При спряна кола на скорост двигателят изтърва - 316i

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

При спряна кола на скорост двигателят изтърва - 316i

Мнение от zmeyan » 20 Апр 2009, 23:34

Когато съм спрял и изгасил колата ( 316i преди фейса) на скорост при наклон, двигателят изтърва и колата подскача надолу. Не вярвам да е нормално. Компресията е много добра и не знам на какво може да се дължи. Електронната диагностика не показва никакви проблеми.
Не ми се иска някой път като забравя да дръпна ръчната и да не я намеря на същото място :)
При вас така ли е и на какво може да се дължи броблемът (освен компресия на двигателя)
Последна промяна zmeyan на 21 Апр 2009, 17:34, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: гр. София
Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo

Мнение от Rupart » 20 Апр 2009, 23:50

Искаш да кажеш, че ти прескача или.....?Ако е така според мен е нещо по скоростите!А в движение някакви проблеми имаш ли?
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 21 Апр 2009, 0:05

Ако е много голямо надолнището е нормално ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 21 Апр 2009, 0:31

да, прескача :)
Надолнището не е толкова голямо - Лада, Опел, Ауди се справят с такъв наклон без проблеми :)
Скоростите не се изключват - не съм забелязал никакви проблеми с тях нито в движение, нито при изключен двигател.
Изчаквам няколко "подскока", но колата изминава повече от 1-2 метра и няма тенденция да спира да "подскача".
Не мисля, че за БМВ е нормално да "подскачат" така.
Няма значение дали е на задна или първа, нагорнище или надолнище - колата все си "подскача", а не ми се иска някой ден като изтърве ръчната да я спирам в някой стълб или стена :)


Аватар
Мнения: 421
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39

Мнение от ///M Body Shop » 21 Апр 2009, 1:16

И при мен се е случвало, колата е същата :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Мнение от slitter » 21 Апр 2009, 1:29

Щом няма проблеми в движение, не забравяй да я подсигуриш на ръчна и това е. Знеш ли, човек не бива да се вглежда толкова, че иначе много сложно става... казвам го щото един приятел с е36 постоянно се вглежда и си немате напредстава какво му се случва. Постоянно нещо се случва с колата. Абе вие разбирате ли всеки ден нещо. Бас ловя, че ако иде в други ръце тая кола няма да има никви проблеми. Човек сам си привлича нещата, квото ти е в главата, тва се случва. Така че свиркай си и си карай колата и да не ти дреме. Щом в движение нямаш грижи, значи колата е наред...


Аватар
Мнения: 679
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Хулиган по пътищата
Детайли за колата: Екстри много :)

Мнение от quickshare » 21 Апр 2009, 1:29

Ми моето виждане е че като е малко обема на на цилиндрите и не прави голяма компресия и затова се получава така,примерно аз съм бутал лада комби на скорост и то не на тласъци ми като тръгне все едно е на свободна...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 21 Апр 2009, 16:07

plamen_hh написа:Ако е много голямо надолнището е нормално ;)

:yes: :yes: :yes:
Прав е колегата, не се притеснявай :D
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 21 Апр 2009, 16:22

малък двигател,голямо тегло
ама може и маховелата да е тръгнала
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 21 Апр 2009, 16:37

Надолнището не е чак толкова голямо. Ъгълът на наклона е около 15 градуса. Не ми се вярва да е до обема на цилиндрите, все пак е 1895 см3. Таз кола не тежи 2 тона и двигателят не е 1,1 :) За някакви си 1300-1400кила 1,9 двигател е достатъчен да я задържи или поне аз така си мислих.. :)
Ще помоля колеги, които карат баварчета със същия двигател (316i, 318i) да споделят дали и при тях подскача или да я юркам по майсторите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Мнение от Next » 22 Апр 2009, 17:48

zmeyan написа:Надолнището не е чак толкова голямо. Ъгълът на наклона е около 15 градуса. Не ми се вярва да е до обема на цилиндрите, все пак е 1895 см3. Таз кола не тежи 2 тона и двигателят не е 1,1 :) За някакви си 1300-1400кила 1,9 двигател е достатъчен да я задържи или поне аз така си мислих.. :)
Ще помоля колеги, които карат баварчета със същия двигател (316i, 318i) да споделят дали и при тях подскача или да я юркам по майсторите.

Аз съм с 318и и колата не мърда по надолнища подчти никога не дърпам ръчната нямам го тоя навик :winky: Най добре като я спираш завъртай си гумите към бордюра няма къде да иде ,ако си насело и ако няма бордюри с 1,2 камъка и заспива :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 6.09.2008
Местоположение: София, Стара Загора

Мнение от zmeyan » 22 Апр 2009, 19:07

Проверката на компресията показа, че всичко е тип топ без дори и малки забележки - явно на някое друго място трябва да се търси проблема.
Идеята със завъртането на гумите към бордюра е добра, ала не навсякъде има подходящи бордюрчета. И понеже не я карам насело камъчета да я подпирам няма да мога да намирам така лесно. Освен да си сложа 2-3 павета в багажника отзад и да си ги возя. Тъкмо при завоите и някой дрифт ще се засилва усещането от топуркането им отзад :) Все пак трябва да се внимава и да не ме види някой да запъвам с паветата, че каквото сме крадливо племе ще ги задигне някой камънята ... дали някой ще се навие да ми ги застрахова?

Което ме подсеща да задам един въпрос малко встрани от темата - ако имам пълно каско и се случи ПТП между застрахованото МПС и прилежащото ремарке на същия собственик... плащат ли се обезщетения??? (да речем при дрифт с ремарке:))))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 23 Апр 2009, 12:43

Все пак е46-цата е доста по тежка от някоя вектра или голф така че не се вглеждай много в другите :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
Мечтае да кара: Всичко що е BMW
Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++

Мнение от Biogame » 23 Апр 2009, 13:31

Това че изтърва по надолнища хич да не те притеснява и аз съм така,ходих мерих компресията и всичко е точно.Не бях свикнал и аз да дърпам ръчната но свикнах.А и моята кола е Е36 1.6.
:driving: :dunno: :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 23 Апр 2009, 21:23

колега да не би съединителя да пробуксува :idea: и от там да е проблема, това ще го разбереш, ако не превърта двигателя /коляновия вал/ иначе толкова мн не я мисли колата колегата по горе правилно написа, че не трябва чак толкова да се вглежадаме и да робуваме на колите все пак те са да ни служат ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook