...за спортните окачвания
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
истинската М3 няма нищо общо с нашите коли, поне така си мисля и не се стремя към нейните части. Има обаче окачване за коли с М пакет - освен пружините и амортисьорите различават се стабилизиращата щанга, разни други дреболии -- поне така си мисля
Но основното ще е пружините и амортисьорите. Ако купя кита на Билщайн не мисля, че ще се налага да сменям още нещо. Там понижаването е перфектно за моите представи 35мм отпред и 20мм отзад

- Пепинко
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 485
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
- Мечтае да кара: ///M
© написа:Ако купя кита на Билщайн не мисля, че ще се налага да сменям още нещо. Там понижаването е перфектно за моите представи 35мм отпред и 20мм отзад
Именно


Realize..
Real eyes..
Real lies..
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
KONI + H&R е най-доказанато комбинация
виж и на Eibach има една стаб щанга за отзад - много е полезна при високи скорости в завой (лошото е че не искат да я внасят в БГ под 10бр на поръчка ...) основен плюс на КОНИтата е реглажа на твърдостта - много приятна екстра

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани