Проблем с климатроника
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
Проблем с климатроника
Здравейте колеги!
Преди 1 седмица си взех Е46 318CI Coupe 2000г.
Освен че мотора ми е адски слаб и скоро ще се слага нещо от 2.5 нагоре имам лек проблем с климатроника.
Когато запаля колата той автоматично се включва на градусите и силата на обдухване с които е работил последно. От там нататък каквото и да правя с бутоните на вентилатора, климатроника обдухва винаги с една и съща сила - някъде почти на MAX. Освен това копчето AUTO винаги свети зелено. Иначе с градусите няма проблем мога да си ги регулирам.
Според вас проблема в управлението на климатроника ли е и дали би могло да се отстрани или да сменям цялото управление.
Благодаря предварително!
Преди 1 седмица си взех Е46 318CI Coupe 2000г.
Освен че мотора ми е адски слаб и скоро ще се слага нещо от 2.5 нагоре имам лек проблем с климатроника.
Когато запаля колата той автоматично се включва на градусите и силата на обдухване с които е работил последно. От там нататък каквото и да правя с бутоните на вентилатора, климатроника обдухва винаги с една и съща сила - някъде почти на MAX. Освен това копчето AUTO винаги свети зелено. Иначе с градусите няма проблем мога да си ги регулирам.
Според вас проблема в управлението на климатроника ли е и дали би могло да се отстрани или да сменям цялото управление.
Благодаря предварително!
- Black Mamba
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 28.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: :Ибрахим
- Детайли за колата: E34
Натисни копчето AUTO да не свети зелено, тоест да не работи. Защото като е пуснато, автоматично си наглася с какава сила да духа доката постигне температурата която си му задал и сле това само намалявя или се овеличва за да подържа температурата.
Ако не се изклшчва като го натиснеш значи копчето не работи.
Ако не се изклшчва като го натиснеш значи копчето не работи.
първо честито! Много да те радва!
нормално е двигателя да не ти харесва, като се има предвид каква е Е36-цата
явно климатроника ти е "заседнал" постоянно на AUTO и при това положене може би е нормално силата на вентилатора да стои към към максимум.При Е36 се сменяше някакъв резистор когато оборотите на вентилатора правеха каквото си поискат, но тук не знам дали е същото. А иначе мисля, че във "Продава" имаше едно управление за 180лв
А може и да е по-сложно. Тук всичко е адски усложнено в сравнение с Е36
нормално е двигателя да не ти харесва, като се има предвид каква е Е36-цата

явно климатроника ти е "заседнал" постоянно на AUTO и при това положене може би е нормално силата на вентилатора да стои към към максимум.При Е36 се сменяше някакъв резистор когато оборотите на вентилатора правеха каквото си поискат, но тук не знам дали е същото. А иначе мисля, че във "Продава" имаше едно управление за 180лв
А може и да е по-сложно. Тук всичко е адски усложнено в сравнение с Е36

- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
!
Благодаря колеги, като отстраня проблема ще пиша каква е била причината, но ако е това "крайно стъпало" по добре да си взема цялото управление за 180лв.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани