Мени обороти

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мени обороти

Мнение от alexsch » 02 Апр 2008, 7:48

прави ми впечатление като пусна по инерция колата и в първия момент се получава едно леко менене на оборотите на празен ход- все едно си ги намества. Днес дори се получи и леко притрисане на мотора- но като подадох леко газ и заспаха оборотите малко под 1000. (колата е 320Д 150 к.с.) някой има ли представа на какво се дължи това? да не е замърсено стъпково моторче за презен ходи или нещо от сората?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 10.10.2006

Мнение от ivodivo » 02 Апр 2008, 11:05

От това което съм прочел досега, колегите биха казали дебитомер :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 02 Апр 2008, 15:04

Не мисля че е дебитомер, а по-скоро клапата за празния ход :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 23.01.2008

Мнение от vAiO » 02 Апр 2008, 16:37

ултразвук на стъпковото моторче или на дюзите ще оправи нещата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 257
Регистриран на: 14.02.2007
Местоположение: София
Кара: C вратите

Мнение от BmwE46 » 02 Апр 2008, 17:58

Не е дебитомер от дебитомера губи мощност и прекъсва .. при мене беше така и смених дебитомер и сега се оправи но и аз имам тоя проблем примерно паля си колата и почва да губи оборото след което веднага ги вдига и се оправя и го прави от време на време ... такаче и мен ми е интересно от какво може да бъде това. моито е 99 E46 318Ci
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Созопол
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: карах почти всичко

Мнение от batzlati » 02 Апр 2008, 22:59

Аз карам 320d/136к.с./ и понякога имам подобен проблем. Когато колата е по инерция и натискам спирачката за да спра,двигателя започва да приклаща/излиза от равномерен ход/,променя и звука.Това е докато спра. После всичко се оправя.Ако не натискам спирачка,няма проблем. На място с натисната спирачка,пак всичко е нормално. Не мога да хвана никаква логика. Някой зблъсквал ли се е с такъв проблем :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 03 Апр 2008, 0:48

АЗ. :) и мисля, че знам решението. Ще ти го кажа, но ни дръж в течение за резултата :!:

Мисля, че това се получава от уестгейта на турбото. Нещо не функционира както трябва. Може да е замърсен. За съжаление не се продава отделно, но без проблем се намира работещ втора ръка - примерно в реал турбо.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 03 Апр 2008, 8:16

...and the price is :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 03 Апр 2008, 17:55

200 кинта

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Мнение от тони6600 » 03 Апр 2008, 19:59

При мен взе да го прави като паля и като е студена и то точно след като смених три от дюзите,сега ми викат,че и четвъртата трябвало да се смени ама нещо не ми се вярва да е от това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 21.03.2008
Местоположение: Созопол
Пол: Мъж
Кара: F10 530d
Мечтае да кара: карах почти всичко

Мнение от batzlati » 03 Апр 2008, 21:43

Каква функция изпълнява уестгейта на турбината,че да е свързано с работата на спирачките? Колата почва да прекъсва само при натискане на спирачка в движение по инерция. Днеска бях в Бовакар,но и там не ми дадоха някакъв отговор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 03 Апр 2008, 22:39

...абе имам чувството, че в БГ няма свестни майстори- отиваш при някой с конкретен проблем- примерно- защо от време на време ми мени обороти? може да е НАПЪЛНО НОРМАЛНО, но той все пак трябва да ти вземе парите! гледа те- караш скъпа кола- вика- какво знам как да сменя по тая Е46-ца?!? ми знам примерно дюзите как се сменят- сменя ги! не се оправя колата- вика и последната ти е за смяна...отиваш другаде- там пък ти сменят уейстгейта на турбото- това е един клапън, който служи за регулиране на налягането в изпускателния колектор преди топлата част на перките- като се дигне прекалено налягането и пуска газовете покрай турбото- той бил за смяна....айде и той навън- пак скок на място! и така до края на света :!:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 04 Апр 2008, 11:35

когато имах предвид, че уестгейта - това се отнасяше за проблема на Batzlati. Batzlati, и аз съм питал къде ли не, но още не съм попаднал на специалист явно. А само на майстори :) Майсторите се учат като ни базикат колите, но те обикновено нямат нужните знания да ти разрешат специфичен проблем.

Иначе, колегата Аlexsch - от колко време я имаш тази кола? Чак сега ли забеляза, че като натискш спирачката се покачват оборотите. И се менят от силата. Според мен при теб проблем просто няма. Но това само съдейки по описанието ти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 04 Апр 2008, 11:37

И не сравнявате проблеми на бензин с дизел. Причините са различни.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook