алтернатор ?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
алтернатор ?
свети ми лампата на двигателя,
първо ходих на жичкаджий те ми занулиха грешките на компа, но след 3-тото запалване пак светна тая лампа,
жичкаджиите казаха че не е нито ламбда сонда, нито катализатор проблема и ми препоръчаха да направя диагностика на двигателя, така и направих - на диагностиката ми казаха че алтернатора нещо не бил ок, давал мн ниско напрежение и оттам грешката в компа,
ходих на алтернаторджии, който ми смениха четките на алтернатора, но напрежението не се покачи - 13.6 , 13.7 V на запалени фарове и пуснат климатик, оттам ми препоръчаха да ходя на друга диагностика и казаха че най вероятно някъде смучело въздух... аман от майстори...
колко волта е нормално да е напрежението на алтернатора ? и възможно ли е ако е 13.6, 13.7 V оттам да идва грешката на компа ?
дайте някакви съвети че ми писна да обикалям по "майстори" до момента 200 лева само за диагностики съм дал и без резултат
първо ходих на жичкаджий те ми занулиха грешките на компа, но след 3-тото запалване пак светна тая лампа,
жичкаджиите казаха че не е нито ламбда сонда, нито катализатор проблема и ми препоръчаха да направя диагностика на двигателя, така и направих - на диагностиката ми казаха че алтернатора нещо не бил ок, давал мн ниско напрежение и оттам грешката в компа,
ходих на алтернаторджии, който ми смениха четките на алтернатора, но напрежението не се покачи - 13.6 , 13.7 V на запалени фарове и пуснат климатик, оттам ми препоръчаха да ходя на друга диагностика и казаха че най вероятно някъде смучело въздух... аман от майстори...
колко волта е нормално да е напрежението на алтернатора ? и възможно ли е ако е 13.6, 13.7 V оттам да идва грешката на компа ?
дайте някакви съвети че ми писна да обикалям по "майстори" до момента 200 лева само за диагностики съм дал и без резултат

След проверката резултатът е следния..14,2V без включени светлини и около 14V на дълги, при напрежение на акумулаторната батерия 12,44V! Мога да ти препоръчам и добър диагностик за проблема ако си от Софияaleks_al написа:В ръководството за Е46 пише че регулаторът на напрежение на генератора трябва да поддържа около 14V, независимо от оборотите на двигателя..според мен 13,7V би трябвало да е в рамките на нормалното, но за всеки случай ще проверя колко волта дава алтернатора на моята бима, колега!

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани