странен проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
странен проблем
значи как започна всичко: колата си вървеше нормално за 320д, изведнъж започна да ми забива на около 2700-900об. и след това се оправя. след това Тони(Келеша) ми сложи чипчета+K&N, като мислихме че проблема ще изчезне. наистина започна да върви зверски, но само за един ден
посъветваха ме да сменя дебитомера, днес го смених с нов на Бош и съответно го програмираха в БМВ сервиз, но проблема си остана както си карам и колата минава в авариен режим, бавно кача обороти и припуква. това е при рязко подаване на газ на 5 или 4 предавка.най интересното е че като я загася и запаля веднага се оправя.
вече не знам.....
ако някой се сети за нещо да свирка

вече не знам.....
ако някой се сети за нещо да свирка
Re: странен проблем
Виж тая тема да не би да е нещо такова. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 530#340530

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
ходих в бмв-сервиз на диагностика и не изкарва никакви грешки.
усъмниха се в системата за рециркулация на газовете, щото тя е блокирана,сложихме една сляпа гарнитура и вкарах маркучето пак в клапана, но проблема си остана.
усъмниха се в системата за рециркулация на газовете, щото тя е блокирана,сложихме една сляпа гарнитура и вкарах маркучето пак в клапана, но проблема си остана.
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
та значи след дълго умуване стигнах до следното заключение: проблема е в затапената система за рециркулация на газовете
днес махнах ламаринката(сляпата гарнитура), закачих пак управлението на клапана и колата се оправи, не забива вече,но и не върви така както си вървеше, по спъната е особенно на ниските обороти.
замислил съм два вариянта: да изведа излишните газове направо в генерацията(доста сложно ми се вижда), или да си разширя генерацията с 0,5 цола+право гърне, и пак да си затапя клапана.
според мен след чипосването се отделят доста повече сажди и турбото нещо се сбърква, затова минава в арариен режим.
ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!

днес махнах ламаринката(сляпата гарнитура), закачих пак управлението на клапана и колата се оправи, не забива вече,но и не върви така както си вървеше, по спъната е особенно на ниските обороти.
замислил съм два вариянта: да изведа излишните газове направо в генерацията(доста сложно ми се вижда), или да си разширя генерацията с 0,5 цола+право гърне, и пак да си затапя клапана.
според мен след чипосването се отделят доста повече сажди и турбото нещо се сбърква, затова минава в арариен режим.
ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани