Подгрява ли се дизела на място или не?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
така си е, маслото загрява доста по-бавно , а точно то е в основата за здраето на мотора
За това не бих си позволил да "загрявам"
дизела с настъпване
Специялно при 320д 150кс маслото и водата се загряват взаимно в един странен съд отзад на мотора
оттам и по-бързото загряване спрямо предния вариант




- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
Bafi приятелю, продължаваш ли да се смееш, защото сега аз не мога да спра да се смея. Ха-ха-ха. Утре сутрин стой 1час и подгрявай. 

- bafi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 108
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d / e46, вече не...
- Мечтае да кара: BMW 5
Jenerala написа:Bafi приятелю, продължаваш ли да се смееш, защото сега аз не мога да спра да се смея. Ха-ха-ха. Утре сутрин стой 1час и подгрявай.
Аз продължавам да се смея на начина, по който BMDrago описа подгряването

А 1 час няма кой да подгрява - ще свърши нафтата

BMDrago написа:Това е като да дойда една зимна сутрин в 4:00 примерно,да ти плисна една кофа вода в лицето,да те изкарам гол навън и с една пръчка-газ по тебе......докато загрееш
Евала пич




След палене е хубаво двигателя да работи поне 1-2 мин на място (без да подаваме газ) и след това в движение съвсем лекичко (до 2000 об/сек) до достигане на поне 35-40 градуса. Поне така пише по дебелите учебници.
Някой спомена екологичната гледна точка ... да първите 2 мин от запалването на двигателя се отделят най-много вредни газове.
Явно не сте ме разбрали повечето-иде реч за:
-кофата вода-студен старт
-спящия човек-колата
-пръчката-газта
-аз-водачът
с това се опитавм да покажа че колата,както и човекът са най уязвими при студен старт затова сутрин трябва да се изчака да завърти маслото и да се действа по-внимателно до достигане на работна температура(не случайно са им монтирани печки)
Ебем ви екологията щом не се смазва двигателя
Ако слушате '"стари дизелджии" от рода на тези които само си чешат езиците пред блоковете-нема да прокопсате ,обаче има страшно много хора на ,които животът им е минал зад волана и които така са се напатили и не се репчат,а могат да дадат много ценни съвети
-кофата вода-студен старт
-спящия човек-колата
-пръчката-газта
-аз-водачът
с това се опитавм да покажа че колата,както и човекът са най уязвими при студен старт затова сутрин трябва да се изчака да завърти маслото и да се действа по-внимателно до достигане на работна температура(не случайно са им монтирани печки)
Ебем ви екологията щом не се смазва двигателя
Ако слушате '"стари дизелджии" от рода на тези които само си чешат езиците пред блоковете-нема да прокопсате ,обаче има страшно много хора на ,които животът им е минал зад волана и които така са се напатили и не се репчат,а могат да дадат много ценни съвети
- Jenerala
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 222
- Регистриран на: 17.10.2007
- Местоположение: Plovdiv, Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525d AT
След палене е хубаво двигателя да работи поне 1-2 мин на място (без да подаваме газ) и след това в движение съвсем лекичко (до 2000 об/сек) до достигане на поне 35-40 градуса. Поне така пише по дебелите учебници.
Същото имах предвид и аз. Ама не да стоиш 20-30мин. на място.
Същото имах предвид и аз. Ама не да стоиш 20-30мин. на място.

- ludia
-
-
- Мнения: 1079
- Регистриран на: 6.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Бързо
- Мечтае да кара: М3 Е92
Хората са си написали при температори под 0 градуса престой на место до 1 мин.максимум.
Колата на место загрява 5 пати по бавно отколкото в движение.
Чистиш снега влизаш палиш загряваш си рацете, тръгваш докато стрелката немине синия сектор невдигаш над 2000 оборота след като мине синия сектор включваш парното да се згрееш и готово.
На мен лично от началото до парното ми отнема 5 до 8 мин.
За 10 мин. колата е на 90 градуса.
Колата на место загрява 5 пати по бавно отколкото в движение.
Чистиш снега влизаш палиш загряваш си рацете, тръгваш докато стрелката немине синия сектор невдигаш над 2000 оборота след като мине синия сектор включваш парното да се згрееш и готово.
На мен лично от началото до парното ми отнема 5 до 8 мин.
За 10 мин. колата е на 90 градуса.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани