Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс
Аз лепих с болкит и допълнително уплътних със санитарен силикон и нямам никакви проблеми.
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk
- abracadabra
- младши ентусиаст
- Мнения: 520
- Регистриран на: 28.11.2008
Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс
Ето няколко видеа:
https://www.youtube.com/watch?v=IgJ351U7xWg
https://www.youtube.com/watch?v=baURV9wLHSU
https://www.youtube.com/watch?v=IgJ351U7xWg
https://www.youtube.com/watch?v=baURV9wLHSU
Злото е безсилно, когато Доброто е Безстрашно!
Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс
Дъждовете дойдоха и с тях стария проблем, понеже тогава не го оправих .
Днес поръчах болкита от aliexpress и се надявам до края на зимата да оправя проблема.
Имам въпрос.
Трябва ли да махна задължително стария болкит, или просто където не е добре хванала изолацията да добавя от новия ?
Днес поръчах болкита от aliexpress и се надявам до края на зимата да оправя проблема.
Имам въпрос.
Трябва ли да махна задължително стария болкит, или просто където не е добре хванала изолацията да добавя от новия ?
- VladiE
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 6.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D
- Мечтае да кара: F30 / F10
Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс
Аз сложих силикон. Проблема е решен.
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A528B с помощта на Tapatalk
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: Теч на вода в краката но водача Е46 преди фейс
Колеги, силиконът не е добро решение. Оригиналното уплътнение е достатъчно лепкаво и уплътнява сигурно, за да се слага силикон, който леко да се отлепи и проблемът се връща.
Вземете пистолет за горещ въздух и едно ножче, което евентуално бихте изхвърлили. Също и ръкавици задължително. Отлепяте с помощта на ножчето дунапренената кора от вратата, така че уплътнението да остане към кората. На уплътнението на кората с ножчето изрязвате леко или размесвате като пластелин участъците, където е проникнала водата и има мръсотия. Омешвате така, че от горната страна да остане свежо уплътнение. Обикновено има предостатъчно като количество от сърцевината на уплърнението за да стигне като количество. Заравнявате колкото може. После, като няма остатъци от мръсотия нагрявате леко с горещ въздух докато се размекне. Обикновено 4-5 секунди стигат иначе може самия дунапрен да почне да се стапя. Уплътнението става меко и лепкаво. Остава единствено да го монтирате обратно със силно притискане на местата, където има уплътнение. Гледайте да не докосвате уплътнението никъде, защото трудно се маха, особено от дрехи! Ръцете трудно се мият, а ножчето аз го мих 15 минути и продължаваше да пуска черно, затова отиде при инструментите.
Горещият въздух връща свойствата на уплътнението и няма нужда от ново. Правил съм го на моята кола и нямам грам мокро вече.
Вземете пистолет за горещ въздух и едно ножче, което евентуално бихте изхвърлили. Също и ръкавици задължително. Отлепяте с помощта на ножчето дунапренената кора от вратата, така че уплътнението да остане към кората. На уплътнението на кората с ножчето изрязвате леко или размесвате като пластелин участъците, където е проникнала водата и има мръсотия. Омешвате така, че от горната страна да остане свежо уплътнение. Обикновено има предостатъчно като количество от сърцевината на уплърнението за да стигне като количество. Заравнявате колкото може. После, като няма остатъци от мръсотия нагрявате леко с горещ въздух докато се размекне. Обикновено 4-5 секунди стигат иначе може самия дунапрен да почне да се стапя. Уплътнението става меко и лепкаво. Остава единствено да го монтирате обратно със силно притискане на местата, където има уплътнение. Гледайте да не докосвате уплътнението никъде, защото трудно се маха, особено от дрехи! Ръцете трудно се мият, а ножчето аз го мих 15 минути и продължаваше да пуска черно, затова отиде при инструментите.
Горещият въздух връща свойствата на уплътнението и няма нужда от ново. Правил съм го на моята кола и нямам грам мокро вече.
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани