера да се надявам) но виждам че и амортосиорчето се обажда като паля колката сутрин. Възможно ли е вибрациите да са само от амортисьорчето?
- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
Относно амортисиорчето и вибрациите: днес махнах ремаците от шайбата и я палнах без ремаци(и естествено амортисиорчето не играе никаква роля),-колата продължи да се тресе като зил.
Сега относно моят проблемм:коалта се тресе като зил,-шайбата е здрава без закъсано или зацепено , тампоните на двг изглеждат да са добре. Когато гася двигателя освен разтрисането се чува и едно изскърцване. Когато повторя процедурата без ремаците пак се разртриса обаче не изсвирва.
Дали шайбата е за смяна?Тя има един луфт между двете и съставни шайби,-като бутна с отверката и напана леко и те се раздалечават,-но после се връщат?
Сега относно моят проблемм:коалта се тресе като зил,-шайбата е здрава без закъсано или зацепено , тампоните на двг изглеждат да са добре. Когато гася двигателя освен разтрисането се чува и едно изскърцване. Когато повторя процедурата без ремаците пак се разртриса обаче не изсвирва.
Дали шайбата е за смяна?Тя има един луфт между двете и съставни шайби,-като бутна с отверката и напана леко и те се раздалечават,-но после се връщат?
И аз да се включа в групата. Вчера се скъса и моята, добре че поне ремъка остана на място, за да мога да я придвижа. Оказа се, че вече е сменяна веднъж. Ако съдя по датата на производство след 2006 година. Оригиналната е производство на Кортеко и я взех на цена около 300 лв, незнам колко е точно защото си купих и всички ролки, обтегачи и ремъците.











- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Здравейте, днес и мен ме сполетя този проблем с тази шайба, като запалих и започна да се чува виене на охлабен ремък като дадеш газ и изчезва. Когато отворих капака се виждаше как е изпаднала на срани.
Та къжете къде да я закарам в София (Люлин) и от къде да си купя тази шайба? И какво друго се сменя освен шайбата?
п.с.Като цяло май съм разочарован от тези Е46, старата ми Е36 Coupe 320i 91g. не ме е оставяла никога а е на една камара години.
Та къжете къде да я закарам в София (Люлин) и от къде да си купя тази шайба? И какво друго се сменя освен шайбата?
п.с.Като цяло май съм разочарован от тези Е46, старата ми Е36 Coupe 320i 91g. не ме е оставяла никога а е на една камара години.
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Нека споделя с вас и на мен какво се случи:
Още като си купих колата на втория месец скъса ремък. ОК - смениха ми го, след около 2-3 месеца отново го скъса, пак смяна! След още 2-3 месеца отново го скъса - през целия този период съм сменил шайбата на водната помпа, амортисьорчето, успокоителя, обтяжните ролки. Депферната шайба е сменена от първия собственик.
Та в крайна сметка и каквото и да сменях ремъка се късаша - през цялото това време винаги пресвирваше в ниски обороти.
Последно от два сервиза във Варна ми казаха че трябва да си сменя и демпферната шайба при условие че е здрава. причината за това била че гумата и била твърда и не обирала вибрациите - наистина ремъка сериозно се мяткаше точно в участъка обаче преди демпфера, което за мен беше нелогично да е от него. през цялото това време колата ми беше страшно шумна , със сериозни вибрации, тракаше от някъде - абе бях се побъркал.
Вкрайна сметка с мой приятел - който си е майстор но просто не е във Варна при мен разглобихме всички и се оказа че амортисьорчето почти не обтяга ремъка. И.. какво направихме - оригиналния ремък е с дължина 2030, сложихме ремък 2020 и... колата ми се промени тотално, просто се качих на нова кола, нито вибрации, нито скърцане - просто.... все едно карах нова кола.
Не знам защо се е получило така и трябваше да сложа по къс ремък от оригиналния.
Още като си купих колата на втория месец скъса ремък. ОК - смениха ми го, след около 2-3 месеца отново го скъса, пак смяна! След още 2-3 месеца отново го скъса - през целия този период съм сменил шайбата на водната помпа, амортисьорчето, успокоителя, обтяжните ролки. Депферната шайба е сменена от първия собственик.
Та в крайна сметка и каквото и да сменях ремъка се късаша - през цялото това време винаги пресвирваше в ниски обороти.
Последно от два сервиза във Варна ми казаха че трябва да си сменя и демпферната шайба при условие че е здрава. причината за това била че гумата и била твърда и не обирала вибрациите - наистина ремъка сериозно се мяткаше точно в участъка обаче преди демпфера, което за мен беше нелогично да е от него. през цялото това време колата ми беше страшно шумна , със сериозни вибрации, тракаше от някъде - абе бях се побъркал.
Вкрайна сметка с мой приятел - който си е майстор но просто не е във Варна при мен разглобихме всички и се оказа че амортисьорчето почти не обтяга ремъка. И.. какво направихме - оригиналния ремък е с дължина 2030, сложихме ремък 2020 и... колата ми се промени тотално, просто се качих на нова кола, нито вибрации, нито скърцане - просто.... все едно карах нова кола.
Не знам защо се е получило така и трябваше да сложа по къс ремък от оригиналния.

- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re:
[quote="V-max"]при мен пък тази шайба просто падна в движение , добре , че беше с 20км/ч и точно паркирах , та си останах паркиран в центъра на Варна
Та една проверка никога няма да навреди
Колега и на мен се слу4и това ама в центара на Париж спирам на сфетофара и се 4ува нещо как колата роди
Та да ви питам от бензинка Е46 става ли на дизелова Е46 тази демпферна шайба










- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Към колегата stilko - аз с едни Кортего-та какъв го ядох...иде реч за тампони на мотора!!
Ами, че то това не е гума, баси!!
Твърдиии, твърдииии...още като извадих кутията и майстора ми вика - ше има ядове с Кортего-от сега ти казвам!!
Имаше ядове - чак облегалките за главата се тресяха леко от вибрацийте - рекламация и нови от V-max оригинални - заспа работата!!
Та...имай си едно на ум с това Кортего...
Ами, че то това не е гума, баси!!
Твърдиии, твърдииии...още като извадих кутията и майстора ми вика - ше има ядове с Кортего-от сега ти казвам!!
Имаше ядове - чак облегалките за главата се тресяха леко от вибрацийте - рекламация и нови от V-max оригинални - заспа работата!!
Та...имай си едно на ум с това Кортего...

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани