Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Днес ми светна това.
В пиропатрона на колана ли е грешката?
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
В пиропатрона на колана ли е грешката?
http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1255257080
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Имаше някъде из форума как да се изключи софтуерно с NCS 'passager seat occupation sensor' , някой може ли да даде повече инфо точно как става , че вече ' умъртвих ' един комп . на еърбеците с така разпространените за целта залагалки (резистор , диод , кондензатор)
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
fast написа:Имаше някъде из форума как да се изключи софтуерно с NCS 'passager seat occupation sensor' , някой може ли да даде повече инфо точно как става , че вече ' умъртвих ' един комп . на еърбеците с така разпространените за целта залагалки (резистор , диод , кондензатор)
това съм го правил стотици пъти и още няма умъртвен модул може би си сложил резистор с други стойности или пък си ги свързал погрешно иначе не виждам причината.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
oci написа:fast написа:Имаше някъде из форума как да се изключи софтуерно с NCS 'passager seat occupation sensor' , някой може ли да даде повече инфо точно как става , че вече ' умъртвих ' един комп . на еърбеците с така разпространените за целта залагалки (резистор , диод , кондензатор)
това съм го правил стотици пъти и още няма умъртвен модул може би си сложил резистор с други стойности или пък си ги свързал погрешно иначе не виждам причината.
Много съгласен с тебе..... нещо не си направил както трябва. Тази залагалка не се слага и само на БМВ а на мн коли


Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Кодиране с NCS Expert
Влизаш в Експерта - Load Profile - Expertmode - VIN/ZCS/FA - ZCS/FA f. ECU - E46 - KMB (примерно) - Read ECU - Отваряме папката WORK - намираме фаила FSW_PSW.TRC - правиме квото ни е необходимо като промяна на нещо - SAVE AS FSW_PSW.MAN и SAVE - след тва в експерта EXECUTE ECU .... и нищо не се получава! Къде бъркам???
Влизаш в Експерта - Load Profile - Expertmode - VIN/ZCS/FA - ZCS/FA f. ECU - E46 - KMB (примерно) - Read ECU - Отваряме папката WORK - намираме фаила FSW_PSW.TRC - правиме квото ни е необходимо като промяна на нещо - SAVE AS FSW_PSW.MAN и SAVE - след тва в експерта EXECUTE ECU .... и нищо не се получава! Къде бъркам???
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Имаш "чанге джоб" 

Re: Диагностика, кодиране и програмиране
milennyc написа:Имаш "чанге джоб"
Чакай малко - какво имаш предвид! Това не е ли за друго!? Не е ли да смениш изобщо да избереш друго дейстие!
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
slitter написа:milennyc написа:Имаш "чанге джоб"
Чакай малко - какво имаш предвид! Това не е ли за друго!? Не е ли да смениш изобщо да избереш друго дейстие!
Ами то като цяло четене и записване на FSW_PSW са две различни действия така, че съм съгласен с milennyc за "ченге джоб".

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
badsharki написа:slitter написа:milennyc написа:Имаш "чанге джоб"
Чакай малко - какво имаш предвид! Това не е ли за друго!? Не е ли да смениш изобщо да избереш друго дейстие!
Ами то като цяло четене и записване на FSW_PSW са две различни действия така, че съм съгласен с milennyc за "ченге джоб".
Ето ти отговора ......

"чанге джоб" = change job....


п.п. Много внимавай FSW_PSW да е за избрания модул

Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Явно имам някакъв проблем с експерта или със самия профайл (Expertmode), защото тръгва кодиране, но нищо не се променя. Файла FSW_PSW.ТRC след кодирането си остава съвсем същия след ново препрочитане и реално новата настройка не се е запаметила! Не мога да разбера защо! Виждам обаче, че в това обяснение - http://ausbmw.com/tutorials/NCSTutorial/ - човека има много профили за лоудване, а не са само два! Реално той избира Fisterprofile и в последствие Manual FSW_PSW. Tези профили аз ги нямам. Предполагам могат да се създадат, обаче някой знае ли с какви настройки точно през едит профайл! Паролата е REPXET, aма после вътре кво се прави! А ако случайно някой има и разбира се е навит да пусне тука във форума работещия си профил/и, които се намират в папка NCSEXPERT/PFL, ще съм му много благодарен!
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
slitter написа:Всичко е, както е по принцип с малка подробност. С експертмод си правиш както си е по стъпките (Влизаш в Експерта - Load Profile - Expertmode - VIN/ZCS/FA - ZCS/FA f. ECU - E46 - KMB (примерно) - Read ECU - Отваряме папката WORK - намираме фаила FSW_PSW.TRC - правиме квото ни е необходимо като промяна на нещо - SAVE AS FSW_PSW.MAN и SAVE - след тва в експерта EXECUTE ECU ). И сега - променяш каквото ти е необходимо, след тва FSW_PSW.TRC го сеийвваш като МАN фаил, а другия го триеш или изобщо ТРЦ-то го преименуваш на МАН. Важно е да остане само МАНа в папката УЪРК (може да си направите бекъп на стария трц, за да може да го върнете, ако се омаже нещо), заедно с другите разбира се и след тва веднага пускаш друг профил - REVTOR's. Няма нужда пак да разпознаваш колата просто отиваш да избереш модула, който искаш да кодираш (внимавай да не ги объркаш) и му даваш екзекют! И сега вече променя фаила и кодирането минава както си му е реда! МАНа става нов ТРЦ с направените промени! Ревтора почва да бръсне за слива мана, а до сега не е изкало, щото експертмода няма тая настройка! Реално всеки един профил можеш да си го направиш такъв, само трябва да се сложи една чавка в настройите да започне да чете мана! Това там с едит на профила и паролата REPXET. Тва е! Успех!
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Давам пример за пускане на дългите като дневни светлини:
FL_DIMMUNG_ALS_DRL
wert_01
GED_FL_ALS_DRL
nicht_aktiv
се променя на:
FL_DIMMUNG_ALS_DRL
wert_02
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
wert_02 е 20%..... wert_03 е 30%
Дневни
TAGFAHRLICHT_ECE
aktiv
QUITT_BLK_ENTSICHERN;Vis.unlock.,without anti-theft alarm syst.
QUITIMP_SICHERN/ENTSICHER;Vis.lock.,without anti-theft alarm syst.
QUIT_OPT_ENTSCH : visualy acknowledge remote un-locking (two flashes)
QUIT_OPT_SCHAERF : visualy acknowledge remote locking (one flash)
QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE :visual arming doors closed
Ето сега виждате защо при едни има отключване и заключване индикация а ДИС не може да го направи ....
FL_DIMMUNG_ALS_DRL
wert_01
GED_FL_ALS_DRL
nicht_aktiv
се променя на:
FL_DIMMUNG_ALS_DRL
wert_02
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
wert_02 е 20%..... wert_03 е 30%
Дневни
TAGFAHRLICHT_ECE
aktiv
QUITT_BLK_ENTSICHERN;Vis.unlock.,without anti-theft alarm syst.
QUITIMP_SICHERN/ENTSICHER;Vis.lock.,without anti-theft alarm syst.
QUIT_OPT_ENTSCH : visualy acknowledge remote un-locking (two flashes)
QUIT_OPT_SCHAERF : visualy acknowledge remote locking (one flash)
QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE :visual arming doors closed
Ето сега виждате защо при едни има отключване и заключване индикация а ДИС не може да го направи ....

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Другото което искам да добавя е че ако това което искате да променяте го няма като налично след прочитане на файла( т.е няма го дори като nicht_aktiv)..... не го добавяйте този ред
защото го няма като опция че после става омазване 


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани