Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Колеги искам да питам,незнам дали има подобна тема но:
*ускорение на фейслифта а и преди него на 2,3,4,5 предавка
Интересно ми е,бях чел че еластичността на 150кс е 80-120 на 4-та скорост е около 7.6 сек.
Ако някой знае точни данни много ще се радвам.Дори и тези които са експериментирали също да споделят.Дано е интересно - на мен лично много да си сверя часовника просто.

Това е което аз намерих:

*ускорение на фейслифта а и преди него на 2,3,4,5 предавка
Интересно ми е,бях чел че еластичността на 150кс е 80-120 на 4-та скорост е около 7.6 сек.
Ако някой знае точни данни много ще се радвам.Дори и тези които са експериментирали също да споделят.Дано е интересно - на мен лично много да си сверя часовника просто.

Това е което аз намерих:

Последна промяна Gqbriel на 01 Юни 2011, 22:39, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Ускорение на 320д преди и след фейслифт
Стандартен тест за еластичност викаш, а?
Имай в предвид, че няма как да бъде миродавен!
Всяка кола е в различно техническо състояние.
Дадените показатели (ако са верни!) са за кола...в топ състояние на мотора.
Всяка една манипулация по газоразпределителната система на моторите ще оказва влияние при близо 10 годишни автомобили!
Като започнеш от качество на горивото, изправност на дебитомерите, и дюзите, наличие на катализатори, литри гориво в резервоарите, цолаж на джантите и мнооого много други такива...всяко едно от тях оказва влияние....да не забравяме и засичащата техника + точният километраж.
Темата може и да се развие, но при положение, че сухата теория (сайтовете) останат на заден план и бъдат изпреварени от чиста практика....ако пък тръгне към безкрайната пързалка на оффтопика - просто ще бъде заключена!
Имай в предвид, че няма как да бъде миродавен!
Всяка кола е в различно техническо състояние.
Дадените показатели (ако са верни!) са за кола...в топ състояние на мотора.
Всяка една манипулация по газоразпределителната система на моторите ще оказва влияние при близо 10 годишни автомобили!
Като започнеш от качество на горивото, изправност на дебитомерите, и дюзите, наличие на катализатори, литри гориво в резервоарите, цолаж на джантите и мнооого много други такива...всяко едно от тях оказва влияние....да не забравяме и засичащата техника + точният километраж.
Темата може и да се развие, но при положение, че сухата теория (сайтовете) останат на заден план и бъдат изпреварени от чиста практика....ако пък тръгне към безкрайната пързалка на оффтопика - просто ще бъде заключена!
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Ускорение на 320д преди и след фейслифт
Dimitroff написа:Стандартен тест за еластичност викаш, а?
Имай в предвид, че няма как да бъде миродавен!
Всяка кола е в различно техническо състояние.
Дадените показатели (ако са верни!) са за кола...в топ състояние на мотора.
Всяка една манипулация по газоразпределителната система на моторите ще оказва влияние при близо 10 годишни автомобили!
Като започнеш от качество на горивото, изправност на дебитомерите, и дюзите, наличие на катализатори, литри гориво в резервоарите, цолаж на джантите и мнооого много други такива...всяко едно от тях оказва влияние....да не забравяме и засичащата техника + точният километраж.
Темата може и да се развие, но при положение, че сухата теория (сайтовете) останат на заден план и бъдат изпреварени от чиста практика....ако пък тръгне към безкрайната пързалка на оффтопика - просто ще бъде заключена!

@ Gqbriel дай инфо за 30ка да направя тест

Re: Ускорение на 320д преди и след фейслифт
не знаех че дават разлика за 2003-2005г спрямо 2001-2003г за 320д
може би заради кутията или пък нещо по софт-а имат предвид
може би заради кутията или пък нещо по софт-а имат предвид

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320д преди и след фейслифт
Dimitroff написа:Стандартен тест за еластичност викаш, а?
Имай в предвид, че няма как да бъде миродавен!
Всяка кола е в различно техническо състояние.
Дадените показатели (ако са верни!) са за кола...в топ състояние на мотора.
Всяка една манипулация по газоразпределителната система на моторите ще оказва влияние при близо 10 годишни автомобили!
Като започнеш от качество на горивото, изправност на дебитомерите, и дюзите, наличие на катализатори, литри гориво в резервоарите, цолаж на джантите и мнооого много други такива...всяко едно от тях оказва влияние....да не забравяме и засичащата техника + точният километраж.
Темата може и да се развие, но при положение, че сухата теория (сайтовете) останат на заден план и бъдат изпреварени от чиста практика....ако пък тръгне към безкрайната пързалка на оффтопика - просто ще бъде заключена!
Напълно съм съгласен с теб и за оффтопика,ясно е че тези стойности АКО са верни,е малко вероятно да бъдат на 100% достигнати при дори малка неизправност,идеята е не сухата теория.Далеч не ми е това целта,исках информативно да разбера ,дали някой знае и дали това което съм намерил е вярно.
Не съм срещал подобна тема,а и съм се чудел доста време.Ако може да се превърне,не в спор а просто сравнение ,и може да се усреднят на практика,бих се заел с това дори да систематизирам спрямо бензиностанции,гориво,добавки,години на колата,цолаж и т.н.
Лично моля,да е като тази за разхода

Моля за целта,давайте параметри и ще се погрижа да ги събера в едно
По въпроса :
http://www.bmwheaven.com/database/engin ... pe=M57#/17
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
И аз ще пробвам бензина и дизела. За бензина дават от 80 до 120 за 10.2 на 4 скорост ще видим моята колиба за колко ще ги направи
и някой ден ще пробвам и дизела.

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Next написа:И аз ще пробвам бензина и дизела. За бензина дават от 80 до 120 за 10.2 на 4 скорост ще видим моята колиба за колко ще ги направии някой ден ще пробвам и дизела.
Екстра,засега само ти си за идеята,другите или я намират за безинтересна или незнаам


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
Изглежда първи съм аз
най ентусиазиран :р
та: 330д, 184 коня, 390 Нм.
Гуми: 225/45/17
катализатор: Не
гориво: ~23литра
Кога: една вечер
1. Околовръстно шосе - 80-120, 4 предавка = 6.1сек
2. Цариградско шосе 80-120, 4 предавка = 6.5 сек
3. Бул. България 80-120, 4 предавка = 6.4 сек
"летящ" тест изредих предавките като отново засекох на 80-120 на 4та = 5.6 сек (не давах мн зор да няма чингиз )
тест 100-140 на 5та отново не мн жар = 8,1 сек
Замерването го правих с хрномотъра на АйФона

та: 330д, 184 коня, 390 Нм.
Гуми: 225/45/17
катализатор: Не
гориво: ~23литра
Кога: една вечер

1. Околовръстно шосе - 80-120, 4 предавка = 6.1сек
2. Цариградско шосе 80-120, 4 предавка = 6.5 сек
3. Бул. България 80-120, 4 предавка = 6.4 сек
"летящ" тест изредих предавките като отново засекох на 80-120 на 4та = 5.6 сек (не давах мн зор да няма чингиз )
тест 100-140 на 5та отново не мн жар = 8,1 сек
Замерването го правих с хрномотъра на АйФона

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
318i 118hp уж с ремап 80-120 за 11.5, 11.7
заводско 10.2

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
как ще ги мерите тези времена?
по километраж?
по километраж?

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
© написа:как ще ги мерите тези времена?
по километраж?
Аз лично на хронометър на GPS-a и на дигиталния километраж...просто нямам хронометър да засега точно,но с телефона като видео 80-120 е към 7 и малко 8..но утре ще засека на хронометър за точни данни...ще сложа некво приложение

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
80-120км/ч 4,2с
80-120км/ч на 4та 6,3с
80-120км/ч на 5та 9,4с
80-120км/ч на 4та 6,3с
80-120км/ч на 5та 9,4с
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
320d 136 к.с. с remap, 80 - > 120 на 4-та - > 7.1 сек.
Мерено по километраж и хронометър с 2-ма човека и резервоар до горе.
П.С. Между другото важно е замерванията да са само по равен път
Мерено по километраж и хронометър с 2-ма човека и резервоар до горе.
П.С. Между другото важно е замерванията да са само по равен път

Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
пробвах с дигиталния километраж и хронометър т.е. часовник от 80 до 120 на 4-та, но данните се различават доста
първия път 8,06, втория път 7,16, като моста е равен
явно трябва нещо по-точно ако ще сравняваме данните, защото може да има доста разлики

първия път 8,06, втория път 7,16, като моста е равен
явно трябва нещо по-точно ако ще сравняваме данните, защото може да има доста разлики
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Ускорение на 320,330д преди и след фейслифт,ремап ,чип и т.н
80-120 на 4та предавка за около или малко под 7 секунди. Други дисциплини не съм тествал.
Si non confectus, non reficiat.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани