Малък електрически проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Малък електрически проблем
От известно време ми премигват фаровете. Заедно с тях няколко лампи по таблото - АБС, ДСЦ и др., а понякога временният километраж ми се нулира сам т.е. явно цялото табло.
Ходих на "диагностика" - изтриха ми най-разнообразни грешки и в крайна сметка окончаталната диагноза според сервиза беше реле-регулатор на алтернатора. Зареждаше нормално 14.1-14.2, но в диагностиката на БОШ(на български) имаше една стойност "Вълнообразност", която според тях не била нормална - до 6% и повече процента. Предложиха ми някакви алтернативи на реле-регулатор, но с цел да елиминирам всички неизвесности си поръчах и чаках една седмица оригинална част - 155лв. Сложихме я - всичко изглеждаше наред (Вълнообразност - 1,4 - 1,5% максимум), карах два дни и пак направи същия номер. Не ми се нулира таблото, но фаровете ми прегиваха.
Имам оригинални фарове с ксенон и халогени с китайски ксенон. При премигването и двата гаснат по някое време. Пробвах "стоп ерор" кабели за ксенона - никакъв резултат и с тях и без тях. В Бова кар ми предложиха да ми програмират нов лайт модул, защото като чуят за премигване на фарове и само това си мислят - цената беше около 1000лв. Просто фаровете като вариант ги изключвам, защото съм карал една година и повече с тях без никакви проблеми. На диагностиката не излезе нищо от тях. Трябва да има някакъв друг проблем
Някакви идеи?
Ходих на "диагностика" - изтриха ми най-разнообразни грешки и в крайна сметка окончаталната диагноза според сервиза беше реле-регулатор на алтернатора. Зареждаше нормално 14.1-14.2, но в диагностиката на БОШ(на български) имаше една стойност "Вълнообразност", която според тях не била нормална - до 6% и повече процента. Предложиха ми някакви алтернативи на реле-регулатор, но с цел да елиминирам всички неизвесности си поръчах и чаках една седмица оригинална част - 155лв. Сложихме я - всичко изглеждаше наред (Вълнообразност - 1,4 - 1,5% максимум), карах два дни и пак направи същия номер. Не ми се нулира таблото, но фаровете ми прегиваха.
Имам оригинални фарове с ксенон и халогени с китайски ксенон. При премигването и двата гаснат по някое време. Пробвах "стоп ерор" кабели за ксенона - никакъв резултат и с тях и без тях. В Бова кар ми предложиха да ми програмират нов лайт модул, защото като чуят за премигване на фарове и само това си мислят - цената беше около 1000лв. Просто фаровете като вариант ги изключвам, защото съм карал една година и повече с тях без никакви проблеми. На диагностиката не излезе нищо от тях. Трябва да има някакъв друг проблем
Някакви идеи?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Къде може да е този лош контакт ?
Заради този проблем днес карам цял ден по време на движение следя зареждането от OBC Hidden Codes на позиция 9.0 Battery Voltage. Като съм на контакт е 12, и нещо и веднага щом запаля достига 14,0 и почти постоянно остава на 14,0-14,1. Когато обаче започне премигванията на фарове - (например на 1 час каране веднъж) колебанията стават големи - 138-135-139-130-134- дори виждам числа под 130
Бързо се сменят и след малко или като загася и запаля отново застава на 140-141 т.е. вече всичко е нормално
Утре пак ще съм в този сервиз с диагностиката на БОШ (не знам как се казва програмата им)
забравих да пиша, че поради престоя на колата 2-3 месеца без да се кара се наложи да сменя оригиналния акумулатор. Взех някакъв .. не знам дали това може да има някакво значение но все пак всички подробности да са на лице
Всъщност едва ли тук ще може да получа някакъв отговор, но може пък и да изскочи нещо полезно
ps това нещо наречено от мен реле-регулатор е всъщност Voltage regulator номер 2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&hl=49
Заради този проблем днес карам цял ден по време на движение следя зареждането от OBC Hidden Codes на позиция 9.0 Battery Voltage. Като съм на контакт е 12, и нещо и веднага щом запаля достига 14,0 и почти постоянно остава на 14,0-14,1. Когато обаче започне премигванията на фарове - (например на 1 час каране веднъж) колебанията стават големи - 138-135-139-130-134- дори виждам числа под 130

Утре пак ще съм в този сервиз с диагностиката на БОШ (не знам как се казва програмата им)

забравих да пиша, че поради престоя на колата 2-3 месеца без да се кара се наложи да сменя оригиналния акумулатор. Взех някакъв .. не знам дали това може да има някакво значение но все пак всички подробности да са на лице

ps това нещо наречено от мен реле-регулатор е всъщност Voltage regulator номер 2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&hl=49
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:41, променена общо 1 път
© написа:Къде може да е този лош контакт ?
Заради този проблем днес карам цял ден по време на движение следя зареждането от OBC Hidden Codes на позиция 9.0 Battery Voltage. Като съм на контакт е 12, и нещо и веднага щом запаля достига 14,0 и почти постоянно остава на 14,0-14,1. Когато обаче започне премигванията на фарове - (например на 1 час каране веднъж) колебанията стават големи - 138-135-139-130-134- дори виждам числа под 130Бързо се сменят и след малко или като загася и запаля отново застава на 140-141 т.е. вече всичко е нормално
Утре пак ще съм в този сервиз с диагностиката на БОШ (не знам как се казва програмата им)
забравих да пиша, че поради престоя на колата 2-3 месеца без да се кара се наложи да сменя оригиналния акумулатор. Взех някакъв .. не знам дали това може да има някакво значение но все пак всички подробности да са на лицеВсъщност едва ли тук ще може да получа някакъв отговор, но може пък и да изскочи нещо полезно
ps това нещо наречено от мен реле-регулатор е всъщност Voltage regulator номер 2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&hl=49
Как се прави това да ти пише колко зарежда на борда

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Елементарно, а и сигурно си го проверил вече, но все пак - затегнал ли си добре клемите на акумулатора? Създава много рандом проблеми, може при нормално движение да зарежда 14 и изведнъж да падне до 12 както е при теб.
А иначе за алтернатора...не знам, друго по колата примигва ли? Плафоните? Осветлението на таблото?
На Е36цата беше така и беше заминал целият алтернатор, при теб може да е някаква начална фаза.
А иначе за алтернатора...не знам, друго по колата примигва ли? Плафоните? Осветлението на таблото?
На Е36цата беше така и беше заминал целият алтернатор, при теб може да е някаква начална фаза.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
Слави пробвай да смениш акомулатора, сблъсквал съм се с някои доста необичайни проблеми дължащи се на акомулатора и съм напълно склонен да вярвам че проблема може да ти е от него.
Успех
Успех
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:Къде може да е този лош контакт ?
Заради този проблем днес карам цял ден по време на движение следя зареждането от OBC Hidden Codes на позиция 9.0 Battery Voltage. Като съм на контакт е 12, и нещо и веднага щом запаля достига 14,0 и почти постоянно остава на 14,0-14,1. Когато обаче започне премигванията на фарове - (например на 1 час каране веднъж) колебанията стават големи - 138-135-139-130-134- дори виждам числа под 130Бързо се сменят и след малко или като загася и запаля отново застава на 140-141 т.е. вече всичко е нормално
Утре пак ще съм в този сервиз с диагностиката на БОШ (не знам как се казва програмата им)
забравих да пиша, че поради престоя на колата 2-3 месеца без да се кара се наложи да сменя оригиналния акумулатор. Взех някакъв .. не знам дали това може да има някакво значение но все пак всички подробности да са на лицеВсъщност едва ли тук ще може да получа някакъв отговор, но може пък и да изскочи нещо полезно
ps това нещо наречено от мен реле-регулатор е всъщност Voltage regulator номер 2 на схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=22&hl=49
ESI Tronic

утре ще си сложа оригиналния акумулатора - зареден, да видим какво ще излезе
А с този ЕSI ми изкара километрите записани в лайт модула, а също колко часа е светил всеки фар, мигач, стоп и т.н. Може и да е елементарно, но на мен ми беше доста любопитно
А с този ЕSI ми изкара километрите записани в лайт модула, а също колко часа е светил всеки фар, мигач, стоп и т.н. Може и да е елементарно, но на мен ми беше доста любопитно
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:43, променена общо 1 път
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
© написа:утре ще си сложа оригиналния акумулатора - зареден, да видим какво ще излезе
А с този ЕSI ми изкара километрите записани в лайт модула, а също колко часа е светил всеки фар, мигач, стоп и т.н. Може и да е елементарно, но на мен ми беше доста любопитно
Пробвай наистина с Акумулатора. А кво ти е показал ESI..... ела да пием по бира и да видиш аз ще ти покажа и колко мацки си качил в колата. Повярвай ми ДИС + ССС + карсофт + бмв скенер+.... може и колицата да си намразиш.
още не съм ходил в сервиз, но от сутринта съм с оригиналния акумулатор
За сега всичко е ОК, а 9.0 от теста показва 14.0 точно! Почти не мърда с фарове, халогени, форсиране и т.н.
Възможно ли е да е от акумулатора? И ако трябва да си купя нов т.е. друг, БМВ акумулатор ли ще трябва да купувам?
За сега всичко е ОК, а 9.0 от теста показва 14.0 точно! Почти не мърда с фарове, халогени, форсиране и т.н.
Възможно ли е да е от акумулатора? И ако трябва да си купя нов т.е. друг, БМВ акумулатор ли ще трябва да купувам?

Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:44, променена общо 2 пъти
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
нямам представа
купих го от първия магазин до който се добрах тогава, някакъв български трябва да е - 83 амперчаса
пак не е сигурно че е от него, може би трябва да карам така поне седмица за да стане ясно. Просто ми направи впечатлението че напрежението на акумулатора е по постоянно
купих го от първия магазин до който се добрах тогава, някакъв български трябва да е - 83 амперчаса
пак не е сигурно че е от него, може би трябва да карам така поне седмица за да стане ясно. Просто ми направи впечатлението че напрежението на акумулатора е по постоянно
Последна промяна © на 27 Авг 2009, 11:45, променена общо 1 път
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
© написа:нямам представа
купих го от първия магазин до който се добрах тогава, някакъв български трябва да е - 83 амперчаса
пак не е сигурно че е от него, може би трябва да карам така поне седмица за да стане ясно. Просто ми направи впечатлението че напрежението на акумулатора е по постоянно
Значи е калпав акумулаторът. Купи си БМВ оригинален, мой съвет е даже същите амперчаси като този, който имаш, но с гел вътре. По-скъп е със 100-120лв., обаче си заслужава.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани