Шум от мотора при стартиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Шум от мотора при стартиране
Здравейте, когато паля колата сутрин, лампата за налягането на маслото остава да свети около 5 секунди,след като двигателя стартира. През тези 5 секунди се чува тракане от страна на мотора и в момента в който лампата изгасне, тракането изчезва и колата си работи нормално. Двигателя е N42B18, маслото е 5/40 отговарящо на Лонглайф-01. Извършена е диагностика и не се откриват никакви грешки. Поинтересувах се из форума тук..съобщават се проблем с верига,обтегач, ваноси, повдигачи...ако е това ,не би ли трябвало автомобила да проявява подобни симптоми и след като запали! При мен е буквално само тези 5 секунди-после работи като часовник.....Благодаря предварително!
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Шум от мотора при стартиране
Най-честата причина за това е клапанчето на дъното на чашата на масления филтър - остава отворено, след загасяне на мотора маслото от чашата се стича в картера и след престой при филтъра няма масло. Много често там се заклинява парченце пластмаса от счупен пластмасов водач на веригата - при този мотор ако не е сменян оригиналния, калпав обтегач това е нещо обичайно. Ако установиш такова нещо е наложително да отвориш и да видиш какво се случва под капака. Като се сваля чашата на масления филтър е наложително да се сменят и двете гарнитурки - 11427508970 и 11427508971.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
Re: Шум от мотора при стартиране
The Heartlistener написа:Най-честата причина за това е клапанчето на дъното на чашата на масления филтър - остава отворено, след загасяне на мотора маслото от чашата се стича в картера и след престой при филтъра няма масло. Много често там се заклинява парченце пластмаса от счупен пластмасов водач на веригата - при този мотор ако не е сменян оригиналния, калпав обтегач това е нещо обичайно. Ако установиш такова нещо е наложително да отвориш и да видиш какво се случва под капака. Като се сваля чашата на масления филтър е наложително да се сменят и двете гарнитурки - 11427508970 и 11427508971.
Ok.благодаря. ще отворя филтър Ото тяло. Но ако имам счупен пластмасов обтегач,не би ли трябвало двигателя да дава някакви други проблеми по време на работа, а не само за 5 сек.? Т.е не се ли очаква от счупен обтегач, веригата да не е обтегната добре и да издава звуци по време на движение?
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани