алтернатор ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

алтернатор ?

Мнение от vAiO » 13 Май 2008, 13:31

свети ми лампата на двигателя,
първо ходих на жичкаджий те ми занулиха грешките на компа, но след 3-тото запалване пак светна тая лампа,
жичкаджиите казаха че не е нито ламбда сонда, нито катализатор проблема и ми препоръчаха да направя диагностика на двигателя, така и направих - на диагностиката ми казаха че алтернатора нещо не бил ок, давал мн ниско напрежение и оттам грешката в компа,
ходих на алтернаторджии, който ми смениха четките на алтернатора, но напрежението не се покачи - 13.6 , 13.7 V на запалени фарове и пуснат климатик, оттам ми препоръчаха да ходя на друга диагностика и казаха че най вероятно някъде смучело въздух... аман от майстори...

колко волта е нормално да е напрежението на алтернатора ? и възможно ли е ако е 13.6, 13.7 V оттам да идва грешката на компа ?

дайте някакви съвети че ми писна да обикалям по "майстори" до момента 200 лева само за диагностики съм дал и без резултат :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 18 Май 2008, 14:44

:arrow: :?: :idea:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Мнение от aleks_al » 18 Май 2008, 15:25

В ръководството за Е46 пише че регулаторът на напрежение на генератора трябва да поддържа около 14V, независимо от оборотите на двигателя..според мен 13,7V би трябвало да е в рамките на нормалното, но за всеки случай ще проверя колко волта дава алтернатора на моята бима, колега!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 108
Регистриран на: 2.09.2007

Мнение от aleks_al » 18 Май 2008, 15:52

aleks_al написа:В ръководството за Е46 пише че регулаторът на напрежение на генератора трябва да поддържа около 14V, независимо от оборотите на двигателя..според мен 13,7V би трябвало да е в рамките на нормалното, но за всеки случай ще проверя колко волта дава алтернатора на моята бима, колега!
След проверката резултатът е следния..14,2V без включени светлини и около 14V на дълги, при напрежение на акумулаторната батерия 12,44V! Мога да ти препоръчам и добър диагностик за проблема ако си от София ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 18 Май 2008, 19:40

от софия съм, кажи ми за диагностика че вече почнах да се отчайвам

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook