E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- stefan8603
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.01.2025
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E46 N42B20A
- Мечтае да кара: Lamborgini
E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
Здравейте,
Проблема е че колата не пали или ако се мъчи много пали работи на 3 цилиндъра и не дава да се дава газ.Оставя ли я така за 30 секунди изчиства и започва да работи нормално. Върви си нормално и така докато не остане загасена за 3-4 часа. Компресията е мерена, бобини и свещи са сменени дебитомер и дросел също.Бензиновата помпа е проверена и е ок. Като я мъча да пали и сваля свеща е мокра от гориво като опитам да завъртя хвърля искра. На дисаностика грешки не изкарва.
Проблема е че колата не пали или ако се мъчи много пали работи на 3 цилиндъра и не дава да се дава газ.Оставя ли я така за 30 секунди изчиства и започва да работи нормално. Върви си нормално и така докато не остане загасена за 3-4 часа. Компресията е мерена, бобини и свещи са сменени дебитомер и дросел също.Бензиновата помпа е проверена и е ок. Като я мъча да пали и сваля свеща е мокра от гориво като опитам да завъртя хвърля искра. На дисаностика грешки не изкарва.
Няма невъзможни неща
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
Датчик разпределителен вал .Не винаги излиза на диагностика .Отиваш при някой дето си разбира ,сваля и го мери по референтни стойности .
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1199
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
stefan8603 написа:Здравейте,
Проблема е че колата не пали или ако се мъчи много пали работи на 3 цилиндъра и не дава да се дава газ.Оставя ли я така за 30 секунди изчиства и започва да работи нормално. Върви си нормално и така докато не остане загасена за 3-4 часа. Компресията е мерена, бобини и свещи са сменени дебитомер и дросел също.Бензиновата помпа е проверена и е ок. Като я мъча да пали и сваля свеща е мокра от гориво като опитам да завъртя хвърля искра. На дисаностика грешки не изкарва.
Това само сега в студа ли става? Ако да - N42 има такава "зимна" болежка която ще ти кажа как да излекуваш, преди да си сменил цялата периферия залудо.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
stefan8603 написа:Здравейте,
Проблема е че колата не пали или ако се мъчи много пали работи на 3 цилиндъра и не дава да се дава газ.Оставя ли я така за 30 секунди изчиства и започва да работи нормално. Върви си нормално и така докато не остане загасена за 3-4 часа. Компресията е мерена, бобини и свещи са сменени дебитомер и дросел също.Бензиновата помпа е проверена и е ок. Като я мъча да пали и сваля свеща е мокра от гориво като опитам да завъртя хвърля искра. На дисаностика грешки не изкарва.
Колега, както го описваш, проблема е локален в един цилиндър. Търси се в запалване, горивоподаване, компресия, проблем с управлението. Сменил си свещ и бобина, но правилните ли са. Провери дюзата. Ако се налага погледни и проводниците, модула на двигателя.
Re: E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
The Heartlistener написа:stefan8603 написа:Здравейте,
Проблема е че колата не пали или ако се мъчи много пали работи на 3 цилиндъра и не дава да се дава газ.Оставя ли я така за 30 секунди изчиства и започва да работи нормално. Върви си нормално и така докато не остане загасена за 3-4 часа. Компресията е мерена, бобини и свещи са сменени дебитомер и дросел също.Бензиновата помпа е проверена и е ок. Като я мъча да пали и сваля свеща е мокра от гориво като опитам да завъртя хвърля искра. На дисаностика грешки не изкарва.
Това само сега в студа ли става? Ако да - N42 има такава "зимна" болежка която ще ти кажа как да излекуваш, преди да си сменил цялата периферия залудо.
Koлега драсни тук в темата , ще е полезно и за другите.
- stefan8603
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.01.2025
- Местоположение: Sofia
- Кара: BMW E46 N42B20A
- Мечтае да кара: Lamborgini
Re: E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
Компресията е мерена на всички цилиндри и е еднаква 10бара
Датчик колянов вал е сменен с нов оригинален
Бонини NGK с свещи денсо по каталог
всички кабели са ОК от бобината до компютъра
Бензиновата помпа е сменена с нова оригинална
Вихровите клапи и вакуми са сменени с нови
При сваляне на смукателния колектор забелязах скъсани кабели до температурния датчик на блока и ги възтанових но няма промяна
При гледане на диагностика видях че входящия въздух е -40 градуса Датчика е в дебитомера и съптветно смених дебитомера и сега си показва реална температура но пак няма промяна
Оставя ли я да работи зле и излезе ли от синия цвят температурата се оправя всичко

Датчик колянов вал е сменен с нов оригинален
Бонини NGK с свещи денсо по каталог
всички кабели са ОК от бобината до компютъра
Бензиновата помпа е сменена с нова оригинална
Вихровите клапи и вакуми са сменени с нови
При сваляне на смукателния колектор забелязах скъсани кабели до температурния датчик на блока и ги възтанових но няма промяна
При гледане на диагностика видях че входящия въздух е -40 градуса Датчика е в дебитомера и съптветно смених дебитомера и сега си показва реална температура но пак няма промяна
Оставя ли я да работи зле и излезе ли от синия цвят температурата се оправя всичко



Няма невъзможни неща
Re: E46 N42b20A Не пали а запали ли работи на 3 цилиндъра
Не знам дали ще ти е от полза но аз се боря/борих с нешо подобно много време.
Проблема при мен започна така:
-При продължителен престой пали добре, при потегляне и превключване на горна предавка/автомат/ се усеща леко глъхнене всеедно му свършва бензина за секудна.
-След време започна да върти малко повече при първо палене , след което нямаше проблеми.
-След още месец примерно , започна след малко по продължителното въртене и палене да гасне веднага.След като изгасне пали много лесно и работи леко неравномерно .
-Минава още време започна постоянно да гасне след палене понякога 2-3 пъти/за да запали взе да върти повече/, като след всяко гаснене работи все повече и по добре.
-Най-накрая преди месец започна да не иска да пали изобщо , върти , върти и нищо , след 15 мин пак въртене и пак нищо , след час пак и започне да припуква докато накрая зорлем запали ....Пробвах да меря конмресия на студено и си беше ок но свещите бяха целите в бензин.
Понеже са сменени са и проверени страшно много неща и общо взето нямах повече идеи , след като я запалих с много мъки отидох и налях още 30 литра от по скъпия бензин , понеже отиваше към резерва. Та от следващия ден колата стана тотално различна , пали много по лесно и дори не гасне, от тогава имам 10-15 паления като се случи само 1 да изгасне но веднага запали и заработи след това ....
Мотора е М54Б30 с ГИ
Проблема при мен започна така:
-При продължителен престой пали добре, при потегляне и превключване на горна предавка/автомат/ се усеща леко глъхнене всеедно му свършва бензина за секудна.
-След време започна да върти малко повече при първо палене , след което нямаше проблеми.
-След още месец примерно , започна след малко по продължителното въртене и палене да гасне веднага.След като изгасне пали много лесно и работи леко неравномерно .
-Минава още време започна постоянно да гасне след палене понякога 2-3 пъти/за да запали взе да върти повече/, като след всяко гаснене работи все повече и по добре.
-Най-накрая преди месец започна да не иска да пали изобщо , върти , върти и нищо , след 15 мин пак въртене и пак нищо , след час пак и започне да припуква докато накрая зорлем запали ....Пробвах да меря конмресия на студено и си беше ок но свещите бяха целите в бензин.
Понеже са сменени са и проверени страшно много неща и общо взето нямах повече идеи , след като я запалих с много мъки отидох и налях още 30 литра от по скъпия бензин , понеже отиваше към резерва. Та от следващия ден колата стана тотално различна , пали много по лесно и дори не гасне, от тогава имам 10-15 паления като се случи само 1 да изгасне но веднага запали и заработи след това ....
Мотора е М54Б30 с ГИ
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани