странен проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

странен проблем

Мнение от kronos » 26 Юли 2007, 17:52

значи как започна всичко: колата си вървеше нормално за 320д, изведнъж започна да ми забива на около 2700-900об. и след това се оправя. след това Тони(Келеша) ми сложи чипчета+K&N, като мислихме че проблема ще изчезне. наистина започна да върви зверски, но само за един ден :( посъветваха ме да сменя дебитомера, днес го смених с нов на Бош и съответно го програмираха в БМВ сервиз, но проблема си остана както си карам и колата минава в авариен режим, бавно кача обороти и припуква. това е при рязко подаване на газ на 5 или 4 предавка.най интересното е че като я загася и запаля веднага се оправя.
вече не знам.....
ако някой се сети за нещо да свирка


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: странен проблем

Мнение от ivoo » 26 Юли 2007, 22:35

Виж тая тема да не би да е нещо такова. http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 530#340530
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.07.2007

Мнение от iskrens » 27 Юли 2007, 19:04

kronos разбра ли от къде ти идва проблема ,защото мисля че и при мен се наблюдава същото явление

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 28 Юли 2007, 17:12

ходих в бмв-сервиз на диагностика и не изкарва никакви грешки.
усъмниха се в системата за рециркулация на газовете, щото тя е блокирана,сложихме една сляпа гарнитура и вкарах маркучето пак в клапана, но проблема си остана.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 31 Юли 2007, 21:16

та значи след дълго умуване стигнах до следното заключение: проблема е в затапената система за рециркулация на газовете :shock:
днес махнах ламаринката(сляпата гарнитура), закачих пак управлението на клапана и колата се оправи, не забива вече,но и не върви така както си вървеше, по спъната е особенно на ниските обороти.
замислил съм два вариянта: да изведа излишните газове направо в генерацията(доста сложно ми се вижда), или да си разширя генерацията с 0,5 цола+право гърне, и пак да си затапя клапана.

според мен след чипосването се отделят доста повече сажди и турбото нещо се сбърква, затова минава в арариен режим.
ще съм благодарен на всякакви мнения по въпроса!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: montana

Мнение от smoo » 23 Авг 2007, 22:19

имам същия провлем с е 46 -150коня но днес го оправих без камор и дару само за 35 лв . сменяш горивен филтар и готово.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook