към колеги които са имали преди и след фейса

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

към колеги които са имали преди и след фейса

Мнение от kasabov » 14 Дек 2007, 16:36

здравейте,

въпросът ми е към тези които са имали Е46 преди фейса и тези които имат Е46 след фейса. И по-точно виждат ли някаква ралика в поведението на колата на пътя, в управлението. В шума на дизела. Тук там пише, че новата била с стегнато окачване и по-добро управление и ставилност. Чудя се дали е вярно и дали практически се усеща това. Мерси предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 8.06.2007
Кара: Снегорин

Мнение от vlado666 » 14 Дек 2007, 17:18

Ем колега новото си е ново. В смисъл че щом е след фейса значи е осъвършенствана или поне би трябвало ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 16 Дек 2007, 18:08

На кратко, ако имаш предвид 320д, по новата по добре се държи на пътя, по стъбилна е (DSC) Доколкото знам шума на дизела при по новата е малко по тих, все пак приказваме за новия мотор (комонреал), също така е по пъргав (150кс.). Иначе по купето няма чак толкова по голяма разлика (новите фарове и стопове) .


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Мнение от jordanpar » 16 Дек 2007, 22:00

Така си е колегата е прав.
DSC определено повече кара водача да се чуства по-сигурен.ASC-то като че ли мааалко повече държи в напрежение при по-спортно каране.Сравнение правя между това което съм карал-2002 320d с DSC и 1999 328Ci с ASC.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 17 Дек 2007, 11:13

мерси за отношенията по въпроса колеги. Знам, че новите са DSC и мога да си представя, че е по-стабилна по завои и тн. Но сякаш повече ме интересуват нещата като возията, стегнатостта на окачването, по-твърдо ли е според вас. По-малко ли се накланя колата по завои. 320д 99 според мен доста се накланя по завоите. По-лесно ли завива. И дали е за сметка на возията. Тези неща ми бяха интересни. И по-остро ли е управлението и по същия начин ли се усеща хидравликата на волана или е по-добра както се говори.

ПС май малко се извявам :lol:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 17 Дек 2007, 12:28

за накланянето по завоите може да подобриш нещата с едно ново окачване - твърдо и малко по-ниско :mhihi:
Самият аз, въпреки че усещам, че окачването ми е в отлично състояние следващата стъпка по колата ще е неговата подмяна, основно заради визията, пък и за завоите :D
но сега първо да се оправя с фаровете :uups: :uups:


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Мнение от jordanpar » 17 Дек 2007, 23:18

Ами специално за 320d мога да кажа че се държи доста добре,независимо че си е с фабричното окачване.Волана става все по-твърд при увеличаване на скоростта и почти е невъзможно неволно трепване на ръката да соведе до съществено отклонение от пътя.Говоря за 320d с M-пакет,ако има разлика и окачването при това изпълнение това е друг въпрос,аз лично съм доволен.
А дори и при изключено DSC е мнооого трудно да се правят кой знае какви дрифтове,имам чуството че тая система напълно не може да се изключи.Докато при 328Ci-то като се изключи ASC-то,просто колата става неудържима при екстремно каране,а в градски условия и в това време направо е самоубийствено да се кара без него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 17 Дек 2007, 23:47

jordanpar написа:Ами специално за 320d мога да кажа че се държи доста добре,независимо че си е с фабричното окачване.Волана става все по-твърд при увеличаване на скоростта и почти е невъзможно неволно трепване на ръката да соведе до съществено отклонение от пътя.Говоря за 320d с M-пакет,ако има разлика и окачването при това изпълнение това е друг въпрос,аз лично съм доволен.
А дори и при изключено DSC е мнооого трудно да се правят кой знае какви дрифтове,имам чуството че тая система напълно не може да се изключи.Докато при 328Ci-то като се изключи ASC-то,просто колата става неудържима при екстремно каране,а в градски условия и в това време направо е самоубийствено да се кара без него.

Просто на 320д и е толко душичката , затова ... :mhihi: :mhihi: :mhihi: 328цата е друга бира :twisted:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение


Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 20.02.2007
Местоположение: 1000,4000,6000
Пол: Мъж
Кара: автомобил
Мечтае да кара: два автомобила
Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми

Мнение от jordanpar » 18 Дек 2007, 8:27

kriso85 написа: Просто на 320д и е толко душичката , затова ... :mhihi: :mhihi: :mhihi: 328цата е друга бира :twisted:


:mhihi: Съгласен съм напълно.Усещането е коренно различно,там където 320d-то спира да върви /за оборотния диапазон говоря/ 328цата от там почва зверски да набира.Но в двете системи има разлика все пак и при еднакви скорости и не чак такова изшиване се усеща.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook