DIY Скъсени вакуум пътища.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
© написа:голяма работа един авариен режим
Ей сега ще ти наскачат и на тебе...

Темичката си е екстра - нека си се пише - не всеки му стиска да бара разни работи по колата и е хубаво да се вижда кой конкретно какво прави. Аз съм го изолирал тоя резервоар, даже планирам една друга магария, ама да се стопли малко

Si non confectus, non reficiat.
- milenturboto
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 29.10.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520и
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
аз сам доволен от премахването на вакума колата полетя направо,а относно спирането няма проблеми,
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
© написа:ако вакума за спирачките е директен, не виждам от какво се притесняваме
голяма работа един авариен режим
Че е директе, директен е, че помпата основно работи за спирачките, работи...

Палиш, гасиш и тръгваш, дет се вика

- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Вчера направих тази операция с маркучетата и не знам дали си въобразявам, но си потегля доста по-добре. Доста бързах и натоварих колата от точка А до точка Б (доста газ и спирачка) и не съм забелязвал да ми се одърви педала на спирачката или колата да влезе в сервизен режим. Като цяло съм доста доволен от ефекта за 30 сек. работа. Всеки сам си решава дали да го прави. Аз ще си остана така.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Бах мааа му аз ли съм най големия некадърник тука
тръгнах да правя тази интервенция и сега колата се сдуха тотално....като и подам рязко газ и се замисля какво да прави преди това,това на скорост
и на 2000 оборота забива муцуната яко
върнах всичко на мястото му ама пак греда 




Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
спокойно, явно си първият с авариен режим
но сигурно ще трябва да изчистиш грешките с някоя програма за да се оправи
потърси някой колега с DIS да помогне

но сигурно ще трябва да изчистиш грешките с някоя програма за да се оправи
потърси някой колега с DIS да помогне
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Не виждам как ще влезне в аварием режим от това...това е като с катализаторите - махна ги и каза, че имаш проблеми...а всъщност няма как да е от това...за пореден път ти казвам - потърси от къде са проблемите по колата ти...
- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
S7 написа:Бах мааа му аз ли съм най големия некадърник тукатръгнах да правя тази интервенция и сега колата се сдуха тотално....като и подам рязко газ и се замисля какво да прави преди това,това на скорост
и на 2000 оборота забива муцуната яко
върнах всичко на мястото му ама пак греда
Възможно е да губиш вакуум от някъде. Виж при интервенцията да не се е напукал някой стар маркуч.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Dimitroff написа:Не виждам как ще влезне в аварием режим от това...това е като с катализаторите - махна ги и каза, че имаш проблеми...а всъщност няма как да е от това...за пореден път ти казвам - потърси от къде са проблемите по колата ти...
Така е....досега беше клапана на турбото,това поне го разбрах и ми пренадуваше турбината ама смених го направих този страшен ъпгрейт и колата блокира тотално




- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Щом се е прецакала колата след интервенцията много е вероятно да е от маркучите.Пък и ти сам казваш че ти се сторили опърпани.... Мойте въобще не изглеждаха зле ама като ги смених и направо колата излетя. Докото ги вадех, маркучите даже се разпадаха а пък изглеждаха добре.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
tosh написа:Щом се е прецакала колата след интервенцията много е вероятно да е от маркучите.Пък и ти сам казваш че ти се сторили опърпани.... Мойте въобще не изглеждаха зле ама като ги смених и направо колата излетя. Докото ги вадех, маркучите даже се разпадаха а пък изглеждаха добре.
Хора не мога да ви разбера! Днес след ремонта на моя инат, си поиграх и аз въпреки, че преди да се пусне темата беше направена въпросната манипулация но аз си възстанових фабричния вид, защото преди тази манипулация колата ми имаше друг проблем и не вървеше като хората, а и познат ми каза че е хубаво да си го има. Та аз 100% не си внушавам, разлика без или с въпросния съд е спрямо наличния вакум, демек на слуки я има достатъчно вакум, я няма. След дълги разговори със стар механик ми се обясни, че въпросния съд е за дебит от вакум, демек резерва "За да може да се мърда геометрията достатъчно добре при по ниски обороти" Демек при махането му се влошава работата на геометрията при ниските обороти, защото тогава вакума е по малко. Така на геометрията и трябва малко налягане за да си се мести, този въпросен съд, без или с него се си се мести въпросната геометрия а е изчислен като литраж от инженери. Подкарано по логика: просто колата е по-спряла в ниските обороти без въпросния съд, но това по някога и разликата при по високите е голяма защото му идва вакума. Демек усещате някаква разлика защото двете граници са фрапантни, или много малко вакум, или висок вакум. Този разширителен съд няма нищо общо с каквото и да е друго и е потвърдено на 100%, освен с поддържането на равен дебит от вакум, който да мести геометрията, няма нищо общо със спирачки, хидравлика или каквото и да е друго.
Няма проблеми да се кара и без разширителния съд но по този начин се влошава работата на геометрията пореди недостиг на вакум.
ВСЕКИ САМ РЕШАВА, КАКВО ДА ПРАВИ С КОЛАТА СИ!
ТОВА Е МОЕТО МНЕНИЕ!

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Не мислех да пиша поредния ОФТ. но след като говорих с бащата на едно приятелче, който работи в балкан стар от 20г ми обясни:
-този вакум 1-во е индивидуялен само за геометрията. А резервоара е за да не товари турбината на мах от самото начало защото ще намали нейния така или иначе малак живот и ще намали дибита и в най-високите обороти.
-този вакум 1-во е индивидуялен само за геометрията. А резервоара е за да не товари турбината на мах от самото начало защото ще намали нейния така или иначе малак живот и ще намали дибита и в най-високите обороти.

БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
http://clip4e.com/play.php?id=45143
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
ludia написа:Не мислех да пиша поредния ОФТ. но след като говорих с бащата на едно приятелче, който работи в балкан стар от 20г ми обясни:
-този вакум 1-во е индивидуялен само за геометрията. А резервоара е за да не товари турбината на мах от самото начало защото ще намали нейния така или иначе малак живот и ще намали дибита и в най-високите обороти.
Това не е вярно.... още 20 години трябва да работи, човечеца... вакума е един и същ дори и за тампоните на дизеловите шестаци

Тук таме някои хора налучкаха какво се случва като се изолира вакум резервара....
Един вече си "ритна турбината".... очаквам следващия

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: DIY Скъсени вакуум пътища.
Съветвам ви всички, ако не сте доволни от динамиката на автомобила си, да не правите такива "побългарявания", а да се обърнете към компетентни хора, които софтуерно да бутнат ДДЕто, след като сте си сложили един К&N филтър и сте олекотили извеждането на газовете... с премахване на катализаторите. Друго всичко е бошлаф работа... малко или много, такива неща, обаче водят до съкращаване на живота на мотора... 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани