Относно чип тунинг на БМВ Е46 320D 150p.s
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Относно чип тунинг на БМВ Е46 320D 150p.s
моля някой ако кара такова БМВ да напише впечатления след чип тунинг има ли изобщо смисъл не е ли коварно за този двигател защото чух лоши отзиви......
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
Re: Относно чип тунинг на БМВ Е46 320D 150p.s
Oleg-16V написа:моля някой ако кара такова БМВ да напише впечатления след чип тунинг има ли изобщо смисъл не е ли коварно за този двигател защото чух лоши отзиви......
ми колега шурата



- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
от 10 чипнати такива 320ки поне 6 дават проблем в първия месец.... тъжно , но факт
Мотора е изтискан до край и нагоре (над 150кс) става още по-лошо
Преди да се чипва уверете се , че всичко му е наред, махнете катализаторите над 200 000км ако е колата.... Предната седмица се счупиха 3 такива мотора на мои приятели ,които са си съвсем сток и пак не издържат на агресивно каране . За пример мойта стара 320д няма да я давам, щото преди тунинг се наляха доста пари за нови елементи - така изкара 50ина хиляди до тук и няма проблеми . Всичко е въпрос на състояние ,късмет и подръжка
Личен съвет - не си прави чип тунинг ако не си 10000% сигурен в състоянието на твоето ДВГ



- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
V-max написа:от 10 чипнати такива 320ки поне 6 дават проблем в първия месец.... тъжно , но фактМотора е изтискан до край и нагоре (над 150кс) става още по-лошо
Преди да се чипва уверете се , че всичко му е наред, махнете катализаторите над 200 000км ако е колата.... Предната седмица се счупиха 3 такива мотора на мои приятели ,които са си съвсем сток и пак не издържат на агресивно каране . За пример мойта стара 320д няма да я давам, щото преди тунинг се наляха доста пари за нови елементи - така изкара 50ина хиляди до тук и няма проблеми . Всичко е въпрос на състояние ,късмет и подръжка
Личен съвет - не си прави чип тунинг ако не си 10000% сигурен в състоянието на твоето ДВГ
имам въпрос относно катализаторите да ги махна от гърнетата ли или да сложа резонаторни тръби или права тръба как е най-удачно
ако мощноста се покачва осезаемо и разхода пада бих рискувал да сложа такъв чип добре какво точно се чупи по тоя мотор та е толко рехав
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
...а как да си сигурен дали всичко по мотора ти е ток и жица?
в мен назрява въпроса- а не е ли проблематично вдигането на оборотите на турбината след чипа?
в мен назрява въпроса- а не е ли проблематично вдигането на оборотите на турбината след чипа?
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
alexsch написа:...а как да си сигурен дали всичко по мотора ти е ток и жица?
в мен назрява въпроса- а не е ли проблематично вдигането на оборотите на турбината след чипа?
за турбото на този мотор е писано доста , то си е родилен проблем на модела от самото излизане на пазара . Малко е и не издържа много , често се чупят под 100 000км , рядко изкарват 200к... След чип оборитите на турбото се качват с около 20% и положението става още по-лошо. Другия проблем са дюзите - ако не е наред някоя много често стопява бутало , което пък наранява блока и се налагат ризи - абе веднъж прецакан направо нов е най-добре

За живота на мотора най-важно си е смяната на маслото , за този се сипва 5на30 лонглайф и няма проблеми . Всяко друго 10на40 и тем подобни бози го съсипват допълнително
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
мнението на V-max окончателно изби от главата ми всякакви идеи за чипове на 320Д! по-добре 10 секунди по-бавен, но здрав автомобил, отколкото бърза кола, но за кратко време!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
© написа:а как стои въпроса за чипването на 330д 204к.с. /комби/ ?
ще почака още малко



- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
имам още един въпрос каква турбина е добро решение за този мотор която да замени заводската в смисъл да си карам колата дълго време и да нямам проблеми в смисъл турбина същата като заводската но на гарет примерноV-max написа:alexsch написа:...а как да си сигурен дали всичко по мотора ти е ток и жица?
в мен назрява въпроса- а не е ли проблематично вдигането на оборотите на турбината след чипа?
за турбото на този мотор е писано доста , то си е родилен проблем на модела от самото излизане на пазара . Малко е и не издържа много , често се чупят под 100 000км , рядко изкарват 200к... След чип оборитите на турбото се качват с около 20% и положението става още по-лошо. Другия проблем са дюзите - ако не е наред някоя много често стопява бутало , което пък наранява блока и се налагат ризи - абе веднъж прецакан направо нов е най-добре![]()
За живота на мотора най-важно си е смяната на маслото , за този се сипва 5на30 лонглайф и няма проблеми . Всяко друго 10на40 и тем подобни бози го съсипват допълнително
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
нямаш почти никакъв избор - мястото е супер малко , а и това не е бензинов мотор да ходи до 8000об...
имаше там някакви номера, които издържали повече ... plevenskiq_ беше писал, че е поръчал такова
мисля че беше писано в неговите теми
а за моята турбина от 09/2002г казаха, че е от най-лошата серия, а днес премина успешно 200 000км
без никакви проблеми до сега... и направо се чудя като пишете тези работи за чупенето преди 100 000км, че били проблемни и т.н.

мисля че беше писано в неговите теми
а за моята турбина от 09/2002г казаха, че е от най-лошата серия, а днес премина успешно 200 000км




- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
плюни в пазвата и да караш още толкова безаварийно
въпрос на поддръжка, тя в твоите ръце как да се счупи кат я глезиш постоянно



въпрос на поддръжка, тя в твоите ръце как да се счупи кат я глезиш постоянно


- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
V-max написа:плюни в пазвата и да караш още толкова безаварийно![]()
![]()
въпрос на поддръжка, тя в твоите ръце как да се счупи кат я глезиш постоянно![]()
друго слабо место е всмукателния колектор имаш ли идея откъде може да се поръча,но да не бъде пластмасов както оригиналния който се пука

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Oleg-16V написа:V-max написа:плюни в пазвата и да караш още толкова безаварийно![]()
![]()
въпрос на поддръжка, тя в твоите ръце как да се счупи кат я глезиш постоянно![]()
друго слабо место е всмукателния колектор имаш ли идея откъде може да се поръча,но да не бъде пластмасов както оригиналния който се пукаех всичко друго е супер,но защо така са се изложили от бмв
Всмукателния колектор не се пука(както става при сеатчета и т.н.т.),а вьтрешните му елементи правят големи бели(малиии като се сетя при мен кво беше трьпки ме побиват).
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани