Два въпроса за фаровете и!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kjivkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D automat
Два въпроса за фаровете и!
Привет, фаровете ми бяха доста матирали и реших да ги пастирам. Направих го първо машинно с виброшлайф с водна шкурка 1200 и после с 2000. Стана много добре но стъклата останаха леко матирани. Понеже нямах нищо по-финно като автокозметика пробвах с CIF и станаха още по добре но все още са матирани. Въпроса е с какво да ги третирам за да станат перфектни, и машинно или ръчно и с каква машина евентуално?
Другия ми въпрос е след като сложих вчера диоди лампите на таблото светнаха че все едно не ми работят габаритите. Предполагам че е защото волфрамовата жичка затваря веригата и баварията ми няма как да разбере че сичко е ОК. След около седмица ще сложа и КСЕНОН и предполагам че и там ще се случи същото. Как да отстраниа тази грешка колеги? Мерси много.

Другия ми въпрос е след като сложих вчера диоди лампите на таблото светнаха че все едно не ми работят габаритите. Предполагам че е защото волфрамовата жичка затваря веригата и баварията ми няма как да разбере че сичко е ОК. След около седмица ще сложа и КСЕНОН и предполагам че и там ще се случи същото. Как да отстраниа тази грешка колеги? Мерси много.
- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Дай ги на някой бояджия който си разбира от работата.Той да ги мине с водна 2000-2500 и после пастиране с няколко пасти и съм сигурен че ще са като нови!!!
- kjivkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D automat
непознавам читав бояджия, алармажия, ГАЗАДЖИЯ, и поради тази причина при положение че голямото търкане съм го направил мислия да си ги донаправия сам и да си направия кефа. Само ми трябва съвет за финала 

- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
абе хора явно имате пари за харчене че и за такива 'глупости" търсите някой "майстор". Кво толкова трудно има?
1. шкурка 500 или 800
2. водна шкурка 1000
3. Водна шкурка 2000
4 Паста 3М номер 2 - 100мл 5лв
5. Паста 3М номер 3 - 100мл 5лв
Ако не са много захабени можеш да почнеш със шкурка 800
Можеш да пробваш и само с паста номер 2 ако не ти хареса слагаш и номер 3 след това
След това са като нови. Пастата е по мин. 100мл
и ще имаш да си ползваш и занапред
най-добре ако имаш приател да си напраите партия.
1. шкурка 500 или 800
2. водна шкурка 1000
3. Водна шкурка 2000
4 Паста 3М номер 2 - 100мл 5лв
5. Паста 3М номер 3 - 100мл 5лв
Ако не са много захабени можеш да почнеш със шкурка 800
Можеш да пробваш и само с паста номер 2 ако не ти хареса слагаш и номер 3 след това

След това са като нови. Пастата е по мин. 100мл


- kjivkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D automat
евала пич, много ми помогна
само незнам тва последното с пастите на ръка или с машина да го правя и каква. Аз другите етапи ги минах 


kjivkov написа:евала пич, много ми помогнасамо незнам тва последното с пастите на ръка или с машина да го правя и каква. Аз другите етапи ги минах
Ами със шкурките и със номер 2 използваш машина на която се слагат на нещо меко(примерно бормашина отпред с преставка, но задължително да е на много бавни обороти!!) Номер 3 можеш и на ръка да ги изтъркаш фаровете. Цялата процедура отнема не повече от 20 мин на фар (спокойна работа).Попринцип всичко става и на ръка.. но всичко зависи от теб колко ти се търка.. че си е бая търкане

- kjivkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D automat
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
- kjivkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 15.04.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D automat
Нищо няма да ти покажа на тебе, само бараш и ми прееба единия фар!и не акай в темите! пиши лични или звънкай на мобилния. Бастун!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
аз мога да ви уверя от сега че с това ще имате временен ефект,около един два месеца лятно време,след което стъклата(който всъщност неса стъкла а пластмаси) няма да стават за нищо или от топлината която грее от крушката ще се появят напуквания
най добре се сменят с нови,цената им е около 120лв двата оригинал
и един съвет неги бутайте или търкайте с каквото и да е било защото са супер податливи на надрасквания дори и от посещение в автомивка,това е донякаде от личен опит
жалко че нямам снимки да ви покажа за какво говоря нагледно 




- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Има и начин след като си ги изтрил с шкурките да ги запазиш читави.
Най добре да минеш с 2000 водна (ти вече си го направил),обезмасляваш ги добре без да се третират с каквито и да е било пасти.
Удрят се две ръце безцветен лак като в него се слага елестификатор за да държи върху пластмасата,пък нека после слънцето да си пече...
Но ще ти трябва бояджия за да нанесе лака както си пише по дебелите книги.
Най добре да минеш с 2000 водна (ти вече си го направил),обезмасляваш ги добре без да се третират с каквито и да е било пасти.
Удрят се две ръце безцветен лак като в него се слага елестификатор за да държи върху пластмасата,пък нека после слънцето да си пече...
Но ще ти трябва бояджия за да нанесе лака както си пише по дебелите книги.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Бастунеее, слушай какво приказват хората и сега уикенда пак ще ги магерим... ако станат добре и мойта ще я оперираме 

- quickshare
-
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Хулиган по пътищата
- Детайли за колата: Екстри много :)
Борис_Малинов написа:Има и начин след като си ги изтрил с шкурките да ги запазиш читави.
Най добре да минеш с 2000 водна (ти вече си го направил),обезмасляваш ги добре без да се третират с каквито и да е било пасти.
Удрят се две ръце безцветен лак като в него се слага елестификатор за да държи върху пластмасата,пък нека после слънцето да си пече...
Но ще ти трябва бояджия за да нанесе лака както си пише по дебелите книги.
Ако се нанесе лак има вероятност от пречупване на светлината!!!
- kaspar_ivo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 27.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 318i
Момчета кви лакове кви 5 лева???
Аз моите фарове съм ги правил така както съм писал и са като нови! Фаровете не се развалят! Ако използвате интернет за нещо може да видите как го правят хората. Има уроци на 3М в youtube така че ако отделите 10мин да ги изгледате ще видите точно как става. Приатно гледане
П.С. А тези дето дават савети само за купуване на "нови и оригинални" абе отивайте купувайте кой ви спира? имате пари харчете това е.
Аз моите фарове съм ги правил така както съм писал и са като нови! Фаровете не се развалят! Ако използвате интернет за нещо може да видите как го правят хората. Има уроци на 3М в youtube така че ако отделите 10мин да ги изгледате ще видите точно как става. Приатно гледане

П.С. А тези дето дават савети само за купуване на "нови и оригинални" абе отивайте купувайте кой ви спира? имате пари харчете това е.
Борис_Малинов написа:Има и начин след като си ги изтрил с шкурките да ги запазиш читави.
Най добре да минеш с 2000 водна (ти вече си го направил),обезмасляваш ги добре без да се третират с каквито и да е било пасти.
Удрят се две ръце безцветен лак като в него се слага елестификатор за да държи върху пластмасата,пък нека после слънцето да си пече...
Но ще ти трябва бояджия за да нанесе лака както си пише по дебелите книги.
Няма нужда от никакви лакове и никакви бояджии! Точно за това са пастите! Те не само шлаифат много финно фара но и нанасят финен слой който служи точно за предпазване на стъклото. Колкото до колегата със "временния ефект" съвсем не си прав и ефекта си е доста дълъг , но все пак както ти каза това е стъкло така че и нови да вземе пак ще се надраскат. Колкото до това ако го направи качествено фарвете стават точно НОВИ.!
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=302677
Тука човека достатъчно добре е показал как стават нещатата.
Даже няма нужда да се свалят самите фарове. Но всеки си преценява.
И все пак мисля че ако можете да развиете 2 болта... тва сами можете да си го направите вместо да се вдетенявате и да ходите при бояджии. Те ще ви го направят по същия начин да не мислите че по друг.. все пак и те са хора не са богове.Но както казах.. всеки си преценява за него си. Успех.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани