Лютиви газове

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 517
Регистриран на: 9.01.2007

Лютиви газове

Мнение от BMW_325 TDS » 18 Яну 2008, 21:30

Колеги искам да ви попитам дали и при вас е така ? На моето 320 D 99 година , като го запаля газовете са адски лютиви , нормално ли е ? Значи просто почва да ми люти на гърлото и забелязвам, че много пуши ! Вече като е загряло напълно мисля,че по не се усеща тая лютивина , но като в студено да не си до него !! Нормално ли е ? :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 18 Яну 2008, 23:43

и при мен я има тая смрад, мисля че това се дължи на гадната нафта и позаминалите катализатори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.01.2007

Мнение от cartel » 20 Яну 2008, 20:04

и при мене е така отдавна. Нафта слагам само на ОМВ. Но преди 3 години махнах и двата катализатора, и мисля, че е от това

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 20 Яну 2008, 20:33

какви са ти впечатленията от махнатите катализатори, промени ли се разхода и започна ли да върви повече

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.01.2007

Мнение от cartel » 20 Яну 2008, 20:38

определено се е отпушва колата, в ниски обороти е по-пъргава,но постоянно си чуваш турбината да свисти и тази адски лютива миризма на Икарус :mhihi: по-хубаво не си пипайте катализаторите, а моите бяха ок. Още ме е яд.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 21 Яну 2008, 16:18

здравей колега, а ти като си махна катализатора ли започна да усещащ лютата миризма. Осезаема ли е разликата във вървежа? И др. ми въпрос е как махна катализаторите - в смисъл изтърбуши ли ги и сложи ли резонаторно гърне? Каква е схемата? Предполагам след това е почнало повече да вие турбото или?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 31.10.2007

Мнение от demonazzz » 21 Яну 2008, 16:22

Намалете бобеца и няма да има лютивка.... :) Извинявайте не се сдържах, аз съм с друга марка дизеларка и е същата работа.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 5.01.2007

Мнение от cartel » 21 Яну 2008, 17:11

изтърбуших ги и сложих резонаторно гърне. След това започна да мирише кофти, но ако си скъсал мека връзка, което се случва често, пак може да ти смърди. Разликата се усеща между 1000-2500 оборота, но не си заслужава ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 16.02.2008

Мнение от mario m3 » 17 Фев 2008, 21:31

аз ги имах тези проблеми и като махнах катализаторите се оправи проблема,но бягаите да видите турбото,че аз и него оправях от този проблем и в сервиза казаха,че 80% на 100 става така

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI 3.0d; E46 LCI 330i
Мечтае да кара: BMW

Мнение от cfk » 17 Фев 2008, 22:53

mario m3 написа:аз ги имах тези проблеми и като махнах катализаторите се оправи проблема,но бягаите да видите турбото,че аз и него оправях от този проблем и в сервиза казаха,че 80% на 100 става така


Клега, дай малко подробности за проблема с турбото и кажи в кой сервиз го оправиха...10Х

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook