ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Stefan_666 написа:При мен го има проблема с бавната червена лампа придружена с тракане, има го и проблема с жълтата лампа (М47 136 кс.).
Интересното е, че като дойде колата от Германия нямаше такива проблеми.Веднага след смяната на маслкото със Castrol Edge 0W30 започна да свети жълтата лампа.Минават 15 000 км.И следва нова смяна на маслото, този път със BMW LongLife 04 закупено от BMW Munchen заедно с оригинален маслен филтър пак от същото място.Точно след тази смяна се появи проблема с червената лампа.От тогава са минали 15 000 км. и се чудя дали да не го сменя на 22 000 км, защото според инспекциона се сменя на толкова, а и в сервизната книжка пише че всяка една смяна е била през толкова километри.Другото нещо, което се чудя е дали да сложа пак от същото БМВ масло или да взема Castrol Edge TurboDiesel?
Какво мислите за тези неща?
Според мен не е много разумно да чакаш 22000 км - все пак колите ни не са първа младост, както си е на 15000 км направо го сменяй и не чакай повече. Жълтата лампа свети защото ти е заминал датчика, а относно това какво масло да сложиш и двете марки са си много добри.......
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Сменяй маслото моментално! Дори не си и помисляй да го чакаш 22К км....
Si non confectus, non reficiat.
- Stefan_666
-
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d
- Мечтае да кара: F02 760Li individual
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
armagedon01 написа:Жълтата лампа свети защото ти е заминал датчика, а относно това какво масло да сложиш и двете марки са си много добри.......
Това ми е ясно, само не зная защо точно след смяната се получи?И защо инспекциона са го направили да отброява от 22 000 км?Може би самото масло издържа толкова, чувал съм за едни масла дето се сменяли през 30 000 км

- drllxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 127
- Регистриран на: 15.04.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше тройка
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Моя е направен на 25000 км,но като останат 15000(тоест след изминати 10000) и сменям маслото и филтъра.Тия приказки за масла дето се сменят по на 30000 километра,много много не ми се вярва да са истина.Дори и да са никога не бих си карал колата 30000 км без смяна.Това малко звучи като приказките за италианците дето масло не сменяли,а само доливали.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Инспекцията се сменя!
Това, че пише 30к на 5в30 лонглайф...не значи, че трябва да го караш толкова!!!
Защо?
Най-малкото защото има т.н. понятие лонглайф зона...и познай - България е във втора лонглайф зона - тоест на половина!!
Ако пише 30 - караш максимум 15.
Ако пише 20 - караш максимум 10.
Лонглайф зоната се определя от доста компоненти, като едни от най-важните са качеството на горивата и степента на запрашаване.
Моят съвет към вас е да не карате повече от 10-12 000 км с едно масло...ако са ви мили колите.
Това, че пише 30к на 5в30 лонглайф...не значи, че трябва да го караш толкова!!!
Защо?
Най-малкото защото има т.н. понятие лонглайф зона...и познай - България е във втора лонглайф зона - тоест на половина!!
Ако пише 30 - караш максимум 15.
Ако пише 20 - караш максимум 10.
Лонглайф зоната се определя от доста компоненти, като едни от най-важните са качеството на горивата и степента на запрашаване.
Моят съвет към вас е да не карате повече от 10-12 000 км с едно масло...ако са ви мили колите.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Dimitroff написа:Инспекцията се сменя!
Това, че пише 30к на 5в30 лонглайф...не значи, че трябва да го караш толкова!!!
Защо?
Най-малкото защото има т.н. понятие лонглайф зона...и познай - България е във втора лонглайф зона - тоест на половина!!
Ако пише 30 - караш максимум 15.
Ако пише 20 - караш максимум 10.
Лонглайф зоната се определя от доста компоненти, като едни от най-важните са качеството на горивата и степента на запрашаване.
Моят съвет към вас е да не карате повече от 10-12 000 км с едно масло...ако са ви мили колите.
E това пък от къде го измисли просто не знам.


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Виж...аз няма да карам никой да си сменя маслото по-рано.
Казвам това в което съм 100% сигурен, а дали някой ще го вземе под внимание - мен не ме бърка
Ти ако искаш си карай и 40 000км с маслото, което вземаш в милата ни татковина с отвратителни горива, с запрашеност в пъти над нормалната, с масла с неизвестен/недоказан произход...колата си е твоя - ти си знаеш какво да правиш с нея.
Щото ако изхождаме по логиката "Ама те го дават да се сменя на:"
С едни носачи трябва да караме поне 80 000км.
С едни накладки трябва да караме поне 50 000км.
С едно масло трябва да караме поне 30 000км.
Само дето в Българската действителност нещата не стоят точно така
Казвам това в което съм 100% сигурен, а дали някой ще го вземе под внимание - мен не ме бърка

Ти ако искаш си карай и 40 000км с маслото, което вземаш в милата ни татковина с отвратителни горива, с запрашеност в пъти над нормалната, с масла с неизвестен/недоказан произход...колата си е твоя - ти си знаеш какво да правиш с нея.

Щото ако изхождаме по логиката "Ама те го дават да се сменя на:"
С едни носачи трябва да караме поне 80 000км.
С едни накладки трябва да караме поне 50 000км.
С едно масло трябва да караме поне 30 000км.
Само дето в Българската действителност нещата не стоят точно така

- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
adovet написа:Dimitroff написа:
Моят съвет към вас е да не карате повече от 10-12 000 км с едно масло...ако са ви мили колите.
E това пък от къде го измисли просто не знам.Аз викам да сменяме на 5 000 като едно време диона супер както беше
Въпрос на личен избор е ама после да не пишем коментари в теми от рода "Турбото си замина" "Двигателя трака, лампата на маслото свети постоянно червено" и т.н.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Каквото и да се пише все ще има някой, който ще каже, че масло се сменя на 30к км... няма смисъл да се хабим.
Si non confectus, non reficiat.
- gocho_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 544
- Регистриран на: 3.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320d 2000г.
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Не се карайте , имаше някаккъв чалъм да се направи инспекцията на по-малко километри (11к имаше и др. възможни)
... ама май само със софт ставаше тая работа
... ама май само със софт ставаше тая работа


Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
да с ncsexpert
аз го направих на 15
така като пише 5000 на таблото започвам да се сещам :-)
аз го направих на 15
така като пише 5000 на таблото започвам да се сещам :-)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
nikolae написа:да с ncsexpert
аз го направих на 15
така като пише 5000 на таблото започвам да се сещам :-)
Почти всяка по-сериозна диагностична програма може да го смени сервизния интервал

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Dimitroff написа:Виж...аз няма да карам никой да си сменя маслото по-рано.
Казвам това в което съм 100% сигурен, а дали някой ще го вземе под внимание - мен не ме бърка
Ти ако искаш си карай и 40 000км с маслото, което вземаш в милата ни татковина с отвратителни горива, с запрашеност в пъти над нормалната, с масла с неизвестен/недоказан произход...колата си е твоя - ти си знаеш какво да правиш с нея.![]()
Щото ако изхождаме по логиката "Ама те го дават да се сменя на:"
С едни носачи трябва да караме поне 80 000км.
С едни накладки трябва да караме поне 50 000км.
С едно масло трябва да караме поне 30 000км.
Само дето в Българската действителност нещата не стоят точно така
Само не мога да разбера защо да не се кара с едни носачи 80к км. и с едни накладки 50к км. Аз мойте носачи не съм ги сменял до сега, а съм навъртял на колата 60к км. като преди това не знам колко е навъртяно с тези носачи. Накладките ги смених преди две седмици и бяха на не знам си колко хиляди(можеби близо 50 в най добрият случай), като още не ми беше светнал датчика за смяната им. Носачите ми и в момента нямат никакви луфтове или потропвания.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Верно ли не можеш да ме разбереш????
Или не искаш ???
Не си ги сменял носачите, щото са ти оригинални!
Като ги смениш ще видим колко ще изкарат.
С накладките е същото!
С горивата и малсата - също!
Или не искаш ???
Не си ги сменял носачите, щото са ти оригинални!
Като ги смениш ще видим колко ще изкарат.
С накладките е същото!
С горивата и малсата - също!
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: ЛАМПА ЗА МАСЛОТО?????
Всичко си е до лична преценка - кой, какво и кога ще си сменява - всеки сам си решава. Специално за маслото - 5W30, на 15000 км си е идеално да се сменя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани