Проблем Предни Прозорци
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- xtreme_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 6.01.2008
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
Проблем Предни Прозорци
Още откакто купих колата предните прозорци се затваряха доста мъчно.Особено когато колата не беше запалена понякога си спираха и се усещаха как се мъчат.А днеска просто изведнъж констатирах че и двете едновременно не искат да се дигат.Усещам как механизма работо но все едно не му достига ток или сила за да ги затвори.Ако някой поне може да ми каже и къде във варна са компетентни да помогнат ще съм благодарен
колега, износени уплътнения се нарича проблема. Смяна му е майката! Може да пробваш да ги намажеш леко с някакъв лубрикант от вътрешната страна и да позакраписх малко положението, ама тва си е временна работа или поне ще трябва често да го правиш. Проблема се състои в това, че във вътрешността на уплътнението стандартно седи едно нещо като мухче и по него се плузга прозореца като се вдига и слиза. С течение на времето то се изтърква и отдолу остава просто една чиста гума, която влиза в съприкосновение със стъклото и започва да има сцепление с него, което утежнява свободното придвижване. Проблема е в това, че не се прояваява често, тъй като има моменти, в които всичко си е ок. Обикновено така става следкато си измил колата например или след като е валяло. Уплътнението не е напълно изсъхнало, но не е и напълно мокро, защото когато е много мокро самата вода служи като лубрикант и не затруднява движението. Но като почне да изсъхва, жална му майка. След като изсухне добре, пак почва да се движи добре. И така докато съвсем не се износи и стане трудно подвижно при всички положения. За Варна съм чувал, че Бова кар са добри, но нека някой по-запознат с региона да се изкаже. От мен успех! А и още нещо - втоера употреба не ти решава проблема, само е временно даокато съвсем скоро се износи и то!!!!!! Ново!!!!! Преди да си прецакал маханизма!!!
slitter написа:колега, износени уплътнения се нарича проблема. Смяна му е майката! Може да пробваш да ги намажеш леко с някакъв лубрикант от вътрешната страна и да позакраписх малко положението, ама тва си е временна работа или поне ще трябва често да го правиш. Проблема се състои в това, че във вътрешността на уплътнението стандартно седи едно нещо като мухче и по него се плузга прозореца като се вдига и слиза. С течение на времето то се изтърква и отдолу остава просто една чиста гума, която влиза в съприкосновение със стъклото и започва да има сцепление с него, което утежнява свободното придвижване. Проблема е в това, че не се прояваява често, тъй като има моменти, в които всичко си е ок. Обикновено така става следкато си измил колата например или след като е валяло. Уплътнението не е напълно изсъхнало, но не е и напълно мокро, защото когато е много мокро самата вода служи като лубрикант и не затруднява движението. Но като почне да изсъхва, жална му майка. След като изсухне добре, пак почва да се движи добре. И така докато съвсем не се износи и стане трудно подвижно при всички положения. За Варна съм чувал, че Бова кар са добри, но нека някой по-запознат с региона да се изкаже. От мен успех! А и още нещо - втоера употреба не ти решава проблема, само е временно даокато съвсем скоро се износи и то!!!!!! Ново!!!!! Преди да си прецакал маханизма!!!
А каква горе-долу е цената им?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
slitter написа:колега, износени уплътнения се нарича проблема. Смяна му е майката! Може да пробваш да ги намажеш леко с някакъв лубрикант от вътрешната страна и да позакраписх малко положението, ама тва си е временна работа или поне ще трябва често да го правиш. Проблема се състои в това, че във вътрешността на уплътнението стандартно седи едно нещо като мухче и по него се плузга прозореца като се вдига и слиза. С течение на времето то се изтърква и отдолу остава просто една чиста гума, която влиза в съприкосновение със стъклото и започва да има сцепление с него, което утежнява свободното придвижване. Проблема е в това, че не се прояваява често, тъй като има моменти, в които всичко си е ок. Обикновено така става следкато си измил колата например или след като е валяло. Уплътнението не е напълно изсъхнало, но не е и напълно мокро, защото когато е много мокро самата вода служи като лубрикант и не затруднява движението. Но като почне да изсъхва, жална му майка. След като изсухне добре, пак почва да се движи добре. И така докато съвсем не се износи и стане трудно подвижно при всички положения. За Варна съм чувал, че Бова кар са добри, но нека някой по-запознат с региона да се изкаже. От мен успех! А и още нещо - втоера употреба не ти решава проблема, само е временно даокато съвсем скоро се износи и то!!!!!! Ново!!!!! Преди да си прецакал маханизма!!!
Хаха.. човек направо ме разби ! Ебаси обяснението.
А и представяш ли си с този "лубрикант" да намаже тези уплатнения и прозореца да видиш какво ще му се случи

Според мен е възможно машинките да са заминали. При мен имах подобен проблем но само на едното стъкло, и се оказа че "носачите" май бяха на прозорците са се преебали и просто взех нови. По-шибано е смяната им
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Колега, ти ако искаш си смени и шарнирите с носачите, може още по-добре да почне да се движи стъклото!!!
Ти да не си мислиш, че съм писател на фантастични романи? Написах всичко това щото съм препатил от това! Тоя проблем го има на много модели - Е36, Е46, Е39...
Само дето на Е36 е още по-зле, там се сменят всичкие уплътнения, за да нема ядове. По начина, по който човека описа проблема може да се съди само за това, за кото му казах. Ако иска може и водачите да си смени, по-хубаво от това няма. Стъклото щом слиза добре, а се качва трудно или почти не се качва, това означава, че вече има сцепление с уплътнението и то е значително по-голямо заради нареза и наклона, както е проектирано. Що се касае до водачите - те са за смяна тогава, когато почне да се криви при слизане или качване и като почне да се чува едно гадно щтракане. Айде със здраве !!!!

Само дето на Е36 е още по-зле, там се сменят всичкие уплътнения, за да нема ядове. По начина, по който човека описа проблема може да се съди само за това, за кото му казах. Ако иска може и водачите да си смени, по-хубаво от това няма. Стъклото щом слиза добре, а се качва трудно или почти не се качва, това означава, че вече има сцепление с уплътнението и то е значително по-голямо заради нареза и наклона, както е проектирано. Що се касае до водачите - те са за смяна тогава, когато почне да се криви при слизане или качване и като почне да се чува едно гадно щтракане. Айде със здраве !!!!
- klita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 244
- Регистриран на: 20.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е61
- Детайли за колата: 525ix
slitter написа:Колега, ти ако искаш си смени и шарнирите с носачите, може още по-добре да почне да се движи стъклото!!!Ти да не си мислиш, че съм писател на фантастични романи? Написах всичко това щото съм препатил от това! Тоя проблем го има на много модели - Е36, Е46, Е39...
Само дето на Е36 е още по-зле, там се сменят всичкие уплътнения, за да нема ядове. По начина, по който човека описа проблема може да се съди само за това, за кото му казах. Ако иска може и водачите да си смени, по-хубаво от това няма. Стъклото щом слиза добре, а се качва трудно или почти не се качва, това означава, че вече има сцепление с уплътнението и то е значително по-голямо заради нареза и наклона, както е проектирано. Що се касае до водачите - те са за смяна тогава, когато почне да се криви при слизане или качване и като почне да се чува едно гадно щтракане. Айде със здраве !!!!
Подкрепям колегата, аз също когато си купих колата шофьорското стъкло слизаше като за световно, но качването му идваше малко зор

Решението е временно, но поне не си тормозя машинката на стъклото.
- DivX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: София 1000
- Кара: кротко
- Детайли за колата: E34 520 1993
E38 750 1997
F01 740 LI 2009
Аз имах същия проблем с шофьорското и след внимателно оглеждане констатирах, че стъклото си се движи съвсем свободно и спокойно без никакви затруднения но рамената му го избутват навън, а не по посоката на водачите, така в горната му част едва ли не се мъчи. Затова нагоре върви трудно, а на долу много лесно.
Врата ми няма удари идеално права, тъй като си мислех, че може да е от това, рамената също.
И тук без да се смеете установих, че просто центъра на вратата, където е захванат механизма на моторчето с рамената се пада зад дръжката на вратата и ако Ви е по - тежка ръката и дърпате по силно, ламарината с все механизми и рамена се деформира на вътре към купето изменяйки естествения ъгъл на център на рамената.
След като се опитах да го регулирам с единственото възможно оставено за това болтче се оказа недостатъчно.
Пробвах на затворена врата с натисната ламарина и нямаше вече никакви проблеми.
После като се убедих, че е от това просто внимантелно го натиснах в центъра и със стъклото вече няма никакъв проблем.
Врата ми няма удари идеално права, тъй като си мислех, че може да е от това, рамената също.
И тук без да се смеете установих, че просто центъра на вратата, където е захванат механизма на моторчето с рамената се пада зад дръжката на вратата и ако Ви е по - тежка ръката и дърпате по силно, ламарината с все механизми и рамена се деформира на вътре към купето изменяйки естествения ъгъл на център на рамената.
След като се опитах да го регулирам с единственото възможно оставено за това болтче се оказа недостатъчно.
Пробвах на затворена врата с натисната ламарина и нямаше вече никакви проблеми.
После като се убедих, че е от това просто внимантелно го натиснах в центъра и със стъклото вече няма никакъв проблем.
е нямаше да ти се налага да побългаряваш, ако уплатнението е ок, скоро пак ще ти стане така, са може леко да си изместил ъгъла на стоене на прозореца и да захваща част от останалия мъх и да няма проблеми! Пожелавам да нямаш проблеми, но ако не се лъжа цената на едно такова уплътнение е около 30-40лв. Не си струва да се вкарват допълнителни технологии made in bulgaria - tuning pred bloka!
- DivX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: София 1000
- Кара: кротко
- Детайли за колата: E34 520 1993
E38 750 1997
F01 740 LI 2009
не знам защо си повтаряте постоянно своето без да вникнете внимателно в това което Ви написах.
това с мъха и гумата е една твоя версия, но не и истина, колкото и нов водач да сложиш когато рамото го бута на вън, тоест се опитва да го извади от водача е естествено да има триене и забавяне в хода на стъклото. стъклото се движи във фиксирани водачи които са на разчетено разтояние от стъклото, така че единственото за мен обяснение за горното е че някои хора се опитват да си продават авточастите във форума а не да бъдат полезни. не съм за 30-40 лева и 300 да е ще си го купя и сменя но не е от водачите.
slitter търсят се причините, не за да се решат проблемите, а за да не се повтарят, след като се поправят.
това с мъха и гумата е една твоя версия, но не и истина, колкото и нов водач да сложиш когато рамото го бута на вън, тоест се опитва да го извади от водача е естествено да има триене и забавяне в хода на стъклото. стъклото се движи във фиксирани водачи които са на разчетено разтояние от стъклото, така че единственото за мен обяснение за горното е че някои хора се опитват да си продават авточастите във форума а не да бъдат полезни. не съм за 30-40 лева и 300 да е ще си го купя и сменя но не е от водачите.
slitter търсят се причините, не за да се решат проблемите, а за да не се повтарят, след като се поправят.
абе човек, аз не съм търговец на части, работата ми няма нищо общо с колите, аз съм само един любител, но със сериозен смея да кажа технически поглед върху нещата, и макар да нямам кой знае колко теми и коментари пуснати имам доста опит с БМВ, тъй като само тази марка съм експлоатирал откакто имам книжка. Доста съм си врял носа! И понеже и аз имах същия проблем и отделих доста време, за да изследвам проблема написах какво съм установил. Вие както искате се оправяйте с Вашите коли, аз само исках да помогна, тва е! Ае да сте живи и здрави!
- DivX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 53
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: София 1000
- Кара: кротко
- Детайли за колата: E34 520 1993
E38 750 1997
F01 740 LI 2009
- Гост
-
Няма какво да съжалявате, че сте споделили своя опит, или да спорите. Нали целта е всички тук да споделим своите патила и как сме ги решили, а колегата с темата (проблема) да изпробва вариянти, докато си реши проблема. Ако някой е помогнал - добре. Ако не - здраве да е, темата си стои и може да помогне на некой друг за в бъдеще 

13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани