погряващи свещи

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

погряващи свещи

Мнение от valery » 28 Ное 2007, 22:38

-
Последна промяна valery на 21 Яну 2013, 15:35, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Мнение от Сладур1 » 28 Ное 2007, 22:52

имам един голф 3 който по едно време ми палеше сигурно след 10-15 завъртане на ключа и колата си работеше:гасиш-палиш.обаче стоеше ли 30 мин и пак сащият проблем,така 3-4 дена и на сервиз,оказа се че някаде отдолу по купето минава тръбичка за нафтата,скъсала се и това беше проблема,незнам как я палех колата и вървеше а след това не :) на друг приятел на БМВ му угасна насред пътя и не палеше.беше изгорял бушон за помпата.както ми обесни.значи и при теб ще е помпа най-вероятно.ти си провери къде точно е проблема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 28 Ное 2007, 22:55

Не вярвам да е блокировка, по-скоро огледай за някакви течове - сложи нещо под колата и огледай на сутинта. Може да ти влиза въздух от някое маркуче и да изтича и нафта. Мирише ли край мотора. Ако е малък теча - не знам дали няма да остане в кората каквото изтече. Може да видиш и на диагностика дали ще излезе нещо. Подгряващите свещи трябва също да се проверят за всеки случай. И да не би кофти нафта нещо да се е паднала.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Мнение от Сладур1 » 29 Ное 2007, 1:23

как ще е от свещи след като пали държи му малко обороти и гасне.не му достига нафта това е.ако беше от свещите най-много да пали със зор а не да му гасне.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 2.02.2007

Мнение от bufet » 29 Ное 2007, 3:35

друг вариянт е да има някаде цк ключе или подобно, аз имах подомен проблем с куюче на най неочакваното място, бях спрял колата на неподходящо място за малко, натиснал съм ключето без да искам и няма палене а на колата нищо и нямаше, докато го намеря ... та виж да нямаш такова

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 28.11.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Мнение от valery » 29 Ное 2007, 9:08

-
Последна промяна valery на 21 Яну 2013, 15:28, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 29 Ное 2007, 15:08

Ами в 90% от тези случаи проблемът е един - влизане на въздух от някъде. Ще трябва да отидеш в сервиз и да ти сменят всякви мъркучета и тн. Те са евтини. Ако не се оправи - ще трябва да смениш и тези на помпата. Но едно по едно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 325 ТД

Мнение от matros » 02 Дек 2007, 23:11

огледай дюзите по точно тази "умната" доста често се случва да протече, а следователно като угасиш двигателя от там засмуква въздух

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook