DIY Скъсени вакуум пътища.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Zagy » 25 Фев 2011, 9:36

© написа:голяма работа един авариен режим :mhihi:

Ей сега ще ти наскачат и на тебе... :mhihi:

Темичката си е екстра - нека си се пише - не всеки му стиска да бара разни работи по колата и е хубаво да се вижда кой конкретно какво прави. Аз съм го изолирал тоя резервоар, даже планирам една друга магария, ама да се стопли малко :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 29.10.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е 39 520и

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от milenturboto » 25 Фев 2011, 9:55

аз сам доволен от премахването на вакума колата полетя направо,а относно спирането няма проблеми,

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Варна
Кара: U.D.M.

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от stilko » 25 Фев 2011, 11:13

© написа:ако вакума за спирачките е директен, не виждам от какво се притесняваме
голяма работа един авариен режим :mhihi:


Че е директе, директен е, че помпата основно работи за спирачките, работи... ;)
Палиш, гасиш и тръгваш, дет се вика :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: Е46 320D

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Amatior4o » 28 Фев 2011, 8:52

Вчера направих тази операция с маркучетата и не знам дали си въобразявам, но си потегля доста по-добре. Доста бързах и натоварих колата от точка А до точка Б (доста газ и спирачка) и не съм забелязвал да ми се одърви педала на спирачката или колата да влезе в сервизен режим. Като цяло съм доста доволен от ефекта за 30 сек. работа. Всеки сам си решава дали да го прави. Аз ще си остана така.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от S7 » 28 Фев 2011, 20:46

Бах мааа му аз ли съм най големия некадърник тука :banghead: тръгнах да правя тази интервенция и сега колата се сдуха тотално....като и подам рязко газ и се замисля какво да прави преди това,това на скорост :banghead: и на 2000 оборота забива муцуната яко :dunno: върнах всичко на мястото му ама пак греда :dunno:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от © » 28 Фев 2011, 21:17

спокойно, явно си първият с авариен режим :mhihi:
но сигурно ще трябва да изчистиш грешките с някоя програма за да се оправи
потърси някой колега с DIS да помогне

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Dimitroff » 28 Фев 2011, 21:38

Не виждам как ще влезне в аварием режим от това...това е като с катализаторите - махна ги и каза, че имаш проблеми...а всъщност няма как да е от това...за пореден път ти казвам - потърси от къде са проблемите по колата ти...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от tosh » 28 Фев 2011, 22:55

S7 написа:Бах мааа му аз ли съм най големия некадърник тука :banghead: тръгнах да правя тази интервенция и сега колата се сдуха тотално....като и подам рязко газ и се замисля какво да прави преди това,това на скорост :banghead: и на 2000 оборота забива муцуната яко :dunno: върнах всичко на мястото му ама пак греда :dunno:

Възможно е да губиш вакуум от някъде. Виж при интервенцията да не се е напукал някой стар маркуч.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от S7 » 28 Фев 2011, 23:28

Dimitroff написа:Не виждам как ще влезне в аварием режим от това...това е като с катализаторите - махна ги и каза, че имаш проблеми...а всъщност няма как да е от това...за пореден път ти казвам - потърси от къде са проблемите по колата ти...


Така е....досега беше клапана на турбото,това поне го разбрах и ми пренадуваше турбината ама смених го направих този страшен ъпгрейт и колата блокира тотално :mrgreen: после сложих пак стария клапан и пак същото,утре мисля да сменя маркучите на вакума че ми се видяха доста обръгнали :mhihi: ако и от тях не се промени нещо остава някви грешки да са се получили :dunno: или да я сменя за някоя Корса :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от tosh » 28 Фев 2011, 23:48

Щом се е прецакала колата след интервенцията много е вероятно да е от маркучите.Пък и ти сам казваш че ти се сторили опърпани.... Мойте въобще не изглеждаха зле ама като ги смених и направо колата излетя. Докото ги вадех, маркучите даже се разпадаха а пък изглеждаха добре.
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 5.07.2010
Пол: Мъж
Кара: Каквото си иска
Детайли за колата: Обикновенно много бърза

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от lyu_records » 01 Мар 2011, 1:03

tosh написа:Щом се е прецакала колата след интервенцията много е вероятно да е от маркучите.Пък и ти сам казваш че ти се сторили опърпани.... Мойте въобще не изглеждаха зле ама като ги смених и направо колата излетя. Докото ги вадех, маркучите даже се разпадаха а пък изглеждаха добре.

Хора не мога да ви разбера! Днес след ремонта на моя инат, си поиграх и аз въпреки, че преди да се пусне темата беше направена въпросната манипулация но аз си възстанових фабричния вид, защото преди тази манипулация колата ми имаше друг проблем и не вървеше като хората, а и познат ми каза че е хубаво да си го има. Та аз 100% не си внушавам, разлика без или с въпросния съд е спрямо наличния вакум, демек на слуки я има достатъчно вакум, я няма. След дълги разговори със стар механик ми се обясни, че въпросния съд е за дебит от вакум, демек резерва "За да може да се мърда геометрията достатъчно добре при по ниски обороти" Демек при махането му се влошава работата на геометрията при ниските обороти, защото тогава вакума е по малко. Така на геометрията и трябва малко налягане за да си се мести, този въпросен съд, без или с него се си се мести въпросната геометрия а е изчислен като литраж от инженери. Подкарано по логика: просто колата е по-спряла в ниските обороти без въпросния съд, но това по някога и разликата при по високите е голяма защото му идва вакума. Демек усещате някаква разлика защото двете граници са фрапантни, или много малко вакум, или висок вакум. Този разширителен съд няма нищо общо с каквото и да е друго и е потвърдено на 100%, освен с поддържането на равен дебит от вакум, който да мести геометрията, няма нищо общо със спирачки, хидравлика или каквото и да е друго.
Няма проблеми да се кара и без разширителния съд но по този начин се влошава работата на геометрията пореди недостиг на вакум.
ВСЕКИ САМ РЕШАВА, КАКВО ДА ПРАВИ С КОЛАТА СИ!
ТОВА Е МОЕТО МНЕНИЕ!
:yes:


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от ludia » 01 Мар 2011, 7:04

Не мислех да пиша поредния ОФТ. но след като говорих с бащата на едно приятелче, който работи в балкан стар от 20г ми обясни:
-този вакум 1-во е индивидуялен само за геометрията. А резервоара е за да не товари турбината на мах от самото начало защото ще намали нейния така или иначе малак живот и ще намали дибита и в най-високите обороти.
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от LUCIFER'S » 02 Мар 2011, 16:39

ludia написа:Не мислех да пиша поредния ОФТ. но след като говорих с бащата на едно приятелче, който работи в балкан стар от 20г ми обясни:
-този вакум 1-во е индивидуялен само за геометрията. А резервоара е за да не товари турбината на мах от самото начало защото ще намали нейния така или иначе малак живот и ще намали дибита и в най-високите обороти.



Това не е вярно.... още 20 години трябва да работи, човечеца... вакума е един и същ дори и за тампоните на дизеловите шестаци ;)

Тук таме някои хора налучкаха какво се случва като се изолира вакум резервара....
Един вече си "ритна турбината".... очаквам следващия :mhihi:
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от Zagy » 02 Мар 2011, 17:10

Кажи какво е станало с тая турбина?
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Re: DIY Скъсени вакуум пътища.

Мнение от LUCIFER'S » 02 Мар 2011, 17:32

Съветвам ви всички, ако не сте доволни от динамиката на автомобила си, да не правите такива "побългарявания", а да се обърнете към компетентни хора, които софтуерно да бутнат ДДЕто, след като сте си сложили един К&N филтър и сте олекотили извеждането на газовете... с премахване на катализаторите. Друго всичко е бошлаф работа... малко или много, такива неща, обаче водят до съкращаване на живота на мотора... ;)
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook