Шум от мотора при стартиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.01.2008

Шум от мотора при стартиране

Мнение от wwwolfish » 23 Юни 2024, 12:22

Здравейте, когато паля колата сутрин, лампата за налягането на маслото остава да свети около 5 секунди,след като двигателя стартира. През тези 5 секунди се чува тракане от страна на мотора и в момента в който лампата изгасне, тракането изчезва и колата си работи нормално. Двигателя е N42B18, маслото е 5/40 отговарящо на Лонглайф-01. Извършена е диагностика и не се откриват никакви грешки. Поинтересувах се из форума тук..съобщават се проблем с верига,обтегач, ваноси, повдигачи...ако е това ,не би ли трябвало автомобила да проявява подобни симптоми и след като запали! При мен е буквално само тези 5 секунди-после работи като часовник.....Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a

Re: Шум от мотора при стартиране

Мнение от The Heartlistener » 23 Юни 2024, 21:14

Най-честата причина за това е клапанчето на дъното на чашата на масления филтър - остава отворено, след загасяне на мотора маслото от чашата се стича в картера и след престой при филтъра няма масло. Много често там се заклинява парченце пластмаса от счупен пластмасов водач на веригата - при този мотор ако не е сменян оригиналния, калпав обтегач това е нещо обичайно. Ако установиш такова нещо е наложително да отвориш и да видиш какво се случва под капака. Като се сваля чашата на масления филтър е наложително да се сменят и двете гарнитурки - 11427508970 и 11427508971.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 21.01.2008

Re: Шум от мотора при стартиране

Мнение от wwwolfish » 23 Юни 2024, 21:26

The Heartlistener написа:Най-честата причина за това е клапанчето на дъното на чашата на масления филтър - остава отворено, след загасяне на мотора маслото от чашата се стича в картера и след престой при филтъра няма масло. Много често там се заклинява парченце пластмаса от счупен пластмасов водач на веригата - при този мотор ако не е сменян оригиналния, калпав обтегач това е нещо обичайно. Ако установиш такова нещо е наложително да отвориш и да видиш какво се случва под капака. Като се сваля чашата на масления филтър е наложително да се сменят и двете гарнитурки - 11427508970 и 11427508971.

Ok.благодаря. ще отворя филтър Ото тяло. Но ако имам счупен пластмасов обтегач,не би ли трябвало двигателя да дава някакви други проблеми по време на работа, а не само за 5 сек.? Т.е не се ли очаква от счупен обтегач, веригата да не е обтегната добре и да издава звуци по време на движение?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook