N42b18 странни неща
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Borislav41
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 25.05.2023
- Пол: Мъж
N42b18 странни неща
Колеги помагайте
Губи 4цилиндър при поставяне на сензора за диференциално налягане на колектора а при премахването му губи 3цилиндър а 4се появява
Сменени са бобини свещи филтър картери газове почистване на дебитомер проверка на всички вакууми
Проверка на компресия всички неща са ок
От къде може да е проблемът
Губи 4цилиндър при поставяне на сензора за диференциално налягане на колектора а при премахването му губи 3цилиндър а 4се появява
Сменени са бобини свещи филтър картери газове почистване на дебитомер проверка на всички вакууми
Проверка на компресия всички неща са ок
От къде може да е проблемът
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: N42b18 странни неща
Без някакви данни от диагностика нищо конкретно не може да се каже. На първо време стойности на дебитомера и на предните ламбда сонди.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Borislav41
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 25.05.2023
- Пол: Мъж
Re: N42b18 странни неща
Данни от диагностика показва неработещ сензор за налягане в колектора сменен е с нов
Странно е че като го включа губи 4цилиндъ като е изклчен колата се оправя само от време на време на ниски обороти премигва чека
Странно е че като го включа губи 4цилиндъ като е изклчен колата се оправя само от време на време на ниски обороти премигва чека
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: N42b18 странни неща
Под "данни от диагностика" не се разбира само четене на грешки, а живи данни. Това е вторична грешка с най-чест причинител паразитен въздух. Както и да е. С цел потвърждение или отхвърляне на една от вероятностите, можеш да направиш следния бърз тест: вадиш гумения маркуч на вентилацията (този върху колектора) от коляното на CCV клапана и го затапваш с нещо плътно. Коляното излизащо от клапана оставяш отворено - така пускаш вентилацията атмосферно. Покарай и виж има ли промяна.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани