Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс

Мнение от VladiE » 14 Фев 2021, 11:58

Аз лепих с болкит и допълнително уплътних със санитарен силикон и нямам никакви проблеми.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 520
Регистриран на: 28.11.2008

Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс

Мнение от abracadabra » 14 Фев 2021, 17:18

Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс

Мнение от Kurtov » 28 Сеп 2021, 22:07

Дъждовете дойдоха и с тях стария проблем, понеже тогава не го оправих :| .
Днес поръчах болкита от aliexpress и се надявам до края на зимата да оправя проблема.
Имам въпрос.
Трябва ли да махна задължително стария болкит, или просто където не е добре хванала изолацията да добавя от новия ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 825
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс

Мнение от VladiE » 28 Сеп 2021, 22:08

Аз сложих силикон. Проблема е решен.

Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1022
Регистриран на: 25.12.2014
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d
Мечтае да кара: Tesla Roadster
Детайли за колата: снегорин

Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс

Мнение от NGneer4eto » 29 Сеп 2021, 11:43

Колеги, силиконът не е добро решение. Оригиналното уплътнение е достатъчно лепкаво и уплътнява сигурно, за да се слага силикон, който леко да се отлепи и проблемът се връща.
Вземете пистолет за горещ въздух и едно ножче, което евентуално бихте изхвърлили. Също и ръкавици задължително. Отлепяте с помощта на ножчето дунапренената кора от вратата, така че уплътнението да остане към кората. На уплътнението на кората с ножчето изрязвате леко или размесвате като пластелин участъците, където е проникнала водата и има мръсотия. Омешвате така, че от горната страна да остане свежо уплътнение. Обикновено има предостатъчно като количество от сърцевината на уплърнението за да стигне като количество. Заравнявате колкото може. После, като няма остатъци от мръсотия нагрявате леко с горещ въздух докато се размекне. Обикновено 4-5 секунди стигат иначе може самия дунапрен да почне да се стапя. Уплътнението става меко и лепкаво. Остава единствено да го монтирате обратно със силно притискане на местата, където има уплътнение. Гледайте да не докосвате уплътнението никъде, защото трудно се маха, особено от дрехи! Ръцете трудно се мият, а ножчето аз го мих 15 минути и продължаваше да пуска черно, затова отиде при инструментите.
Горещият въздух връща свойствата на уплътнението и няма нужда от ново. Правил съм го на моята кола и нямам грам мокро вече.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook