Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 525dA '09
Мечтае да кара: ново БМВ

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от batvlady79 » 14 Авг 2011, 16:29

За другото не споря, но наистина газта беше 30 ст, а бензина 1,20 лв. Сигурно си млад и не си се интересувал от това тогава.
Така че перспективата е ножицата между газта и бензина да намалява. Този процес се ускорява, когато все повече от нас си слагат газово, властта си пренастройва часовника за да събира все повече пари :)
Другите брътвежи са сметки без кръчмар обще взето
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от Alexch » 14 Авг 2011, 16:44

batvlady79 написа:За другото не споря, но наистина газта беше 30 ст, а бензина 1,20 лв. Сигурно си млад и не си се интересувал от това тогава.
Така че перспективата е ножицата между газта и бензина да намалява. Този процес се ускорява, когато все повече от нас си слагат газово, властта си пренастройва часовника за да събира все повече пари :)
Другите брътвежи са сметки без кръчмар обще взето


Абсолютно си прав колега! И не само властта си пренастройва часовника, а и пазара се настройва спрямо потреблението, защото търсенето определя цената. Преди нафтата беше по-евтина от бензина, но като масово започнаха да се купуват дизели, стана по-скъпа. Това няма как да стане с газта, просто защото разходите по добива и преработката са доста по-ниски от тези на бензина, но както ти казваш ножицата ще намалее. Като добавим стойността на газовата уредба и увеличения разход, съм съгласен че до 5 години ще стане едно и също дали си на газ или на бензин. Тогава пък тарикатите ще се преориентират към метан :censored:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 132
Регистриран на: 4.07.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318i , 143hp
Детайли за колата: е46

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от jonybravo_bg » 14 Авг 2011, 18:09

Поредната тема в която се пита дали е удачно да се монтира газ на даден модел , а отговорите са : дали е опасно; за колко време се избива и други извън темата. Аз също имам 318 143 коня и преди да я купя се поинтересувах. От БРЦ ми отговориха, че са монтирали на няколко такива и са успели да ги настроят след едно две ходения до сервиза.
Ще съм благодарен ако някой колега , който е чувал за конкретен проблем или трудности за монтаж при модела да сподели мнението си.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от IceMan_SF » 15 Авг 2011, 14:05

Да се похваля, от събота съм с ГИ BRC. По отношение на монтажа - всичко е супер: зарядното е под капачето на резервоара, копчето за превключване газ/бензин поисках да го поставят в пепелника и стана екстра! Бутилката ми е 30 л., като събира 23-24, оптред в коша на двигателя всичко е монтирано много внимателно.
По отношение на вървенето - няма абсолютно никаква разлика спрямо бензин! Остава да видим само как ще е разхода, човекът ми каза, че би трябвало да е около 9/100 извънградско (на бензим ми е около 7/100 с нормално каране), ако е повече, ще го донастрои. За съжаление все още съм минал прекалено малко км, за да го засека точно колко дава, а и я поръчках повечко, за да видя как върви, така че резултатите в момента едва ли ще са много точни.
Като си направя сметката, максимум за 20 000 км се избива ГИ, оттук насетне всеки сам си преценява на какво да кара :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от IceMan_SF » 04 Сеп 2011, 22:30

Малко ново инфо:
тия дни най-накрая имах възможност да покарам повече и да засека разхода. С 23,5 литра минах точно 260 км, т.е. 9/100. Карането включваше около 10-20 км градско, извънградско каране с около 110 км/ч и преминаване на прохода Троян - Кърнаре (спокойно каране, на спътничката ми й ставаше лошо :mrgreen: ). Климатроникът работеше през по-голямата част от времето.
По отношение на вървенето - потвърждавам, че няма АБСОЛЮТНО НИКАКВА разлика спрямо на бензин. По никакъв начин не може да се усети, че колата върви на газ, освен, разбира се, като спреш на бензиностанцията да заредиш и платиш след това :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от 100imenov » 06 Сеп 2011, 13:41

Е значи си постигнал ефект.Аз с литрите написани от теб изминавам 220км градско,което си е 20лв повече. :roll:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 22.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i, Е91 320d
Детайли за колата: Е46 318i, Е91 320d

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от Smok » 16 Яну 2012, 19:34

Ловато ми е газовия инжекцион е46 318i 2001г. Сега зимата с 26лв. минавам в града спокоино каране от 220км до към 250км. Лятото се надявам км да са повечко :)
https://www.facebook.com/OvertopAgency/
EVENTS*BABYSITTING & ENTERTAINMENT*BTL

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 2.12.2008
Пол: Мъж
Кара: E38 740iL
Детайли за колата: V8

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от barona_777 » 19 Яну 2012, 15:19

Sherman написа:Ами скоро БМВ може и да направят някоя кола на метан примерно.Мерцедес имат Е класа на метан... 2.0 литра с компресор. :)



[ © ]коментара ти води до прекалено много оффтопик за това е частично изтрит



Според мен има и нещо друго! Тази Е-класа е направена и за да е екологично по - чист автомобил. Вече производителите се придържат и към този аспект! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от zmeyan » 20 Яну 2012, 11:39

Smok написа:Ловато ми е газовия инжекцион е46 318i 2001г. Сега зимата с 26лв. минавам в града спокоино каране от 220км до към 250км. Лятото се надявам км да са повечко :)


Вероятно забравяш, че сега изминаваш повече километри на бензин докато колата загрее и премине на газ. Затова и разходът ти на газ сега е по-малък. Отделно лятото ще включиш и климатик, което ще вдигне разхода на газ. Така че не се надявай много лятото да са повече километрите с тези 26лв :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от MonsteR » 20 Яну 2012, 12:18

Aхх тук се е развихрил вечния спор - газ/бензин :)... много е сладък.. Айде и аз да се изкажа, имам дълг опит и с газта и с бензина. еххх, беше газта по 36 стотинки, помните ли а дизела 46..хаха

Според мен спор изобщо не може да съществува, кое е най-евтиното в момента, няма дизел, няма бензин, най евтиното е да се кара автомобила на газ. Сега обаче след евтиното следват редица други въпроси - надеждност, безопасност, склонност към дефектиране и други. След като на един автомобил му се сложи газ, той вече е обречен :mhihi: , тъй да се каже тръгва по наклонената плоскост, собственика му е решил, че не може повече на бензин и постпенно и съвсем ще спре да му налива :mhihi:, така.. за да намали още повече разхода... всичко до тук все още е 6,обаче според мен единствения реален проблем с газта е сигурността...
Газта е бая коварна... ако имаш малък теч някъде по системката в купето, газта тихичко си се трупа на пода в купето, тя не отива никъде, стои си там и чака искра.... кофти сценарий, за това винаги проверявайте системата щателно, не при някви мними инспектори... винаги дръжте тъпата газова в супер състояние, сменяйте о-рингове, гарнитури, клапани, филтри... за да няма изненади.. и не на последно място, с газова система, бомбите в багажника стават 2, една от които може да влезе в купето ако не е добре укрепене при удар, не дай си боже.

Та за мен след като си претъкаля човек + и - в главата всеки си взема решението сам...за това минах на дизел

Поздрави и успех на всички.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от zmeyan » 20 Яну 2012, 13:46

Колега, ще се наложи да не се съглася напълно с теб.
Един автомобил тръгва така да се каже надолу не когато му се сложи газова, а когато излезе от завода. В крайна сметка това му е смисълът - да бъде използван до момента, в който дойде краят на живота му. Със слагането на газ животът му се скъсява, но с толкова, колкото едва ли ще желаете да го ползвате - идеята е, че ще го захвърлите далеч преди съсипването му от газта.
Колкото до сигурността - колко бомби са нужни, за да се стигне до фатален край - 1бр!!!
Дали ще е под задната седалка или в багажника - бомба няма - по тази логика най-безопасно е да ходим пеш - както и най-евтино и най-здравословно и най-екологично и...
За да не се натрупва газ в купето - доста трудно практически осъществимо - според настоящите изисквания за монтаж на газовата бутилка е задължително:
1) Евроклапан - не позволява разкото изпускане на газ от бутилката
2) Отвор на пода в багажника, откъдето евентуални газове да излизат навън, а да не се натрупват в багажника (купето - ако е комби).
Че е рисково - рисково е! Но е далеч по-опасно готвенето на газ, отколкото шофирането на газ.

Дизелът е по-безопасен, дори и от бензина :)))) И най-скъп от трите като се вземат предвид консумативите и бъдещите повреди по частите, свързани с дизела - естествено това е строго индивидуално и зависи от времето на експлоатация на един автомобил, неговата възраст и качеството на горивото.. и др. фактори.

За мен сложих на кантар + и - на трите горива и... минах на газ. Най-големият недостатък както вече съм казвал, това е, че заема място в багажника(не се шегувам)!

Всеки сам да си преценява - успех с правилния избор :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от MonsteR » 20 Яну 2012, 14:11

Да да за това казах всеки да избира а не да се караме като глупаци. Газта е едно не лошо решение за настоящия кризисен момент, когато цепим стотинката на 2. :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от zmeyan » 20 Яну 2012, 14:19

Стискам ти палци да зареждаш само хубава нафта и да си нямаш проблеми с помпа и турбина, че аз така се опарих и повече не искам да чуя за дизел в България. Иначе дизелът е по-доброто решение, ако си в чужбина или можеш да си гарантираш качествено гориво.

Късмет!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318i комби
Мечтае да кара: Нова кола

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от JohnWalker » 09 Фев 2012, 17:07

Всички са познавачи и пиячи... Що е то? Много българи събрани на едно място!
Едно нещо не видях, а прочетох цялата тема. Някой отговори ли конкретно на момчетата, които имаха въпроси?
Момчето, което говори с BMW-то на някакъв странен език... тарарарараааараааааа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?

Мнение от zmeyan » 13 Фев 2012, 7:47

Kолега,
давай малко по-внимателно с коментарите.
Ако имаш въпроси или нещо да кажеш по-темата, добре си дошъл.
Журналистически питания, освен ако не са по темата, не са толерирани. Има си тема за общи въпроси и коментари.
Който е задал въпрос, отговорено му е било, доколкото знанията и възможностите на участниците във форума позволяват. Никой не си е затаил информация. Ако имаш конкретно питане - добре си дошъл да го поставиш. Преди това използвай търсачката!

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook