Проблем с паленето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Проблем с паленето

Мнение от kriso85 » 29 Фев 2008, 18:01

Колеги , миналата седмица смених дебитомер, прочистих дюзи и ремонтирах стартера (бендикса). Проблема с прекъсването при незагряла кола се оправи . Обаче и след тези процедури колата продължи да не пали както трябва. Когато не съм я пали поне 1 час (както и сутрин) не може да запали от първия път. След като я карам и я загася, веднага си пали от половин оборот. Обаче ако я оставя малко ( час - час и нещо) не иска да запали - стартера върти ама не пали. От втория път като запали оборотите не се дигат рязко, а за секунда поработва на 500 оборота и после се изфорсирва :roll:
Акумолатора ми е нов и го проверих и него.
Просто нямам идея от какво може да е :roll: На компютърна диагностика не показва никакви грешки :?:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

-

Мнение от gido » 29 Фев 2008, 21:08

колега спорет мен проблема е в клапана преди дюзите които не позволява горивото да се върне в резерварал.Или горивната помпа няма достатачно атмосвери.Hо все пак иди на добър елкон.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 01 Мар 2008, 13:43

Колега може ли малко повече инфо за тази клапа :?: Защо не я отчита като грешка комп-а :?:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 11 Мар 2008, 15:06

Значи вчера свалихме клапата за налягането пред дюзите и външно няма никакъв проблем :roll: Дали може по накакъв начин да се провери дали тя е проблема :roll: :help:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 11.03.2008

Мнение от Невестулката » 12 Мар 2008, 20:50

братле от 2 дена и аз го имам проблема,смяна на свещи,ако не се опраи и бобини и БМВ-ето лети отново

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 15 Мар 2008, 20:35

Свещите са ми Дензо Иридиум Пауър и са на 9000 км. :arrow: не вервам да е от тях.
Бобините няма ли да ги изкара на комп-а :roll: :help:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook