Относно чип тунинг на БМВ Е46 320D 150p.s

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Относно чип тунинг на БМВ Е46 320D 150p.s

Мнение от Oleg-16V » 06 Авг 2008, 17:46

моля някой ако кара такова БМВ да напише впечатления след чип тунинг има ли изобщо смисъл не е ли коварно за този двигател защото чух лоши отзиви......

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Re: Относно чип тунинг на БМВ Е46 320D 150p.s

Мнение от shnitzera » 06 Авг 2008, 18:14

Oleg-16V написа:моля някой ако кара такова БМВ да напише впечатления след чип тунинг има ли изобщо смисъл не е ли коварно за този двигател защото чух лоши отзиви......

ми колега шурата :mhihi: сложи чип на тоя мотор само че в компакт ,колата тръгна изрудски :shock: :twisted: много , но още първия ден счупи лапа на мотора и откъсна тампоните ,след като ги смени не е имал проблеми .слагаи върви брутално


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 06 Авг 2008, 23:35

от 10 чипнати такива 320ки поне 6 дават проблем в първия месец.... тъжно , но факт :D Мотора е изтискан до край и нагоре (над 150кс) става още по-лошо ;) Преди да се чипва уверете се , че всичко му е наред, махнете катализаторите над 200 000км ако е колата.... Предната седмица се счупиха 3 такива мотора на мои приятели ,които са си съвсем сток и пак не издържат на агресивно каране . За пример мойта стара 320д няма да я давам, щото преди тунинг се наляха доста пари за нови елементи - така изкара 50ина хиляди до тук и няма проблеми . Всичко е въпрос на състояние ,късмет и подръжка :D Личен съвет - не си прави чип тунинг ако не си 10000% сигурен в състоянието на твоето ДВГ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 06 Авг 2008, 23:57

V-max написа:от 10 чипнати такива 320ки поне 6 дават проблем в първия месец.... тъжно , но факт :D Мотора е изтискан до край и нагоре (над 150кс) става още по-лошо ;) Преди да се чипва уверете се , че всичко му е наред, махнете катализаторите над 200 000км ако е колата.... Предната седмица се счупиха 3 такива мотора на мои приятели ,които са си съвсем сток и пак не издържат на агресивно каране . За пример мойта стара 320д няма да я давам, щото преди тунинг се наляха доста пари за нови елементи - така изкара 50ина хиляди до тук и няма проблеми . Всичко е въпрос на състояние ,късмет и подръжка :D Личен съвет - не си прави чип тунинг ако не си 10000% сигурен в състоянието на твоето ДВГ

имам въпрос относно катализаторите да ги махна от гърнетата ли или да сложа резонаторни тръби или права тръба как е най-удачно
ако мощноста се покачва осезаемо и разхода пада бих рискувал да сложа такъв чип добре какво точно се чупи по тоя мотор та е толко рехав

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 07 Авг 2008, 7:44

...а как да си сигурен дали всичко по мотора ти е ток и жица?

в мен назрява въпроса- а не е ли проблематично вдигането на оборотите на турбината след чипа?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 07 Авг 2008, 11:20

alexsch написа:...а как да си сигурен дали всичко по мотора ти е ток и жица?

в мен назрява въпроса- а не е ли проблематично вдигането на оборотите на турбината след чипа?


за турбото на този мотор е писано доста , то си е родилен проблем на модела от самото излизане на пазара . Малко е и не издържа много , често се чупят под 100 000км , рядко изкарват 200к... След чип оборитите на турбото се качват с около 20% и положението става още по-лошо. Другия проблем са дюзите - ако не е наред някоя много често стопява бутало , което пък наранява блока и се налагат ризи - абе веднъж прецакан направо нов е най-добре :D

За живота на мотора най-важно си е смяната на маслото , за този се сипва 5на30 лонглайф и няма проблеми . Всяко друго 10на40 и тем подобни бози го съсипват допълнително

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 07 Авг 2008, 12:41

а как стои въпроса за чипването на 330д 204к.с. /комби/ ? :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 07 Авг 2008, 15:06

мнението на V-max окончателно изби от главата ми всякакви идеи за чипове на 320Д! по-добре 10 секунди по-бавен, но здрав автомобил, отколкото бърза кола, но за кратко време!


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 07 Авг 2008, 17:38

© написа:а как стои въпроса за чипването на 330д 204к.с. /комби/ ? :mhihi:


ще почака още малко ;) една сток зима в подготовка и напролет ще изригне 6-700Нм :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 07 Авг 2008, 19:10

V-max написа:
alexsch написа:...а как да си сигурен дали всичко по мотора ти е ток и жица?

в мен назрява въпроса- а не е ли проблематично вдигането на оборотите на турбината след чипа?


за турбото на този мотор е писано доста , то си е родилен проблем на модела от самото излизане на пазара . Малко е и не издържа много , често се чупят под 100 000км , рядко изкарват 200к... След чип оборитите на турбото се качват с около 20% и положението става още по-лошо. Другия проблем са дюзите - ако не е наред някоя много често стопява бутало , което пък наранява блока и се налагат ризи - абе веднъж прецакан направо нов е най-добре :D

За живота на мотора най-важно си е смяната на маслото , за този се сипва 5на30 лонглайф и няма проблеми . Всяко друго 10на40 и тем подобни бози го съсипват допълнително
имам още един въпрос каква турбина е добро решение за този мотор която да замени заводската в смисъл да си карам колата дълго време и да нямам проблеми в смисъл турбина същата като заводската но на гарет примерно


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 07 Авг 2008, 19:25

нямаш почти никакъв избор - мястото е супер малко , а и това не е бензинов мотор да ходи до 8000об...

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 07 Авг 2008, 20:38

имаше там някакви номера, които издържали повече ... plevenskiq_ беше писал, че е поръчал такова
мисля че беше писано в неговите теми
а за моята турбина от 09/2002г казаха, че е от най-лошата серия, а днес премина успешно 200 000км :mhihi: без никакви проблеми до сега... и направо се чудя като пишете тези работи за чупенето преди 100 000км, че били проблемни и т.н. :shock: :mhihi: :help:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Авг 2008, 0:05

плюни в пазвата и да караш още толкова безаварийно :mhihi: :mhihi:

въпрос на поддръжка, тя в твоите ръце как да се счупи кат я глезиш постоянно :D ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 08 Авг 2008, 0:24

V-max написа:плюни в пазвата и да караш още толкова безаварийно :mhihi: :mhihi:

въпрос на поддръжка, тя в твоите ръце как да се счупи кат я глезиш постоянно :D ;)

друго слабо место е всмукателния колектор имаш ли идея откъде може да се поръча,но да не бъде пластмасов както оригиналния който се пука :mhihi: ех всичко друго е супер,но защо така са се изложили от бмв

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Мнение от Face » 08 Авг 2008, 2:07

Oleg-16V написа:
V-max написа:плюни в пазвата и да караш още толкова безаварийно :mhihi: :mhihi:

въпрос на поддръжка, тя в твоите ръце как да се счупи кат я глезиш постоянно :D ;)

друго слабо место е всмукателния колектор имаш ли идея откъде може да се поръча,но да не бъде пластмасов както оригиналния който се пука :mhihi: ех всичко друго е супер,но защо така са се изложили от бмв


Всмукателния колектор не се пука(както става при сеатчета и т.н.т.),а вьтрешните му елементи правят големи бели(малиии като се сетя при мен кво беше трьпки ме побиват).

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook