ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от armagedon01 » 14 Юни 2011, 21:56

Stefan_666 написа:При мен го има проблема с бавната червена лампа придружена с тракане, има го и проблема с жълтата лампа (М47 136 кс.).
Интересното е, че като дойде колата от Германия нямаше такива проблеми.Веднага след смяната на маслкото със Castrol Edge 0W30 започна да свети жълтата лампа.Минават 15 000 км.И следва нова смяна на маслото, този път със BMW LongLife 04 закупено от BMW Munchen заедно с оригинален маслен филтър пак от същото място.Точно след тази смяна се появи проблема с червената лампа.От тогава са минали 15 000 км. и се чудя дали да не го сменя на 22 000 км, защото според инспекциона се сменя на толкова, а и в сервизната книжка пише че всяка една смяна е била през толкова километри.Другото нещо, което се чудя е дали да сложа пак от същото БМВ масло или да взема Castrol Edge TurboDiesel?
Какво мислите за тези неща?


Според мен не е много разумно да чакаш 22000 км - все пак колите ни не са първа младост, както си е на 15000 км направо го сменяй и не чакай повече. Жълтата лампа свети защото ти е заминал датчика, а относно това какво масло да сложиш и двете марки са си много добри.......
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от Zagy » 14 Юни 2011, 22:33

Сменяй маслото моментално! Дори не си и помисляй да го чакаш 22К км....
Si non confectus, non reficiat.


Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d
Мечтае да кара: F02 760Li individual

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от Stefan_666 » 14 Юни 2011, 22:43

armagedon01 написа:Жълтата лампа свети защото ти е заминал датчика, а относно това какво масло да сложиш и двете марки са си много добри.......

Това ми е ясно, само не зная защо точно след смяната се получи?И защо инспекциона са го направили да отброява от 22 000 км?Може би самото масло издържа толкова, чувал съм за едни масла дето се сменяли през 30 000 км :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 127
Регистриран на: 15.04.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: ше тройка

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от drllxr » 14 Юни 2011, 23:38

Моя е направен на 25000 км,но като останат 15000(тоест след изминати 10000) и сменям маслото и филтъра.Тия приказки за масла дето се сменят по на 30000 километра,много много не ми се вярва да са истина.Дори и да са никога не бих си карал колата 30000 км без смяна.Това малко звучи като приказките за италианците дето масло не сменяли,а само доливали.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от Dimitroff » 15 Юни 2011, 9:05

Инспекцията се сменя!
Това, че пише 30к на 5в30 лонглайф...не значи, че трябва да го караш толкова!!!

Защо?

Най-малкото защото има т.н. понятие лонглайф зона...и познай - България е във втора лонглайф зона - тоест на половина!!
Ако пише 30 - караш максимум 15.
Ако пише 20 - караш максимум 10.

Лонглайф зоната се определя от доста компоненти, като едни от най-важните са качеството на горивата и степента на запрашаване.

Моят съвет към вас е да не карате повече от 10-12 000 км с едно масло...ако са ви мили колите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от adovet » 15 Юни 2011, 10:05

Dimitroff написа:Инспекцията се сменя!
Това, че пише 30к на 5в30 лонглайф...не значи, че трябва да го караш толкова!!!

Защо?

Най-малкото защото има т.н. понятие лонглайф зона...и познай - България е във втора лонглайф зона - тоест на половина!!
Ако пише 30 - караш максимум 15.
Ако пише 20 - караш максимум 10.

Лонглайф зоната се определя от доста компоненти, като едни от най-важните са качеството на горивата и степента на запрашаване.

Моят съвет към вас е да не карате повече от 10-12 000 км с едно масло...ако са ви мили колите.

E това пък от къде го измисли просто не знам. :shock: Аз викам да сменяме на 5 000 като едно време диона супер както беше :mhihi:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от Dimitroff » 15 Юни 2011, 11:00

Виж...аз няма да карам никой да си сменя маслото по-рано.

Казвам това в което съм 100% сигурен, а дали някой ще го вземе под внимание - мен не ме бърка 8)

Ти ако искаш си карай и 40 000км с маслото, което вземаш в милата ни татковина с отвратителни горива, с запрашеност в пъти над нормалната, с масла с неизвестен/недоказан произход...колата си е твоя - ти си знаеш какво да правиш с нея. :winky:

Щото ако изхождаме по логиката "Ама те го дават да се сменя на:"
С едни носачи трябва да караме поне 80 000км.
С едни накладки трябва да караме поне 50 000км.
С едно масло трябва да караме поне 30 000км.

Само дето в Българската действителност нещата не стоят точно така :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от armagedon01 » 15 Юни 2011, 11:12

adovet написа:
Dimitroff написа:
Моят съвет към вас е да не карате повече от 10-12 000 км с едно масло...ако са ви мили колите.

E това пък от къде го измисли просто не знам. :shock: Аз викам да сменяме на 5 000 като едно време диона супер както беше :mhihi:


Въпрос на личен избор е ама после да не пишем коментари в теми от рода "Турбото си замина" "Двигателя трака, лампата на маслото свети постоянно червено" и т.н.
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от Zagy » 15 Юни 2011, 11:30

Каквото и да се пише все ще има някой, който ще каже, че масло се сменя на 30к км... няма смисъл да се хабим.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 544
Регистриран на: 3.10.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е46 320d 2000г.

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от gocho_ » 16 Юни 2011, 3:59

Не се карайте , имаше някаккъв чалъм да се направи инспекцията на по-малко километри (11к имаше и др. възможни)
... ама май само със софт ставаше тая работа :confused:
:duel:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2120
Регистриран на: 8.05.2009
Кара: 530д

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от nikolae » 16 Юни 2011, 9:01

да с ncsexpert
аз го направих на 15
така като пише 5000 на таблото започвам да се сещам :-)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от Dimitroff » 16 Юни 2011, 10:20

nikolae написа:да с ncsexpert
аз го направих на 15
така като пише 5000 на таблото започвам да се сещам :-)


Почти всяка по-сериозна диагностична програма може да го смени сервизния интервал :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от adovet » 16 Юни 2011, 18:08

Dimitroff написа:Виж...аз няма да карам никой да си сменя маслото по-рано.

Казвам това в което съм 100% сигурен, а дали някой ще го вземе под внимание - мен не ме бърка 8)

Ти ако искаш си карай и 40 000км с маслото, което вземаш в милата ни татковина с отвратителни горива, с запрашеност в пъти над нормалната, с масла с неизвестен/недоказан произход...колата си е твоя - ти си знаеш какво да правиш с нея. :winky:

Щото ако изхождаме по логиката "Ама те го дават да се сменя на:"
С едни носачи трябва да караме поне 80 000км.
С едни накладки трябва да караме поне 50 000км.
С едно масло трябва да караме поне 30 000км.

Само дето в Българската действителност нещата не стоят точно така :mhihi:

Само не мога да разбера защо да не се кара с едни носачи 80к км. и с едни накладки 50к км. Аз мойте носачи не съм ги сменял до сега, а съм навъртял на колата 60к км. като преди това не знам колко е навъртяно с тези носачи. Накладките ги смених преди две седмици и бяха на не знам си колко хиляди(можеби близо 50 в най добрият случай), като още не ми беше светнал датчика за смяната им. Носачите ми и в момента нямат никакви луфтове или потропвания.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от Dimitroff » 16 Юни 2011, 18:11

Верно ли не можеш да ме разбереш????
Или не искаш ???
Не си ги сменял носачите, щото са ти оригинални!
Като ги смениш ще видим колко ще изкарат.
С накладките е същото!
С горивата и малсата - също!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3146
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е90

Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????

Мнение от mitaka7 » 16 Юни 2011, 18:21

Всичко си е до лична преценка - кой, какво и кога ще си сменява - всеки сам си решава. Специално за маслото - 5W30, на 15000 км си е идеално да се сменя.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook