Въпрос за ASC и ABS
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
Въпрос за ASC и ABS
Здравеи те колеги!
Искам да попитам къде са сензорите на ASC-то?Дали има на всяко колело или не?Защото катастрофирах с мойта красавица и когато смениг необходимото по окачването като казам и ми светват лампите на въпросните системи!
Отдолу стърчат доста кабели и ми се струва да не е прекъснато нещо!Ударът беше отдясно!Силата беше поета предимно от колелото!Дали нема повреда по спирачната система на въпросната въпросното колело?
Също имам проблем и с паленето!Слагам зареден акомулатор(показва 12 ампера преди да дам контакт) обаче като завъртя се чува само едно 'цък' и това е!!
Майсторите ми провериха да ли идва достатъчно напрежение към стартера и се установи, че не идва!!
Дали има някаква защита или може да е прекъснато нещо някъде...?С бутане колата пали, предвижих я 2 кл. без ядове само където ми светнаха въпросните по-горе лампи!!
И последния въпрос е може ли да се смени буксата на цилиндърчето на климатика??Поне мисля,че е това!Понеже при ударът се е скъсала!
Моля ви за помощ защото ме били сърцето за количката ми!!!
Благодаря предварително!!!!
Искам да попитам къде са сензорите на ASC-то?Дали има на всяко колело или не?Защото катастрофирах с мойта красавица и когато смениг необходимото по окачването като казам и ми светват лампите на въпросните системи!


Също имам проблем и с паленето!Слагам зареден акомулатор(показва 12 ампера преди да дам контакт) обаче като завъртя се чува само едно 'цък' и това е!!


И последния въпрос е може ли да се смени буксата на цилиндърчето на климатика??Поне мисля,че е това!Понеже при ударът се е скъсала!
Моля ви за помощ защото ме били сърцето за количката ми!!!

Благодаря предварително!!!!
- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
Относно ABS & ASC, светят ти защото не ти работи датчика на ABS, който се намира при колелото, в по-лошия случай може компютъра на ABS да е заминал. Закарй я при специалист на диагностика. Ако си от Сф, препоръчвам ти да отидеш във "Вари2000" на Ботевградско. Успех
- Toni 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: VRATSA
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за ASC и ABS
[quote="Rupart"]Здравей .коя година е колата?относно акумолатора имаш пиропатрон на на клемата на акумолатора
- Toni 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: VRATSA
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за ASC и ABS
буксата за климатика е най обикновена свържи си кабелите по цвят
- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
колата е Е 46 преди фейса 99г!как може да е заминало компиутарчето на ASC-то при удар с 50км/ч!???
А тоя пиропатрон се намира при акумулатор .......?Скъпа ли е тази работа?А за ASC-то си мислех че е някой датчик на колото или бъркам!!!!???

- cfk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 6.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
- Мечтае да кара: BMW
За ABSа най-вероятно е кабелчето към датчика на колелото или самия датчик, това за компютъра е само вариант и то по-малко възможен. Но ти все пак отиди на диагностика, защото дори и да си закачиш кабелчето към датчика и другото да е наред, лампите няма да загаснат преди да бъде изтрита грешката от компютъра.
- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
Аз след ремонта задължително ще мина през диагностика и оправяне на грешки!Дано да е кабелчето или датчика!А този пиропатрон закакво е при акумулатора...?Ако го изолирам какво губя...?
Съжалявам за глупавите въпроси ,но съм невежа в тези неща...!
Съжалявам за глупавите въпроси ,но съм невежа в тези неща...!

- Toni 74
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: VRATSA
- Пол: Мъж
след смяна на датчика или кабела лампата ще ти угасне и без диагностика а эа акумолатора ;това е защита за двигатела при катастрофа
- Rupart
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 28.01.2008
- Местоположение: гр. София
- Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
- Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Rupart написа:А от къде мога да взема тоя патрон...?Колко пари ще ми излезе...?как става монера без него....?
или нов от дару камор вари или 2ра ръка от някоя морга ама те обикновено са гръмнали та незнам как ще намериш 2ра ръка
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bruce.mclaren
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 31.01.2008
- Кара: e46 318i
хмм, вчера сменях реле на алтернатора, че старото не зареждаше акумулатор и ми светеше червената лампа. туриха ми някво куче марка реле, икономично решение.
колата я карах малко два дена градско след смяната има няма 40-50 км, сичко беше ок. днес реших да я тествам на малко по-дълъг път, тръгвам привечер излизам на хемус и забелязвам, че късите ту са нормални, ту отслабват, почнаха да премигват за кратко и жълти лампи на ΑΒS и ASC в пакет. да приемем, че светлините бяха зле щото акумулатора не е бил зареден достатъчно, съм карал само на батерия с дефектиралото реле ... ама тия двете лампи на асц и абс възможно ли е да се включваха от слаб ток или дето викате в тая тема некви датчици са сдали багажа (спирачките са ми перфектни)?!
след 30-ина километра сичко се оправи, фаровете спряха да отслабват и лампите спряха да се включват. минах към 200 км общо. ега е било от слаб акумулатор, ама нещо не ми се връзва.

колата я карах малко два дена градско след смяната има няма 40-50 км, сичко беше ок. днес реших да я тествам на малко по-дълъг път, тръгвам привечер излизам на хемус и забелязвам, че късите ту са нормални, ту отслабват, почнаха да премигват за кратко и жълти лампи на ΑΒS и ASC в пакет. да приемем, че светлините бяха зле щото акумулатора не е бил зареден достатъчно, съм карал само на батерия с дефектиралото реле ... ама тия двете лампи на асц и абс възможно ли е да се включваха от слаб ток или дето викате в тая тема некви датчици са сдали багажа (спирачките са ми перфектни)?!

след 30-ина километра сичко се оправи, фаровете спряха да отслабват и лампите спряха да се включват. минах към 200 км общо. ега е било от слаб акумулатор, ама нещо не ми се връзва.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани