M54b22 иско налягане на масло
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
M54b22 иско налягане на масло
Добър ден колеги, имам един малък проблем ако някой се е сблъсквал с него моля да сподели.
Колата е е46 бензин М54б22 мотор.
Когато карам балканско по дълго време и двигателя загрей хубаво на празен ход на обороти ми премигва лампата за ниско налягане даже понякога направо си свети без да премигва, в момента когато подам съвсем малко газ 100-150 оборота повече и загасва.
Карам само с реванол и амсоил, дачик за налягане е сменен с нов хела, мисля да закупя оригинален, закупил съм маслените дузи който впръскват масло на коляновия вал дали може да е от тях, моля споделете ако сте имали такъв проблем.
Колата е е46 бензин М54б22 мотор.
Когато карам балканско по дълго време и двигателя загрей хубаво на празен ход на обороти ми премигва лампата за ниско налягане даже понякога направо си свети без да премигва, в момента когато подам съвсем малко газ 100-150 оборота повече и загасва.
Карам само с реванол и амсоил, дачик за налягане е сменен с нов хела, мисля да закупя оригинален, закупил съм маслените дузи който впръскват масло на коляновия вал дали може да е от тях, моля споделете ако сте имали такъв проблем.
Re: M54b22 иско налягане на масло
Здравейте, четох доста по проблема общо взето няма еднозначно решение, по скоро има доста предположения. Единия маслена помпа, но тя си е доста здрава и няма какво да и стане по скоро на клапана който е на помпата да изпуска и от там да пада налягането, но колата е на малко километри реални 160 к, но пък годините и са много. Имаше мнения, че масата на база естери или полиестери скачват гумените оплътнения и опръстини. Лагери на вала също възможен проблем износени поради някаква причина, както и дузи на вала който пръскат масло. Следваща причина ниски обороти на празен ход, но защо падат толкова, не е ясно лампата светва към 600об/мин на 700-750 об/мин изгасва, тука причините за ниски обороти на празен ход при загрял двигател може да са няколко. Колата се обслужва само със оригинални части.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: M54b22 иско налягане на масло
За ниските обороти на ПХ вероятно имаш неотчетен въздух от дебитомера. Аз първо бих потърсил от къде. След това бих измерил налягането на маслото на загрял мотор и в зависимост от, бих процедирал нататък.
Колкото до клапана на маслената помпа, ако има проблем, вероятно е той като виновник, а не самата помпа. Правилно си се ориентирал.
Колкото до клапана на маслената помпа, ако има проблем, вероятно е той като виновник, а не самата помпа. Правилно си се ориентирал.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: M54b22 иско налягане на масло
Сега като се замисля, проблема със ниското налягането започна след като смених клапана за картера вентилация разбира се с оригинален възможно ли е да има връска.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: M54b22 иско налягане на масло
По-скоро след смяната на клапана ако са паднали оборотите(което може да се получи), това да е дало отражение.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани