Лампа за маслото свети червено за части от секундата и гасне

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 12.06.2004
Местоположение: ВАРНА i GERMANY
Пол: Мъж
Кара: 3er E46 N42 2003
Мечтае да кара: X6 hamann tycoon

Лампа за маслото свети червено за части от секундата и гасне

Мнение от PESCHO » 16 Апр 2012, 14:17

Колата е е46 н42б18а когато я паля звучи някак странно се едно е на сухо, после се нормализира, карам си така 10/15 км и на светофар примерно - при тръгване на първа докато подавам газ светва или по точно премигва лампата на маслото и ве4е на втора изгасва, тука в германия в града който съм няма свободен сервиз близките 10 дена (освен БМВ :kuku: ). Имам час чак другия вторник, мога ли да я карам под 2000 оборота примерно дотогава? Масло има над макса даже(едж 0в30).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г

Мнение от NikVanov » 16 Апр 2012, 16:18

Това ,,над макса'' не звучи добре. BMW обича немския порядък- колкото пише в книжката-толкова. Иначе щом не свети постоянно мисля, че ще изкара до сервиза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г

Мнение от tani bojilov » 16 Апр 2012, 18:31

Колега,според мен имаш спад в налягането на маслото.Това може да се дължи на няколко неща.
1.Старо масло(не сменявано на време).
2.Износен мотор(луфт в лагерите на коляновия вал),не ми се вярва да е това..
3.Развалена маслена помпа..
4.Прецакан датчик за високото налягане на маслото,но щом я чуваш да работи "като на сухо"и това го отхвърлям..
Може да започнеш да отхвърляш едно по едно и така да стигнеш до проблема.
Ако не се лъжа имаше филтър за картерни газове и той правеше някакви мизерий с мазането на двигателя..Потърси с тъсачката..
Успех.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г

Мнение от Dirty M5 driveR » 17 Апр 2012, 5:38

И на мен ми звучи като недостатъчно налягане на маслото. Но по принцип датчика за масло при е46 е детска болест... И все пак щом ти се струва, че при студент старт мотора работи "все едно на сухо", по-добре не я карай идните няколко дни и я заведи на доктор. Ако наистина не качва достатъчно масло до главата, било то и от време на време, ще има сериозни последствия след определен период експлоатация.
А маслото гледай да го държиш между чертичките на пръчката. Не е добре да е както под минимума, така и над максимума. Диапазона между двете е към литър, така че не вярвам да имаш затруднения да прецениш колко да налееш при смяната му.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г

Мнение от Dimitroff » 17 Апр 2012, 8:06

Правете разлика между жълта лампа и червена лампа - няма как да е от датчика за маслото...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г

Мнение от landolin » 17 Апр 2012, 9:00

Колегата вероятно има в предвид датчика за налягането на маслото не този за нивото :) Както и да е, малко вероятно е да е от този датчик но може да се проверят кабелите за всеки случай- номер 8 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 5.10.2014
Пол: Мъж

Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г

Мнение от yavormomchev » 05 Сеп 2021, 22:40

И аз имам този проблем с червената лампа. Светеше първо за около 2-3 секунди накрая стана за около 8 това е един месец разлика във времето. Решеих да не я карам така закарах я на сервиз измериха налягането оказа се, че помпата не прави налягане сменихме я с оригинална от бмв струва 800лв + още 100 може би за гарнитури работата отделно. След смяната резултата е че гасне на 5-тата секунда някъде. След което ми викат от клапана в корпуса на маследният филтър е проблема изтървал и маслото се стичало в картера. На другият месец и него смених резултат пак няма същата работа, но джоба е - 500лв за корпуса с гарнитурите и с разглобяването още 100лв и пак не е оправена. Нз къде ще му се види края, но остава само верига доколкото четох или повдигачи... Мисля, че всички пръстени и гарнитури ги смениха като разглобиха целият двигател да слагат новата помпа. Вече не мога да намеря къде е проблема и се чудя така ли да карам резултата е на 3-тата секунда огасва след като не е карана 1 ден.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook