Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 18 Май 2021, 13:49

Здравейте, имам странен проблем с който няколко майстора видгат ръце и не знаят. Въпросната турбина е 1749в от 2.0д 150 коня, направи се на хибрид 1752, но от тогава започна странното държане на колата. Чипосах я аз изкара си 200 коня, но мапера забеляза, че при натискане на цялата газ колата ще кажеш, че не тръгва да върви както трябва. Трябва да се дава плавно постеппено газ и колата върви страшно много. Не мога да си обесня защо е така? Върнах турбината на хората който правиха хибрида и казаха, че е настроен и проблема не е от турбината. И започнах да си мисля, възможно ли е от дюзи да прави така ? Дали трябва да се навие ауктатора на турбината ? Дюзите са си в граници като ги гледам с Ista. Чисто нов клапан, оем, но проблема си остава. Колата си прави налягане и го държи. Колата е е46 2.0д 150 коня. Всичко изглежда да е наред, но това с постепената газ не мога да си го обесня ?! Егр е махнат софтуерно и механично, вихровите също.
Bayerische Motoren Werke AG

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: CBR 900RR

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от nCuXoHeBpo3eH » 18 Май 2021, 15:01

MAP сензора на колко бара работи?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6612
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: E36 S52B32
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от steeN » 18 Май 2021, 16:52

Не влиза досатъчно гориво поради някаква причина.
Предполагам изобщо не пуши като и дадеш пълна газ?
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place - Frédéric Bastiat

от Jordana » Нед, 21/Мар/2021, 14:38 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Не се филмирайте толкова с тия ваксини , до 3-4 месеца ще бъдат напълно неадекватни на ситуацията с новите нигерийски френски южноафрикански и още знайни и незнайни които идват .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 18 Май 2021, 17:55

steeN написа:Не влиза досатъчно гориво поради някаква причина.
Предполагам изобщо не пуши като и дадеш пълна газ?

След 3к оборота се изтрелва с голям облак черен пушек :D Мога ли понякакъв начин да следя налягане на гориво или по нещо което да позная, че и липсва гориво ? Понеже не записва грешка... Как мога да проверя MAP-сензора на колко работи. Имам Ista и inpa.
Bayerische Motoren Werke AG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6612
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: E36 S52B32
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от steeN » 18 Май 2021, 19:13

Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.

Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place - Frédéric Bastiat

от Jordana » Нед, 21/Мар/2021, 14:38 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Не се филмирайте толкова с тия ваксини , до 3-4 месеца ще бъдат напълно неадекватни на ситуацията с новите нигерийски френски южноафрикански и още знайни и незнайни които идват .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 18 Май 2021, 20:01

steeN написа:Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.

Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?

Разбира се, изкара си 200 коня на 1,6 налягане. Човека който я прави каза, че е супер сейф.
Bayerische Motoren Werke AG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2471
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от vladobate » 18 Май 2021, 21:09

Голямо количество изгорели газове при все още почти затворена геометрия и няма къде да идат , създават обратно налягане и затормозяват "издишането". Обикновено е проблем при малки турбинни перки с напомпано гориво (чип) . Отвори малко геометрията в начално положение чрез актуаторната регулировка и пробвай . Правиш по оборот и тестваш.
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 18 Май 2021, 21:57

Турбината я гледаха, момчетата който правят хибрида и казаха, че е наред турбината :/
Bayerische Motoren Werke AG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2471
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от vladobate » 19 Май 2021, 8:51

h0r4ex написа:Турбината я гледаха, момчетата който правят хибрида и казаха, че е наред турбината :/

И какво като е наред турбината . Геометрията ти върши работа на байпас който да я разтоварва . И когато е затворена в началото при подаване на много газ имаш много изгорели газове и те няма къде да отидат , тъй като лопатките пречат . Ако са отворени повече в начално положение на теория ще развърта по-бавно , но с тоз чип го няма този лаг ама пък ще има по-лесно преминаване на газовете. Още повече по-голямата компресорна перка е по-инертна и оказва влияние някакво особено ако не е billet .
..За неин късмет обаче сервиза е специализиран,защото на един шперплат пише с блажна боя “СМЯНА МАСЛА”..
..появи ми се едно омазняване от горната страна на двигателя..Майсторите ми казаха,че няма смисъл да го пипам викали му технологично запотяване..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 19 Май 2021, 9:01

vladobate написа:
h0r4ex написа:Турбината я гледаха, момчетата който правят хибрида и казаха, че е наред турбината :/

И какво като е наред турбината . Геометрията ти върши работа на байпас който да я разтоварва . И когато е затворена в началото при подаване на много газ имаш много изгорели газове и те няма къде да отидат , тъй като лопатките пречат . Ако са отворени повече в начално положение на теория ще развърта по-бавно , но с тоз чип го няма този лаг ама пък ще има по-лесно преминаване на газовете. Още повече по-голямата компресорна перка е по-инертна и оказва влияние някакво особено ако не е billet .

Billet е перката.
Bayerische Motoren Werke AG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6612
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: E36 S52B32
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от steeN » 19 Май 2021, 12:30

h0r4ex написа:
steeN написа:Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.

Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?

Разбира се, изкара си 200 коня на 1,6 налягане. Човека който я прави каза, че е супер сейф.


А ми ходи при него да ти я мапне за ниските :lol: Щом пуши чак след 3К е горивото според мен.
Може би е умишлено направена така да има приемлив разход и да не пушиш като локомотив :lol:
Всичко е компромис.
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place - Frédéric Bastiat

от Jordana » Нед, 21/Мар/2021, 14:38 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Не се филмирайте толкова с тия ваксини , до 3-4 месеца ще бъдат напълно неадекватни на ситуацията с новите нигерийски френски южноафрикански и още знайни и незнайни които идват .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 19 Май 2021, 13:24

steeN написа:
h0r4ex написа:
steeN написа:Дизеляците не ги разбирам да ти кажа. На бензина лесно, има ламбда... на дизела ще трябва да мериш duty cycle на дюзите, налягане на горивото и влезлия въздух (явно през сензора за налягането - MAP). Тези 3 неща.

Някой "мап"-вал ли я е тази кола изобщо?

Разбира се, изкара си 200 коня на 1,6 налягане. Човека който я прави каза, че е супер сейф.


А ми ходи при него да ти я мапне за ниските :lol: Щом пуши чак след 3К е горивото според мен.
Може би е умишлено направена така да има приемлив разход и да не пушиш като локомотив :lol:
Всичко е компромис.

Момчето което я прави беше напълно наясно с “проблема” и каза, че е турбо или дюзи. Той каза мога да го оправя с мап, но не е редно да го прави…
Bayerische Motoren Werke AG

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6612
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: E36 S52B32
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от steeN » 19 Май 2021, 17:50

Е как мапера няма да знае :) Какво мапва тогава...

Като си елиминирал турбото ходи да ти видят дюзите... :) не ги знам дизеловите чистят ли се, сменят ли се ама сигурно и там като на бензина може да се сложат на стенд да им се види flow колко е еднакъв ли е и т.н.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place - Frédéric Bastiat

от Jordana » Нед, 21/Мар/2021, 14:38 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Не се филмирайте толкова с тия ваксини , до 3-4 месеца ще бъдат напълно неадекватни на ситуацията с новите нигерийски френски южноафрикански и още знайни и незнайни които идват .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 794
Регистриран на: 6.09.2015
Пол: Мъж
Кара: E46 320D
Мечтае да кара: F30 / F10

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от VladiE » 20 Май 2021, 8:03

При мен със стокова турбина имах същите проблеми. Пренадуваше поради запекла геометрия и имаше същото поведение, след 3к оборота кихаше облак чернилка и тръгваше. Щом турбината ти е наред, вероятно имаш твърде много въздух в ниските или не ти стига дебит гориво в ниските. Виж живи данни в движение под товар желани/реални стойности на гориво и въздух и ще се ориентираш. С вакуумно управление ли е турбината? 1749v е такава стоково. Пробвай с друг соленойд как ще се държи. Писал си че актуатора е чисто нов, не го пипай изобщо. Провери за загуба на вакуум - надуй маркучите с пушек.

Изпратено от моят SM-A530F с помощта на Tapatalk Pro

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Смяна на турбина с хибрид ”проблем”

Мнение от h0r4ex » 20 Май 2021, 11:00

Днес ще я проверя на живи данни под товар какви са, но забелязах и нещо друго. При включен/изключен дебитомер няма разлика, така ли трябва да е ? Като го спра само набива грешки.
Bayerische Motoren Werke AG

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook