С какви Добавки Караме
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
С какви Добавки Караме
Предполагам че има вече подобна тема, но аз пускам тази с цел да обобщим.
Каква добравка слагаме в нафтата:
За по добра работа на двигателя
За прочистване на дюзите
За да не замръзва
Хубаво е и да се сподели и количествата който слагате
Ако някой се сети и за друго нека пише
Каква добравка слагаме в нафтата:
За по добра работа на двигателя
За прочистване на дюзите
За да не замръзва
Хубаво е и да се сподели и количествата който слагате
Ако някой се сети и за друго нека пише
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Аз ги редувам ето така:
1 резервоар слагам масло в нафтата (50мл на 10 литра гориво)
1 резервоар слагам една добавка на Liqui Molly за чистене на дюзите (кенче 500мл, струва 18-19 лева).
Това е моя принос за темата, дано е полезна на всички с печки.
1 резервоар слагам масло в нафтата (50мл на 10 литра гориво)
1 резервоар слагам една добавка на Liqui Molly за чистене на дюзите (кенче 500мл, струва 18-19 лева).
Това е моя принос за темата, дано е полезна на всички с печки.
колеги аз слагам добавка на Кастрол TDA (спец. разработка за висико-об. дизелови коли) .Мн сам доволен от нея:По тих ДВГ , 4исти дюзи ,по лесно пали при студено време(вдига някакво оцт. 4исло ) , абе изоб6то помага на двигателя на колата (пази го от мн хубавата ни и 4иста нафт)
Цената не е висока 13 лв е (във ВАРНА) 6и6енцето 250 мл/л е. 60 мл/л за 60 литра гориво се слага.
По мои наблюдения и коментари от др. приятели с дизелови коли- това е в1рха на добавките . И от мене има + .
Когато го купувате ВНИМАВАЙТЕ , 4е има и с16тото за БЕНЗИНКИ,а тез в магазините ако са заблеяни и може да стане беля.
За DIESEL пи6е TDA и има сини4ко на етикета, абе 4етете по - внимателно !!!
Това е от мене . УСПЕХ

Цената не е висока 13 лв е (във ВАРНА) 6и6енцето 250 мл/л е. 60 мл/л за 60 литра гориво се слага.
По мои наблюдения и коментари от др. приятели с дизелови коли- това е в1рха на добавките . И от мене има + .
Когато го купувате ВНИМАВАЙТЕ , 4е има и с16тото за БЕНЗИНКИ,а тез в магазините ако са заблеяни и може да стане беля.

За DIESEL пи6е TDA и има сини4ко на етикета, абе 4етете по - внимателно !!!
Това е от мене . УСПЕХ

- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Нищо не слагам - зареждам само на ЕКО-Елда и ОМВ. Който си прави експерименти с купена нафта или долнопробни бензиностанции със сигурност после ще съжалява каквито и добавки да слага (ако може да си направи сметката после въобще).
- Lyubo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: "СПА столица на Балканите"
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320D TOURING
- Мечтае да кара: X6 M-POWER
- milen4o_9305
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: ВРАЦА
- Кара: на ребро
- Мечтае да кара: М3 touring
Мордехай написа:Нищо не слагам - зареждам само на ЕКО-Елда и ОМВ. Който си прави експерименти с купена нафта или долнопробни бензиностанции със сигурност после ще съжалява каквито и добавки да слага (ако може да си направи сметката после въобще).
хахахаха колега ти ако мисли6 4е на ОМВ или ЕКО им е мн хубава нафтата и добавка не ти трябва -ЖЕСТОКО се лъже6>просто в БГ хубава нафта-НЯМА(тука е от ло6а по ло6а, зависи от каде 6и сипе6 и дали само 6и ти трака пове4е колата,няма да варви добре или ваоб6те няма да запали


- bad_bad_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 265
- Регистриран на: 19.04.2008
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70-3.0D
- Мечтае да кара: BMW X6M
та колеги отдавна карам дизелови коли и общо взето на всеки резервояр си наливам добавка! Ползвал съм най-често на RADEX /пише ча може да се ползва постоянно/ и LIKY MOLY/дават я за пробег от 2000км! / Иот двете съм доволен двигателят със сигурност е една идея по-тих разхода мноого леко пада за паленето незнам, моята и без добавка пали от раз!
В момента съм се заел да пробвам и други добавки за дизел и за да направя разлика между резервоарите наливам 20л нафта без добавка за да усетя има ли някаква разлика, като начало забелязвам, само че двигателя е леко по-тих в студено време и студен ДВГ разбира се
за 3 седмици изгорих 50л нафа с дабавка на STP made in USA, - доволен съм от ефекта, който е същия като по-гореописаните!
следващата която ще пробвам и беше препоръчана в подобна тема тук във форума е DIESEL POWER продава се в ЛУК ОЙЛ-25лв. разфасовка за 500л. като пробвам ще пиша какъв е ефекта
P.S. колкото до замръзването имаше направен и описан най-подробно един тест в OFF-ROAD форума, като победител в него беше добавка на STP-бял флакон, а ТДА-то на кастрол хич небеше с добри показатели! пробите с нафта са престоявали на -25/28градуса и сама тази третирана с СТП преминава през някъв много фин фълтър /от кафе машина маи беше/

В момента съм се заел да пробвам и други добавки за дизел и за да направя разлика между резервоарите наливам 20л нафта без добавка за да усетя има ли някаква разлика, като начало забелязвам, само че двигателя е леко по-тих в студено време и студен ДВГ разбира се

за 3 седмици изгорих 50л нафа с дабавка на STP made in USA, - доволен съм от ефекта, който е същия като по-гореописаните!
следващата която ще пробвам и беше препоръчана в подобна тема тук във форума е DIESEL POWER продава се в ЛУК ОЙЛ-25лв. разфасовка за 500л. като пробвам ще пиша какъв е ефекта
P.S. колкото до замръзването имаше направен и описан най-подробно един тест в OFF-ROAD форума, като победител в него беше добавка на STP-бял флакон, а ТДА-то на кастрол хич небеше с добри показатели! пробите с нафта са престоявали на -25/28градуса и сама тази третирана с СТП преминава през някъв много фин фълтър /от кафе машина маи беше/
ex E36-97"................ ex 525dA-02"-163kc++
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
ex 330d-00"-184kc......ex 320d-02"-150kc
ex E36-tds-97"...........ex 118d-05"-122kc
ex 320d-99"-136kc......ex 330d-03" - 184kc+
ex 320d-00"-136kc......ex 530dA-05" - 218 kc
ex E83-05"-3.0dA-204kc...ex E90-320i-150kc
E60-530xdA-231kc...ex.E60-530dA-sed-3БР.
now loading pleace wait..............
- Biankonero
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: 328i
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... p?t=122154
Ето я темата с експеримента... иначе аз доколкото знам, на Кастрол са много добри добавките, както за дизел, така и за бензин, също и на sTp - всички останали са "пари за глупости".
Ето я темата с експеримента... иначе аз доколкото знам, на Кастрол са много добри добавките, както за дизел, така и за бензин, също и на sTp - всички останали са "пари за глупости".
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Колега, всеки месец зареждам между пет и десет тона дизел в България и понякога и в Румъния и Гърция, продължавам да твърдя горното, защото аз си сменям горивните филтри на камионите и виждам остатъците при моите експерименти на различните бензиностанции. Същият експеримент като на колегите съм го правил преди 3-4 години, но просто не съм го заснел и побликувал. Започни да зареждаш там където ти казах без добавки и ще разбереш, но не си криви душата и признай, че сега не зареждаш нито в ОМВ, нито в ЕКО-ЕЛДА.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Мордехай написа:Колега, всеки месец зареждам между пет и десет тона дизел в България и понякога и в Румъния и Гърция, продължавам да твърдя горното, защото аз си сменям горивните филтри на камионите и виждам остатъците при моите експерименти на различните бензиностанции. Същият експеримент като на колегите съм го правил преди 3-4 години, но просто не съм го заснел и побликувал. Започни да зареждаш там където ти казах без добавки и ще разбереш, но не си криви душата и признай, че сега не зареждаш нито в ОМВ, нито в ЕКО-ЕЛДА.
Колега и аз съм чувал че ЕКО продават гръцки горива, но темата е за добавки не прави офф топик.
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Редовно слагам TDA на Castrol и на 2-3 месеца Liqui Moly diesel-spulung.Количествата са според упътването на опаковката.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Прав си колега, затова ще се реванширам и ще напиша нещо по темата, дано ви е интересно. Преди години карах влекач Мерцедес 1735 (350к.с.). Тогава в България нямаше още добавки, но аз познавах марката STP от чужбина. Много обичах да си правя гонки с колегите с по-силни влекачи и сипвах в резервоара около 4-5 консерви добавка STP. В Турция има страхотни планини по пътя за Иран и там гонките с влекачи не са за кой ще вдигне повече км/час, а когато изкачваш планината, кой ще я качи с 45км/час и кой ще му дръпне в баира по-бързо. Заради тази добавка съм минавал влекачи с 380к.с. и съм печелел басове без да казвам на какво се дължи. Понякога ги изпреварвах със скоростта на мравка, но съм сигурен че се е дължало на качествената добавка, тогава все пак и горивата бяха доста некачествени. Оттогава не съм ползвал тази добавка (видях наскоро преди година, че вече я има и тука), но силно се съмнявам в качеството вече и то понеже се продава тука. Знаете ли как се прави по-ниска цена на някакъв продукт за България? - отива нашият търговец в завода и пита това колко струва на едро, отговарят му толкова и толкова, той казва - а не искам за по-малко, никой не му намалява, щото хората си знаят цената и му казват - можем да ти намалим цената при условие, че намалим процентното съдържание на най-скъпия компонент, което ще влоши качеството, но не видимо. Нашенецът подскача от радост и взима продукта, за да го разпространява после като най-доброто от марката - специялно направено за България на по-ниска цена щото хората ги е грижа, че сме по-бедни..... Извинете ако пак сметнете мнението ми за неподходящо, може да бъде изтрито и това и по-горното, нямам нищо против, имам желание само да помогна по темата.
- Мордехай
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
- Пол: Мъж
- Кара: се на дъщеря си
Да, ЕКО-Елда, най-лесно е да питаш шофьорите като зареждат бензиностанциите. Но!!! само дизеловото гориво идва от Гърция И!!! понякога като свърши зареждат от Нефтохим!!!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани