моля помогнете- дизел двигател, 136 или 150 коня?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.03.2008

моля помогнете- дизел двигател, 136 или 150 коня?

Мнение от Monstrum » 24 Мар 2008, 14:43

Здравейте,

В момента се опитвам да внеса от Германия мойта мечтана кола- 320 автоматик дизел лимозина.

проблема е следния- кой от двата двигателя да взема?
бмв с 136 коня (2000-2001) ще ми излезе доста по евтин (8000 евро), но след доста следене на този форум, виждам че според някои от вас това е проблемен двигател, а и имало някакъв проблем с турбото...

бмв с двигателя от 150 коня (2002-нагоре) ще ми излезе минимум 10,000 евро, което ме притеснява... но... е по добър... заслужава ли си разликата?

наистина ли има толкова голяма разлика между двигателите? знам че 150 коня е по мощен а и малко по економичен, но за мен това не е фатално- главно се притеснявам дали 136 коня двигателя не е проблемен!

а и някакви други основни разлики имат ли?

Много ви благодаря предварително!

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 24 Мар 2008, 15:33

Защо да е проблемен!Когато се подържа няма проблем.Абе на старо всичко е късмет ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 24 Мар 2008, 16:14

точно го е казал колегата - всичко е лотария на старо :mhihi: :mhihi:

за автоматик си вземи стария мотор 136кс, по-малко харчи ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 24 Мар 2008, 17:20

Според мен ти се струва, че страия мотор се разваля повече, щото 320д (136к.с.) са повече като бройка във форума ;) При правилна поддръжка си е един доста корав двигател.
Иначе няма нищо общо с новия 150к.с. двигател :arrow: той е от съвсем ново поколение, нама нищо общо със старите турбо-дизелови мотори (какъвто всъщност е и М47 136к.с.) :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 20.01.2008
Пол: Мъж
Кара: Е61
Детайли за колата: 525ix

Мнение от klita » 24 Мар 2008, 20:15

За мен разликата е в технологиите,
136 коня е обикновения турбо дизел а 150 коня е Комън Рейл.
Ако това ти помогне за избора.
Ето и видовете двигатели http://www.lancia-lybra.net/immagini/AppListJTD.pdf

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.03.2008

Мнение от Monstrum » 25 Мар 2008, 15:15

много ви благодаря!!

значи не е лош двигателя, ако евентуално намеря 2002 модел изгодно ще гладам да взема него, но ще се стремя към 2000 за по евтиничко ;)

надявам се до 2-3 седмици да съм офицялно част от форума!!

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 25 Мар 2008, 16:00

Щом отиваш да Германия-настрой се 180000-200000км да не те стряскат ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 7.02.2008

Мнение от martinn » 25 Мар 2008, 16:54

Зравеи моя мотор е 150 коня само че е купе и е 2004 год. и сам много доволен от него и варви много прилично и харчи много малкичко :) та моето мнение е да си купиш BMW с този двигател!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 310
Регистриран на: 12.12.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E71 4.0xd
Мечтае да кара: M3 E92

Мнение от Spoika » 25 Мар 2008, 21:39

определено 150 кс е по-добрия двигател, но от друга страна за тези пари можеш да си намериш и добър 136кс с доста екстри

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 222
Регистриран на: 17.10.2007
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: F10 525d AT

Мнение от Jenerala » 25 Мар 2008, 22:29

136к.с е много по-различен от TDS-а и много по-близък до common rail-a. Моята върви доста добре и гори доста малко, е верно че дадох малко повече пари , но до сега не съм имал икакви проблеми и съм изключително дооволен. 150-сятката може и да е малко по-добра в някой неща, но ако вземеш някоя "тънкана"(независимо коя от двете) ще имаш проблеми големи. :winky:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 26.03.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: '12 Е70 40d

Мнение от Gatz » 26 Мар 2008, 23:35

Давам още един глас за 150 коня - според мен си струват 1500-2000 евро отгоре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 27 Мар 2008, 15:06

Jenerala написа:136к.с е много по-различен от TDS-а и много по-близък до common rail-a. Моята върви доста добре и гори доста малко, е верно че дадох малко повече пари , но до сега не съм имал икакви проблеми и съм изключително дооволен. 150-сятката може и да е малко по-добра в някой неща, но ако вземеш някоя "тънкана"(независимо коя от двете) ще имаш проблеми големи. :winky:

Повярвай 320д (136к.с.) е много по-близко до ТДС, отколкото до Комън Реъл. Това не го прави лош двигател. ТДС също си е добър мотор за времето си, проблема с него е че вече са на много километри :roll:
Познавам двама с 7ца ТДС , едната купувана чисто нова, другата на 1 година, които нямат никакви сериозни проблеми до ден днешен ( 10 години каране в БГ и по над 200к км. и двете). Така че поддръжката е ключовия фактор в състоянието на един автомобил 8)

ПП : да ми е честит пост номер 1000 :lalala:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook