Демпферна шайба - проверявайте
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Ами значи когато свалях отпред перката с дифузьора да си сменя ремъка и ролките...я пипах от видимата страна и е метална,4ерна явно е сменяна с такава втора ръка,защото пише на нея BMW 320d e46 с маркер,все едно е автоморга взета...та от видима 4аст е метална отзад като я барам пак е метална...каде се вижда тази гумената 4аст при вас...??Без да е свалена ролката вижда ли се тази гумената част?
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
А Пламене...колкото до вибрациите,моите доста намаляха,когато смених обтяжното армотесьорче....нз ти дали си го сменял,но пробвай с него!!! 
Пружина е , аз съм разглобявал точнo от 320dplamen_hh написа:И него май ще сменям обаче аз разглобих едно от ТДС и вътре има само една пружинка май не е никакво амотрисъорчеИначе за другия колега гумета част е отпреде между двете железни кадето върви ремъка и кадето се стяга с болта то като го пипнеш е гума
АВТОЧАСТИ , МАСЛА , АКУМУЛАТОРИ ,НАВИГАЦИИ ,ТОП ЦЕНИ !!!
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Не то по принцип постоянно я напъва ремъка....но това,че е пружина нищо не решава...не е вечна...просто тя омеква и вече не упражнява такава сила като новата... 
- AUDI-6EFFFFFFFA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 103
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 46/320d
- Мечтае да кара: самолет
мом4ета ас сам новобранец вав марката но от скоро имам и аз бмв 46 та при палене студено на топло се присвирва не6то като ремук та след катопро4етох за тая шаиба мисля4е и моито 6те има този проблем или шаиба или този амортосиор мерси ви за инфото много утре 6те проверя.
- Sergo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 14.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW 320d,2001, 136 к.с
bojky написа:А Пламене...колкото до вибрациите,моите доста намаляха,когато смених обтяжното армотесьорче....нз ти дали си го сменял,но пробвай с него!!!
Здравей, а това обтяжно амотрисьорче толкова големи вибрации ли поражда. Аз имам съмнения в тампоните ( ако не е демпфера да се надявам) но виждам че и амортосиорчето се обажда като паля колката сутрин. Възможно ли е вибрациите да са само от амортисьорчето?
- tOnkO_lOnkO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 14.01.2009
Относно амортисиорчето и вибрациите: днес махнах ремаците от шайбата и я палнах без ремаци(и естествено амортисиорчето не играе никаква роля),-колата продължи да се тресе като зил.
Сега относно моят проблемм:коалта се тресе като зил,-шайбата е здрава без закъсано или зацепено , тампоните на двг изглеждат да са добре. Когато гася двигателя освен разтрисането се чува и едно изскърцване. Когато повторя процедурата без ремаците пак се разртриса обаче не изсвирва.
Дали шайбата е за смяна?Тя има един луфт между двете и съставни шайби,-като бутна с отверката и напана леко и те се раздалечават,-но после се връщат?
Сега относно моят проблемм:коалта се тресе като зил,-шайбата е здрава без закъсано или зацепено , тампоните на двг изглеждат да са добре. Когато гася двигателя освен разтрисането се чува и едно изскърцване. Когато повторя процедурата без ремаците пак се разртриса обаче не изсвирва.
Дали шайбата е за смяна?Тя има един луфт между двете и съставни шайби,-като бутна с отверката и напана леко и те се раздалечават,-но после се връщат?
И аз да се включа в групата. Вчера се скъса и моята, добре че поне ремъка остана на място, за да мога да я придвижа. Оказа се, че вече е сменяна веднъж. Ако съдя по датата на производство след 2006 година. Оригиналната е производство на Кортеко и я взех на цена около 300 лв, незнам колко е точно защото си купих и всички ролки, обтегачи и ремъците.


- Chichebiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 19.09.2006
- Местоположение: София, Севлиево
- Детайли за колата: BMW 320D Touring 2004
Здравейте, днес и мен ме сполетя този проблем с тази шайба, като запалих и започна да се чува виене на охлабен ремък като дадеш газ и изчезва. Когато отворих капака се виждаше как е изпаднала на срани.
Та къжете къде да я закарам в София (Люлин) и от къде да си купя тази шайба? И какво друго се сменя освен шайбата?
п.с.Като цяло май съм разочарован от тези Е46, старата ми Е36 Coupe 320i 91g. не ме е оставяла никога а е на една камара години.
Та къжете къде да я закарам в София (Люлин) и от къде да си купя тази шайба? И какво друго се сменя освен шайбата?
п.с.Като цяло май съм разочарован от тези Е46, старата ми Е36 Coupe 320i 91g. не ме е оставяла никога а е на една камара години.
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Нека споделя с вас и на мен какво се случи:
Още като си купих колата на втория месец скъса ремък. ОК - смениха ми го, след около 2-3 месеца отново го скъса, пак смяна! След още 2-3 месеца отново го скъса - през целия този период съм сменил шайбата на водната помпа, амортисьорчето, успокоителя, обтяжните ролки. Депферната шайба е сменена от първия собственик.
Та в крайна сметка и каквото и да сменях ремъка се късаша - през цялото това време винаги пресвирваше в ниски обороти.
Последно от два сервиза във Варна ми казаха че трябва да си сменя и демпферната шайба при условие че е здрава. причината за това била че гумата и била твърда и не обирала вибрациите - наистина ремъка сериозно се мяткаше точно в участъка обаче преди демпфера, което за мен беше нелогично да е от него. през цялото това време колата ми беше страшно шумна , със сериозни вибрации, тракаше от някъде - абе бях се побъркал.
Вкрайна сметка с мой приятел - който си е майстор но просто не е във Варна при мен разглобихме всички и се оказа че амортисьорчето почти не обтяга ремъка. И.. какво направихме - оригиналния ремък е с дължина 2030, сложихме ремък 2020 и... колата ми се промени тотално, просто се качих на нова кола, нито вибрации, нито скърцане - просто.... все едно карах нова кола.
Не знам защо се е получило така и трябваше да сложа по къс ремък от оригиналния.
Още като си купих колата на втория месец скъса ремък. ОК - смениха ми го, след около 2-3 месеца отново го скъса, пак смяна! След още 2-3 месеца отново го скъса - през целия този период съм сменил шайбата на водната помпа, амортисьорчето, успокоителя, обтяжните ролки. Депферната шайба е сменена от първия собственик.
Та в крайна сметка и каквото и да сменях ремъка се късаша - през цялото това време винаги пресвирваше в ниски обороти.
Последно от два сервиза във Варна ми казаха че трябва да си сменя и демпферната шайба при условие че е здрава. причината за това била че гумата и била твърда и не обирала вибрациите - наистина ремъка сериозно се мяткаше точно в участъка обаче преди демпфера, което за мен беше нелогично да е от него. през цялото това време колата ми беше страшно шумна , със сериозни вибрации, тракаше от някъде - абе бях се побъркал.
Вкрайна сметка с мой приятел - който си е майстор но просто не е във Варна при мен разглобихме всички и се оказа че амортисьорчето почти не обтяга ремъка. И.. какво направихме - оригиналния ремък е с дължина 2030, сложихме ремък 2020 и... колата ми се промени тотално, просто се качих на нова кола, нито вибрации, нито скърцане - просто.... все едно карах нова кола.
Не знам защо се е получило така и трябваше да сложа по къс ремък от оригиналния.

- nedkoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Paris
- Пол: Мъж
- Кара: 730d G11 2018
Re:
[quote="V-max"]при мен пък тази шайба просто падна в движение , добре , че беше с 20км/ч и точно паркирах , та си останах паркиран в центъра на Варна
Та една проверка никога няма да навреди
Колега и на мен се слу4и това ама в центара на Париж спирам на сфетофара и се 4ува нещо как колата роди
Та да ви питам от бензинка Е46 става ли на дизелова Е46 тази демпферна шайба

Та да ви питам от бензинка Е46 става ли на дизелова Е46 тази демпферна шайба

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Демпферна шайба - проверявайте
Към колегата stilko - аз с едни Кортего-та какъв го ядох...иде реч за тампони на мотора!!
Ами, че то това не е гума, баси!!
Твърдиии, твърдииии...още като извадих кутията и майстора ми вика - ше има ядове с Кортего-от сега ти казвам!!
Имаше ядове - чак облегалките за главата се тресяха леко от вибрацийте - рекламация и нови от V-max оригинални - заспа работата!!
Та...имай си едно на ум с това Кортего...
Ами, че то това не е гума, баси!!
Твърдиии, твърдииии...още като извадих кутията и майстора ми вика - ше има ядове с Кортего-от сега ти казвам!!
Имаше ядове - чак облегалките за главата се тресяха леко от вибрацийте - рекламация и нови от V-max оригинални - заспа работата!!
Та...имай си едно на ум с това Кортего...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

