Проблем с ЕГР-а
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- sigma1976
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 23.01.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46-2000г.
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: Почти всички екстри+ чип
Проблем с ЕГР-а
Колеги, колата е Е46 320D 136к.с. От скоро загуби мощност, взе да пуши яко и увеличи разхода на гориво. В сервиз изкараха вакуума от ЕГР-а, запушиха го и колата си тръгна нормално. Казаха ми да я карам така. Вчера свалих ЕГР-а и си поиграх доста време да го почистя тъй като беше ужасен, а след почистването направо светна. Натиснах с една метална тръбичка самият клапан отвътре, като той си се движеше нормално, демек не беше спекъл. Монтирах ЕГР-а на мястото му и сложих маркучето от вакуума. След като тръгнах на тест установих, че колата отново умря и пак запуши яко. Откачих наново вакуума и го затапих. Колата отново си тръгна нормално. Та в тоя ред на мисли, някой има ли идея какво се случва?
Re: Проблем с ЕГР-а
ЕГР е нормално затворен, вакуум го отваря, но ако не му закачиш маркуч може да се отвори от налягането на газовете, затова го откачаш и затапваш.
Провери си вакуум маркучите дали са здрави и стегнати. Провери вакуум клапана дали отваря и дали на затворено положение не пропуска.
Провери си вакуум маркучите дали са здрави и стегнати. Провери вакуум клапана дали отваря и дали на затворено положение не пропуска.
- dxd
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: както я може.
- Мечтае да кара: На пържоли и пържени картофки нон-стоп.
Re: Проблем с ЕГР-а
Пробит е егр-а,ако не ти се сменя,карай си така,няма да имаш проблем.
- sigma1976
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 23.01.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D E46-2000г.
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: Почти всички екстри+ чип
Re: Проблем с ЕГР-а
Кое е пробито? Тази част в която влиза маркучи за вакуума ли?
- stefan_suny
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 353
- Регистриран на: 8.09.2015
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330xi
Re: Проблем с ЕГР-а
Нищо пробито няма по ЕГРа....обаче вакуумния клапан, който го управлява си е изпял песента. Колата ще върви и така... мако повече така те, малко по бавно загряване, малко по малко сажди в колектора и т.н
- icko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: Purvomay, Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330D E46 204HP
- Мечтае да кара: САМАЛИОТ
Re: Проблем с ЕГР-а
Аз ще ти кажа какъв е проблема след дълги години каране на този двигател 320д 136кс като затапиш егр колата почва да надува с една идея повече в ниските обороти и да върви повече щото почва да работи с изпускателни я клапан на турбото, а като върниш егр обратно в играта има към него металната пластинка дето стърчи един маркуч към него дето отива във вакуумния ти клапан явно в него е повредата и затова не ти върви колата, по някой път специално този вакуумен клапан не може да се хване на диагностика приятел...
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Проблем с ЕГР-а
Като махнете ЕГР-ра го махайте и софтуерно иначе колата влиза в авариен режим. При мен един ме излъга, че го е махнал софтуерно и колата продължаваше да влиза в авариен режим. До като не намерих читав майстор, който смени чиповете със презаписваеми и го махна и софтуерно, както трябва и ми каза, че без да се сменят чиповете със презаписваеми няма как да го махне софтуерно!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани