Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 118
Регистриран на: 31.12.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е39 520

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от IMB » 22 Ное 2010, 11:52

Колеги от къде мога да си намеря читав NCS Expert
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Next » 22 Ное 2010, 14:57

Днес ми светна това.
В пиропатрона на колана ли е грешката?
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 16.04.2007

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от fast » 24 Ное 2010, 22:30

Имаше някъде из форума как да се изключи софтуерно с NCS 'passager seat occupation sensor' , някой може ли да даде повече инфо точно как става , че вече ' умъртвих ' един комп . на еърбеците с така разпространените за целта залагалки (резистор , диод , кондензатор)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от oci » 24 Ное 2010, 23:50

fast написа:Имаше някъде из форума как да се изключи софтуерно с NCS 'passager seat occupation sensor' , някой може ли да даде повече инфо точно как става , че вече ' умъртвих ' един комп . на еърбеците с така разпространените за целта залагалки (резистор , диод , кондензатор)


това съм го правил стотици пъти и още няма умъртвен модул може би си сложил резистор с други стойности или пък си ги свързал погрешно иначе не виждам причината.


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milennyc » 25 Ное 2010, 7:10

oci написа:
fast написа:Имаше някъде из форума как да се изключи софтуерно с NCS 'passager seat occupation sensor' , някой може ли да даде повече инфо точно как става , че вече ' умъртвих ' един комп . на еърбеците с така разпространените за целта залагалки (резистор , диод , кондензатор)


това съм го правил стотици пъти и още няма умъртвен модул може би си сложил резистор с други стойности или пък си ги свързал погрешно иначе не виждам причината.



Много съгласен с тебе..... нещо не си направил както трябва. Тази залагалка не се слага и само на БМВ а на мн коли :mhihi: :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slitter » 25 Ное 2010, 16:37

Кодиране с NCS Expert

Влизаш в Експерта - Load Profile - Expertmode - VIN/ZCS/FA - ZCS/FA f. ECU - E46 - KMB (примерно) - Read ECU - Отваряме папката WORK - намираме фаила FSW_PSW.TRC - правиме квото ни е необходимо като промяна на нещо - SAVE AS FSW_PSW.MAN и SAVE - след тва в експерта EXECUTE ECU .... и нищо не се получава! Къде бъркам???


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milennyc » 25 Ное 2010, 18:11

Имаш "чанге джоб" :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slitter » 25 Ное 2010, 19:14

milennyc написа:Имаш "чанге джоб" :winky:


Чакай малко - какво имаш предвид! Това не е ли за друго!? Не е ли да смениш изобщо да избереш друго дейстие!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от badsharki » 25 Ное 2010, 19:26

slitter написа:
milennyc написа:Имаш "чанге джоб" :winky:


Чакай малко - какво имаш предвид! Това не е ли за друго!? Не е ли да смениш изобщо да избереш друго дейстие!

Ами то като цяло четене и записване на FSW_PSW са две различни действия така, че съм съгласен с milennyc за "ченге джоб". :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Next » 25 Ное 2010, 19:39

А нещо за моята грешка да кажете?
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milennyc » 25 Ное 2010, 20:38

badsharki написа:
slitter написа:
milennyc написа:Имаш "чанге джоб" :winky:


Чакай малко - какво имаш предвид! Това не е ли за друго!? Не е ли да смениш изобщо да избереш друго дейстие!

Ами то като цяло четене и записване на FSW_PSW са две различни действия така, че съм съгласен с milennyc за "ченге джоб". :)


Ето ти отговора ...... :winky:

"чанге джоб" = change job.... :bchug: . Няма за какво да ти го пиша на Л.С то няма нищо за криене :yes:

п.п. Много внимавай FSW_PSW да е за избрания модул :) иначе става картинка

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от slitter » 26 Ное 2010, 14:35

Явно имам някакъв проблем с експерта или със самия профайл (Expertmode), защото тръгва кодиране, но нищо не се променя. Файла FSW_PSW.ТRC след кодирането си остава съвсем същия след ново препрочитане и реално новата настройка не се е запаметила! Не мога да разбера защо! Виждам обаче, че в това обяснение - http://ausbmw.com/tutorials/NCSTutorial/ - човека има много профили за лоудване, а не са само два! Реално той избира Fisterprofile и в последствие Manual FSW_PSW. Tези профили аз ги нямам. Предполагам могат да се създадат, обаче някой знае ли с какви настройки точно през едит профайл! Паролата е REPXET, aма после вътре кво се прави! А ако случайно някой има и разбира се е навит да пусне тука във форума работещия си профил/и, които се намират в папка NCSEXPERT/PFL, ще съм му много благодарен!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от © » 02 Дек 2010, 20:42

slitter написа:Всичко е, както е по принцип с малка подробност. С експертмод си правиш както си е по стъпките (Влизаш в Експерта - Load Profile - Expertmode - VIN/ZCS/FA - ZCS/FA f. ECU - E46 - KMB (примерно) - Read ECU - Отваряме папката WORK - намираме фаила FSW_PSW.TRC - правиме квото ни е необходимо като промяна на нещо - SAVE AS FSW_PSW.MAN и SAVE - след тва в експерта EXECUTE ECU ). И сега - променяш каквото ти е необходимо, след тва FSW_PSW.TRC го сеийвваш като МАN фаил, а другия го триеш или изобщо ТРЦ-то го преименуваш на МАН. Важно е да остане само МАНа в папката УЪРК (може да си направите бекъп на стария трц, за да може да го върнете, ако се омаже нещо), заедно с другите разбира се и след тва веднага пускаш друг профил - REVTOR's. Няма нужда пак да разпознаваш колата просто отиваш да избереш модула, който искаш да кодираш (внимавай да не ги объркаш) и му даваш екзекют! И сега вече променя фаила и кодирането минава както си му е реда! МАНа става нов ТРЦ с направените промени! Ревтора почва да бръсне за слива мана, а до сега не е изкало, щото експертмода няма тая настройка! Реално всеки един профил можеш да си го направиш такъв, само трябва да се сложи една чавка в настройите да започне да чете мана! Това там с едит на профила и паролата REPXET. Тва е! Успех!


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milennyc » 03 Дек 2010, 9:00

Давам пример за пускане на дългите като дневни светлини:

FL_DIMMUNG_ALS_DRL
wert_01
GED_FL_ALS_DRL
nicht_aktiv

се променя на:

FL_DIMMUNG_ALS_DRL
wert_02
GED_FL_ALS_DRL
aktiv

wert_02 е 20%..... wert_03 е 30%

Дневни

TAGFAHRLICHT_ECE
aktiv

QUITT_BLK_ENTSICHERN;Vis.unlock.,without anti-theft alarm syst.
QUITIMP_SICHERN/ENTSICHER;Vis.lock.,without anti-theft alarm syst.
QUIT_OPT_ENTSCH : visualy acknowledge remote un-locking (two flashes)
QUIT_OPT_SCHAERF : visualy acknowledge remote locking (one flash)

QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE :visual arming doors closed

Ето сега виждате защо при едни има отключване и заключване индикация а ДИС не може да го направи .... :winky:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от milennyc » 03 Дек 2010, 13:51

Другото което искам да добавя е че ако това което искате да променяте го няма като налично след прочитане на файла( т.е няма го дори като nicht_aktiv)..... не го добавяйте този ред :nono: защото го няма като опция че после става омазване :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook