Лампа за маслото свети червено за части от секундата и гасне
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- PESCHO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 12.06.2004
- Местоположение: ВАРНА i GERMANY
- Пол: Мъж
- Кара: 3er E46 N42 2003
- Мечтае да кара: X6 hamann tycoon
Лампа за маслото свети червено за части от секундата и гасне
Колата е е46 н42б18а когато я паля звучи някак странно се едно е на сухо, после се нормализира, карам си така 10/15 км и на светофар примерно - при тръгване на първа докато подавам газ светва или по точно премигва лампата на маслото и ве4е на втора изгасва, тука в германия в града който съм няма свободен сервиз близките 10 дена (освен БМВ
). Имам час чак другия вторник, мога ли да я карам под 2000 оборота примерно дотогава? Масло има над макса даже(едж 0в30).

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г
Това ,,над макса'' не звучи добре. BMW обича немския порядък- колкото пише в книжката-толкова. Иначе щом не свети постоянно мисля, че ще изкара до сервиза.
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г
Колега,според мен имаш спад в налягането на маслото.Това може да се дължи на няколко неща.
1.Старо масло(не сменявано на време).
2.Износен мотор(луфт в лагерите на коляновия вал),не ми се вярва да е това..
3.Развалена маслена помпа..
4.Прецакан датчик за високото налягане на маслото,но щом я чуваш да работи "като на сухо"и това го отхвърлям..
Може да започнеш да отхвърляш едно по едно и така да стигнеш до проблема.
Ако не се лъжа имаше филтър за картерни газове и той правеше някакви мизерий с мазането на двигателя..Потърси с тъсачката..
Успех.
1.Старо масло(не сменявано на време).
2.Износен мотор(луфт в лагерите на коляновия вал),не ми се вярва да е това..
3.Развалена маслена помпа..
4.Прецакан датчик за високото налягане на маслото,но щом я чуваш да работи "като на сухо"и това го отхвърлям..
Може да започнеш да отхвърляш едно по едно и така да стигнеш до проблема.
Ако не се лъжа имаше филтър за картерни газове и той правеше някакви мизерий с мазането на двигателя..Потърси с тъсачката..
Успех.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г
И на мен ми звучи като недостатъчно налягане на маслото. Но по принцип датчика за масло при е46 е детска болест... И все пак щом ти се струва, че при студент старт мотора работи "все едно на сухо", по-добре не я карай идните няколко дни и я заведи на доктор. Ако наистина не качва достатъчно масло до главата, било то и от време на време, ще има сериозни последствия след определен период експлоатация.
А маслото гледай да го държиш между чертичките на пръчката. Не е добре да е както под минимума, така и над максимума. Диапазона между двете е към литър, така че не вярвам да имаш затруднения да прецениш колко да налееш при смяната му.
А маслото гледай да го държиш между чертичките на пръчката. Не е добре да е както под минимума, така и над максимума. Диапазона между двете е към литър, така че не вярвам да имаш затруднения да прецениш колко да налееш при смяната му.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г
Правете разлика между жълта лампа и червена лампа - няма как да е от датчика за маслото...
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г
Колегата вероятно има в предвид датчика за налягането на маслото не този за нивото
Както и да е, малко вероятно е да е от този датчик но може да се проверят кабелите за всеки случай- номер 8 от схемата:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
- yavormomchev
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 5.10.2014
- Пол: Мъж
Re: Лампа за маслото свети червено за части от секундата и г
И аз имам този проблем с червената лампа. Светеше първо за около 2-3 секунди накрая стана за около 8 това е един месец разлика във времето. Решеих да не я карам така закарах я на сервиз измериха налягането оказа се, че помпата не прави налягане сменихме я с оригинална от бмв струва 800лв + още 100 може би за гарнитури работата отделно. След смяната резултата е че гасне на 5-тата секунда някъде. След което ми викат от клапана в корпуса на маследният филтър е проблема изтървал и маслото се стичало в картера. На другият месец и него смених резултат пак няма същата работа, но джоба е - 500лв за корпуса с гарнитурите и с разглобяването още 100лв и пак не е оправена. Нз къде ще му се види края, но остава само верига доколкото четох или повдигачи... Мисля, че всички пръстени и гарнитури ги смениха като разглобиха целият двигател да слагат новата помпа. Вече не мога да намеря къде е проблема и се чудя така ли да карам резултата е на 3-тата секунда огасва след като не е карана 1 ден.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани