Някой от София/Перник за ъпдейт на софтуера на еку-то с Win
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- stefan8603
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.01.2025
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E46 N42B20A
- Мечтае да кара: Lamborgini
Някой от София/Перник за ъпдейт на софтуера на еку-то с Win
ъпдейт на софтуера на еку-то с WinKFP за N42b20a необходимо ми е съдействие за инсталиране на"БЕЗКАТ", с премахване на четирите сонди. Номерът за моторa е 7551397
Няма невъзможни неща
Re: Някой от София/Перник за ъпдейт на софтуера на еку-то с
stefan8603 написа:ъпдейт на софтуера на еку-то с WinKFP за N42b20a необходимо ми е съдействие за инсталиране на"БЕЗКАТ", с премахване на четирите сонди. Номерът за моторa е 7551397
Аз наскоро правих обратното нещо , ето кординати 0887060625.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Някой от София/Перник за ъпдейт на софтуера на еку-то с
Използвам темата за разяснение при тези манипулации с конкретния мотор, смятам че е важно да се знае, за да няма чуденки после защо това което се иска не се получава. При N42 има 2 хардуерни типа на еку-то с несъвместими помежду си софтуери - обусловени от различните еко изпълнения, а именно:
1. Евро 4 – общо 3 катализатора (два малки на колектора и един голям назад) и общо 4 ламбда сонди (две регулиращи на самия колектор и две контролни назад). Хардуерен номер 7523838
2. Евро 3 – само един голям катализатор и общо 2 ламбда сонди (една регулираща преди него и една контролна след него). Хардуерен номер 7508292
Хардуерните номера ги пише на етикета на самото ЕКУ, големите цифри.
А ето и най-важното:
1. При Евро 4 (7523838) може да се инсталира само и единствено „безкат”, с премахване на 4-те сонди!
2. При Евро 3 (7508292) може да се инсталира само и единствено Евро 2, с премахване на задната сонда, но запазване на предната!
При опит да се вкара несъвместим софт (от Евро4 на Евро2 или от Евро3 на „безкат”), то WinKFP излиза със съобщение “Wrong hardware number” и нищо не се случва.
1. Евро 4 – общо 3 катализатора (два малки на колектора и един голям назад) и общо 4 ламбда сонди (две регулиращи на самия колектор и две контролни назад). Хардуерен номер 7523838
2. Евро 3 – само един голям катализатор и общо 2 ламбда сонди (една регулираща преди него и една контролна след него). Хардуерен номер 7508292
Хардуерните номера ги пише на етикета на самото ЕКУ, големите цифри.
А ето и най-важното:
1. При Евро 4 (7523838) може да се инсталира само и единствено „безкат”, с премахване на 4-те сонди!
2. При Евро 3 (7508292) може да се инсталира само и единствено Евро 2, с премахване на задната сонда, но запазване на предната!
При опит да се вкара несъвместим софт (от Евро4 на Евро2 или от Евро3 на „безкат”), то WinKFP излиза със съобщение “Wrong hardware number” и нищо не се случва.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1634
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Някой от София/Перник за ъпдейт на софтуера на еку-то с
При N46 има ли ги същите възможности?
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Някой от София/Перник за ъпдейт на софтуера на еку-то с
ildivvy написа:При N46 има ли ги същите възможности?
Не. N46 е с друго DME. Там нещата не стават с програмиране.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани