дизела не-палиии
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
дизела не-палиии
лятото си купих е46 дизел 2 литра 2004 г. автомат на 150000 км..както си му е реда от германия първи собсвеник.направих и нормалното обслужване-масло,филтри и т.н.След 2000 км. скъсах демпферна шаиба.бмв-то има ксенон ама не осветява нищо не се вижда,смених крушки по 130 лв.парчето.Гледаха и регулировката и пак не.Нищо невиждам в тъмното все едно съм на габарит.Сега е зима.Падне ли температурата под 5 градуса голямо въртене пада да запали.Ходих на диагностика на БОШ,казаха 4 свешти.Купих BERU ,майстора ги смени но се оказа ,че само едната е изгоряля.Сутринта вЪртя-НЕ ЩЕ.потърсих предпазител.Намерих един 50 А над жабката-изгорял.Смених го.СУТРИНТА -3 гр. въртя -НЕЩЕ.ПАЛИ АМА ГОЛЯМО ВЪРТЕНЕ ПОНЕ 10 СЕК.СЕГА АКО МОЖЕТЕ ПОМАГАЙТЕ!!!! ИМА И ВИБРАЦИЯ КОЯТО СЕ ПОЛУЧАВА ПРИ 1700-1900 оборота.вибрира яко отзат.смених тампон-вибратор беше леко закъсан-намира се над задното гърне.пак вибрира.ПОМОЩ.
e**ти филма
ксенона свети прекрасно, само трябва хубаво да ги регулираш от врътките. А после щом си с оригинален би трябвало нивото да се регулира автоматично. Не разчитай друг да ти ги регулира, защото май не им пука много - най-добре сам, да се увериш лично че всичко е ОК. Само две врътки са все пак
За паленето не знам какво да ти кажа - явно има някакъв проблем, защото колкото и да е студено моята винаги е палела от първият път. Виж някой официален сервиз - колкото и да не ги харесвам вече

ксенона свети прекрасно, само трябва хубаво да ги регулираш от врътките. А после щом си с оригинален би трябвало нивото да се регулира автоматично. Не разчитай друг да ти ги регулира, защото май не им пука много - най-добре сам, да се увериш лично че всичко е ОК. Само две врътки са все пак

За паленето не знам какво да ти кажа - явно има някакъв проблем, защото колкото и да е студено моята винаги е палела от първият път. Виж някой официален сервиз - колкото и да не ги харесвам вече
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
дали не е нещо по система .. да има въздух и да въртиш докато дигне нафтата да запали .. 1 познат така се оплакваше
може да си направиш експеримент .. директно от 1 тубичка на маркуча на помпата и дали ще запали от раз

може да си направиш експеримент .. директно от 1 тубичка на маркуча на помпата и дали ще запали от раз


Когато температурата падне под '0' градуса има датчик който определя времето на подгрев на свещите,когато този датчик не работи нямаш подгряване и не пали.
Когато е над '0' град. автоматично подгрява за около 2-4 секунди.
Така или иначе трябва да идеш до Камор за да ти кажат в кой датчик е проблема.
Когато е над '0' град. автоматично подгрява за около 2-4 секунди.
Така или иначе трябва да идеш до Камор за да ти кажат в кой датчик е проблема.
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
пробваи в бова кар за твоите проблеми.garbac написа:колата непали само когато е студено.някой знае ли печен майстор-сервиз в бургас
ходих в бова кар.след диагностиката установиа, че ми е повреден блока за управление на подгряващите свещи.на много шибано място е-зад динамото в дясно на блока.взема занранване от стартера/силово/а управлението е от 20 А предпазител/в кутията дясно на мотора/.Сваля се след демонтаж на всички кори под двигателя.Сега го поръчах 175 лв. е.след 2 дена като го поставят ще ви пиша какво става.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани