Проблем с турбина
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Проблем с турбина
Здравейте коленги,
Имам един дерт с 330-ката ми. М57, 184 коня.
Преди 8 месеца си рециклирах турбината, нова средна част, нова топла част, обаче в един момент колата почна да пуши синьо през ауспуха.
До преди това, изпушваше съвсем леко на студен старт, но до там. След рециклажа, всичко точно до преди известно време, когато започна да си пуши синьо, когато си иска. Студена, топла, няма никакво значение.
Извадих маркуча, които влиза във всмукателния колектор и си имаше масълце, турбото има радиален луфт, поне за мен не е малък. И като е студена, турбината вие на умряло, все едно масло няма.
Сменил съм гарнитурата на капак клапани, ОЕМ клапан картерна вентилация и си продължава.
Естествено, гаранция Франция, 6 месеца, а те минаха 8 вече, та си взех друга турбина, която да оправя и да монтирам на колата. Барем се оправи, че майстора ме плаши със сегменти, а до преди рециклажа, нямаше такива сини пушеци, та за това и съм спрял да я карам, докато не подменя турбото, да видим дали ще е от там проблема.
Някой имал ли е такъв проблем със синия пушек на М47/М57, турбина, или за основен ремонт ?
Имам един дерт с 330-ката ми. М57, 184 коня.
Преди 8 месеца си рециклирах турбината, нова средна част, нова топла част, обаче в един момент колата почна да пуши синьо през ауспуха.
До преди това, изпушваше съвсем леко на студен старт, но до там. След рециклажа, всичко точно до преди известно време, когато започна да си пуши синьо, когато си иска. Студена, топла, няма никакво значение.
Извадих маркуча, които влиза във всмукателния колектор и си имаше масълце, турбото има радиален луфт, поне за мен не е малък. И като е студена, турбината вие на умряло, все едно масло няма.
Сменил съм гарнитурата на капак клапани, ОЕМ клапан картерна вентилация и си продължава.
Естествено, гаранция Франция, 6 месеца, а те минаха 8 вече, та си взех друга турбина, която да оправя и да монтирам на колата. Барем се оправи, че майстора ме плаши със сегменти, а до преди рециклажа, нямаше такива сини пушеци, та за това и съм спрял да я карам, докато не подменя турбото, да видим дали ще е от там проблема.
Някой имал ли е такъв проблем със синия пушек на М47/М57, турбина, или за основен ремонт ?

- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Проблем с турбина
Малко ъпдейт по темата, виждам никой не споделя опит.
Колата днес я запалих, че не бях в палил от 2 месеца.
Та след малко работа на празен ход, мотора започва да тресе и отзад пуши синьо-сивкав дим, ама доста си пуши.
Ще я закача на инпата да видя какви са стойностите на дюзите, но преди няма и 2 месеца карах дюзите на стенд и бяха що годе добре, почистиха ги, смениха един разпръсквач и до скоро немаше ядове.
Та питането ми е, това тресене и сивия пушек от турбина или от дюзи ще е ?
Колата днес я запалих, че не бях в палил от 2 месеца.
Та след малко работа на празен ход, мотора започва да тресе и отзад пуши синьо-сивкав дим, ама доста си пуши.
Ще я закача на инпата да видя какви са стойностите на дюзите, но преди няма и 2 месеца карах дюзите на стенд и бяха що годе добре, почистиха ги, смениха един разпръсквач и до скоро немаше ядове.
Та питането ми е, това тресене и сивия пушек от турбина или от дюзи ще е ?
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с турбина
Щом е започнала да тресе и да пропушва според мен е дюза/и
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Проблем с турбина
Ами да, проблема е в дюзите.
Ще ги вадя отново и този път ще ходят при друг майстор, че тоя ми каза, че били добре.
Ама така като гледам на ИНПА-та, въобще не са добре.

Ще ги вадя отново и този път ще ходят при друг майстор, че тоя ми каза, че били добре.
Ама така като гледам на ИНПА-та, въобще не са добре.

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с турбина
Прави ги докато е време ,че после сложна работа..Казваш,че мотора тресе и пуши яко? ..
- Stanimir330
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 23.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 330d
- Мечтае да кара: G20 330d
Re: Проблем с турбина
Да, тресе и пуши сиво-синкаво. Като почна да го прави, я прибрах в гаража и не съм я карал от 2 месеца.
Тия ще ги изкарам, но се чудя дали да ги правя, или да взема други, които да правя и да я сглобявам.
Тия ще ги изкарам, но се чудя дали да ги правя, или да взема други, които да правя и да я сглобявам.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Проблем с турбина
Намери си читав майстор макар ,че е мноого трудно ,и ако твойте са в добро състояние да си ги ремонтира.Аз ей затова ги мразя тия дизели малар ,че в момента карам дизела кола..Определено следващата ще бъде бензин на 100% 

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани