Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
За другото не споря, но наистина газта беше 30 ст, а бензина 1,20 лв. Сигурно си млад и не си се интересувал от това тогава.
Така че перспективата е ножицата между газта и бензина да намалява. Този процес се ускорява, когато все повече от нас си слагат газово, властта си пренастройва часовника за да събира все повече пари
Другите брътвежи са сметки без кръчмар обще взето
Така че перспективата е ножицата между газта и бензина да намалява. Този процес се ускорява, когато все повече от нас си слагат газово, властта си пренастройва часовника за да събира все повече пари

Другите брътвежи са сметки без кръчмар обще взето
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
batvlady79 написа:За другото не споря, но наистина газта беше 30 ст, а бензина 1,20 лв. Сигурно си млад и не си се интересувал от това тогава.
Така че перспективата е ножицата между газта и бензина да намалява. Този процес се ускорява, когато все повече от нас си слагат газово, властта си пренастройва часовника за да събира все повече пари
Другите брътвежи са сметки без кръчмар обще взето
Абсолютно си прав колега! И не само властта си пренастройва часовника, а и пазара се настройва спрямо потреблението, защото търсенето определя цената. Преди нафтата беше по-евтина от бензина, но като масово започнаха да се купуват дизели, стана по-скъпа. Това няма как да стане с газта, просто защото разходите по добива и преработката са доста по-ниски от тези на бензина, но както ти казваш ножицата ще намалее. Като добавим стойността на газовата уредба и увеличения разход, съм съгласен че до 5 години ще стане едно и също дали си на газ или на бензин. Тогава пък тарикатите ще се преориентират към метан

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- jonybravo_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 4.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318i , 143hp
- Детайли за колата: е46
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Поредната тема в която се пита дали е удачно да се монтира газ на даден модел , а отговорите са : дали е опасно; за колко време се избива и други извън темата. Аз също имам 318 143 коня и преди да я купя се поинтересувах. От БРЦ ми отговориха, че са монтирали на няколко такива и са успели да ги настроят след едно две ходения до сервиза.
Ще съм благодарен ако някой колега , който е чувал за конкретен проблем или трудности за монтаж при модела да сподели мнението си.
Ще съм благодарен ако някой колега , който е чувал за конкретен проблем или трудности за монтаж при модела да сподели мнението си.
- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Да се похваля, от събота съм с ГИ BRC. По отношение на монтажа - всичко е супер: зарядното е под капачето на резервоара, копчето за превключване газ/бензин поисках да го поставят в пепелника и стана екстра! Бутилката ми е 30 л., като събира 23-24, оптред в коша на двигателя всичко е монтирано много внимателно.
По отношение на вървенето - няма абсолютно никаква разлика спрямо бензин! Остава да видим само как ще е разхода, човекът ми каза, че би трябвало да е около 9/100 извънградско (на бензим ми е около 7/100 с нормално каране), ако е повече, ще го донастрои. За съжаление все още съм минал прекалено малко км, за да го засека точно колко дава, а и я поръчках повечко, за да видя как върви, така че резултатите в момента едва ли ще са много точни.
Като си направя сметката, максимум за 20 000 км се избива ГИ, оттук насетне всеки сам си преценява на какво да кара
По отношение на вървенето - няма абсолютно никаква разлика спрямо бензин! Остава да видим само как ще е разхода, човекът ми каза, че би трябвало да е около 9/100 извънградско (на бензим ми е около 7/100 с нормално каране), ако е повече, ще го донастрои. За съжаление все още съм минал прекалено малко км, за да го засека точно колко дава, а и я поръчках повечко, за да видя как върви, така че резултатите в момента едва ли ще са много точни.
Като си направя сметката, максимум за 20 000 км се избива ГИ, оттук насетне всеки сам си преценява на какво да кара

- IceMan_SF
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E90 320d, вече Mercedes C320 CDI
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Малко ново инфо:
тия дни най-накрая имах възможност да покарам повече и да засека разхода. С 23,5 литра минах точно 260 км, т.е. 9/100. Карането включваше около 10-20 км градско, извънградско каране с около 110 км/ч и преминаване на прохода Троян - Кърнаре (спокойно каране, на спътничката ми й ставаше лошо
). Климатроникът работеше през по-голямата част от времето.
По отношение на вървенето - потвърждавам, че няма АБСОЛЮТНО НИКАКВА разлика спрямо на бензин. По никакъв начин не може да се усети, че колата върви на газ, освен, разбира се, като спреш на бензиностанцията да заредиш и платиш след това
тия дни най-накрая имах възможност да покарам повече и да засека разхода. С 23,5 литра минах точно 260 км, т.е. 9/100. Карането включваше около 10-20 км градско, извънградско каране с около 110 км/ч и преминаване на прохода Троян - Кърнаре (спокойно каране, на спътничката ми й ставаше лошо

По отношение на вървенето - потвърждавам, че няма АБСОЛЮТНО НИКАКВА разлика спрямо на бензин. По никакъв начин не може да се усети, че колата върви на газ, освен, разбира се, като спреш на бензиностанцията да заредиш и платиш след това

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Е значи си постигнал ефект.Аз с литрите написани от теб изминавам 220км градско,което си е 20лв повече. 

- Smok
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 22.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i, Е91 320d
- Детайли за колата: Е46 318i, Е91 320d
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Ловато ми е газовия инжекцион е46 318i 2001г. Сега зимата с 26лв. минавам в града спокоино каране от 220км до към 250км. Лятото се надявам км да са повечко 

https://www.facebook.com/OvertopAgency/
EVENTS*BABYSITTING & ENTERTAINMENT*BTL
EVENTS*BABYSITTING & ENTERTAINMENT*BTL
- barona_777
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 2.12.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740iL
- Детайли за колата: V8
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Sherman написа:Ами скоро БМВ може и да направят някоя кола на метан примерно.Мерцедес имат Е класа на метан... 2.0 литра с компресор.
[ © ]коментара ти води до прекалено много оффтопик за това е частично изтрит
Според мен има и нещо друго! Тази Е-класа е направена и за да е екологично по - чист автомобил. Вече производителите се придържат и към този аспект!

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Smok написа:Ловато ми е газовия инжекцион е46 318i 2001г. Сега зимата с 26лв. минавам в града спокоино каране от 220км до към 250км. Лятото се надявам км да са повечко
Вероятно забравяш, че сега изминаваш повече километри на бензин докато колата загрее и премине на газ. Затова и разходът ти на газ сега е по-малък. Отделно лятото ще включиш и климатик, което ще вдигне разхода на газ. Така че не се надявай много лятото да са повече километрите с тези 26лв

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Aхх тук се е развихрил вечния спор - газ/бензин
... много е сладък.. Айде и аз да се изкажа, имам дълг опит и с газта и с бензина. еххх, беше газта по 36 стотинки, помните ли а дизела 46..хаха
Според мен спор изобщо не може да съществува, кое е най-евтиното в момента, няма дизел, няма бензин, най евтиното е да се кара автомобила на газ. Сега обаче след евтиното следват редица други въпроси - надеждност, безопасност, склонност към дефектиране и други. След като на един автомобил му се сложи газ, той вече е обречен
, тъй да се каже тръгва по наклонената плоскост, собственика му е решил, че не може повече на бензин и постпенно и съвсем ще спре да му налива
, така.. за да намали още повече разхода... всичко до тук все още е 6,обаче според мен единствения реален проблем с газта е сигурността...
Газта е бая коварна... ако имаш малък теч някъде по системката в купето, газта тихичко си се трупа на пода в купето, тя не отива никъде, стои си там и чака искра.... кофти сценарий, за това винаги проверявайте системата щателно, не при някви мними инспектори... винаги дръжте тъпата газова в супер състояние, сменяйте о-рингове, гарнитури, клапани, филтри... за да няма изненади.. и не на последно място, с газова система, бомбите в багажника стават 2, една от които може да влезе в купето ако не е добре укрепене при удар, не дай си боже.
Та за мен след като си претъкаля човек + и - в главата всеки си взема решението сам...за това минах на дизел
Поздрави и успех на всички.

Според мен спор изобщо не може да съществува, кое е най-евтиното в момента, няма дизел, няма бензин, най евтиното е да се кара автомобила на газ. Сега обаче след евтиното следват редица други въпроси - надеждност, безопасност, склонност към дефектиране и други. След като на един автомобил му се сложи газ, той вече е обречен


Газта е бая коварна... ако имаш малък теч някъде по системката в купето, газта тихичко си се трупа на пода в купето, тя не отива никъде, стои си там и чака искра.... кофти сценарий, за това винаги проверявайте системата щателно, не при някви мними инспектори... винаги дръжте тъпата газова в супер състояние, сменяйте о-рингове, гарнитури, клапани, филтри... за да няма изненади.. и не на последно място, с газова система, бомбите в багажника стават 2, една от които може да влезе в купето ако не е добре укрепене при удар, не дай си боже.
Та за мен след като си претъкаля човек + и - в главата всеки си взема решението сам...за това минах на дизел
Поздрави и успех на всички.

- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Колега, ще се наложи да не се съглася напълно с теб.
Един автомобил тръгва така да се каже надолу не когато му се сложи газова, а когато излезе от завода. В крайна сметка това му е смисълът - да бъде използван до момента, в който дойде краят на живота му. Със слагането на газ животът му се скъсява, но с толкова, колкото едва ли ще желаете да го ползвате - идеята е, че ще го захвърлите далеч преди съсипването му от газта.
Колкото до сигурността - колко бомби са нужни, за да се стигне до фатален край - 1бр!!!
Дали ще е под задната седалка или в багажника - бомба няма - по тази логика най-безопасно е да ходим пеш - както и най-евтино и най-здравословно и най-екологично и...
За да не се натрупва газ в купето - доста трудно практически осъществимо - според настоящите изисквания за монтаж на газовата бутилка е задължително:
1) Евроклапан - не позволява разкото изпускане на газ от бутилката
2) Отвор на пода в багажника, откъдето евентуални газове да излизат навън, а да не се натрупват в багажника (купето - ако е комби).
Че е рисково - рисково е! Но е далеч по-опасно готвенето на газ, отколкото шофирането на газ.
Дизелът е по-безопасен, дори и от бензина
))) И най-скъп от трите като се вземат предвид консумативите и бъдещите повреди по частите, свързани с дизела - естествено това е строго индивидуално и зависи от времето на експлоатация на един автомобил, неговата възраст и качеството на горивото.. и др. фактори.
За мен сложих на кантар + и - на трите горива и... минах на газ. Най-големият недостатък както вече съм казвал, това е, че заема място в багажника(не се шегувам)!
Всеки сам да си преценява - успех с правилния избор
Един автомобил тръгва така да се каже надолу не когато му се сложи газова, а когато излезе от завода. В крайна сметка това му е смисълът - да бъде използван до момента, в който дойде краят на живота му. Със слагането на газ животът му се скъсява, но с толкова, колкото едва ли ще желаете да го ползвате - идеята е, че ще го захвърлите далеч преди съсипването му от газта.
Колкото до сигурността - колко бомби са нужни, за да се стигне до фатален край - 1бр!!!
Дали ще е под задната седалка или в багажника - бомба няма - по тази логика най-безопасно е да ходим пеш - както и най-евтино и най-здравословно и най-екологично и...
За да не се натрупва газ в купето - доста трудно практически осъществимо - според настоящите изисквания за монтаж на газовата бутилка е задължително:
1) Евроклапан - не позволява разкото изпускане на газ от бутилката
2) Отвор на пода в багажника, откъдето евентуални газове да излизат навън, а да не се натрупват в багажника (купето - ако е комби).
Че е рисково - рисково е! Но е далеч по-опасно готвенето на газ, отколкото шофирането на газ.
Дизелът е по-безопасен, дори и от бензина

За мен сложих на кантар + и - на трите горива и... минах на газ. Най-големият недостатък както вече съм казвал, това е, че заема място в багажника(не се шегувам)!
Всеки сам да си преценява - успех с правилния избор

- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Да да за това казах всеки да избира а не да се караме като глупаци. Газта е едно не лошо решение за настоящия кризисен момент, когато цепим стотинката на 2. 


- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Стискам ти палци да зареждаш само хубава нафта и да си нямаш проблеми с помпа и турбина, че аз така се опарих и повече не искам да чуя за дизел в България. Иначе дизелът е по-доброто решение, ако си в чужбина или можеш да си гарантираш качествено гориво.
Късмет!
Късмет!
- JohnWalker
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318i комби
- Мечтае да кара: Нова кола
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Всички са познавачи и пиячи... Що е то? Много българи събрани на едно място!
Едно нещо не видях, а прочетох цялата тема. Някой отговори ли конкретно на момчетата, които имаха въпроси?
Едно нещо не видях, а прочетох цялата тема. Някой отговори ли конкретно на момчетата, които имаха въпроси?
Момчето, което говори с BMW-то на някакъв странен език... тарарарараааараааааа
- zmeyan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 6.09.2008
- Местоположение: София, Стара Загора
Re: Добра идея ли е газов инжекцион за 318 - 143 коня ?!?
Kолега,
давай малко по-внимателно с коментарите.
Ако имаш въпроси или нещо да кажеш по-темата, добре си дошъл.
Журналистически питания, освен ако не са по темата, не са толерирани. Има си тема за общи въпроси и коментари.
Който е задал въпрос, отговорено му е било, доколкото знанията и възможностите на участниците във форума позволяват. Никой не си е затаил информация. Ако имаш конкретно питане - добре си дошъл да го поставиш. Преди това използвай търсачката!
давай малко по-внимателно с коментарите.
Ако имаш въпроси или нещо да кажеш по-темата, добре си дошъл.
Журналистически питания, освен ако не са по темата, не са толерирани. Има си тема за общи въпроси и коментари.
Който е задал въпрос, отговорено му е било, доколкото знанията и възможностите на участниците във форума позволяват. Никой не си е затаил информация. Ако имаш конкретно питане - добре си дошъл да го поставиш. Преди това използвай търсачката!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани