Проблем с лампата за налягането на маслото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- stas
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.06.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318d; E46;
- Мечтае да кара: Mercedes
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Колеги, при мен лампата за налягането изгасва няколко секунди след стартиране на двигателя. Проблема съм сигурен, че не е в датчика, защото съм го сменял. Тези от автокъщата, откъдето купих колата са го били махнали, явно , за да прикрият проблем (аз в последствие останових, че колата няма такъв и сложих) Проблема, обаче е че веднага след стартиране двигателя работи шумно докато лампата не угасне, после всичко си влиза в норми, даже мога да кажа, че работи сравнително тихо без да се чуват клапани и други неща. Сменихме масло, филтър, същата работа. Дано да се окаже помпата, че за биели и лагери не ми се мисли.Забравих да кажа, че от смяна до смяна грам масло не се налага да доливам.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Най-голямато износване на двигателните части е първото палене , проблема с трудното качване няма да коментирам както аз така и колегите какво би довело.
Махни датчика ,закачи на него един манометър и наблюдавай какво как и при какви градуси колко става на 2 ра страница съм постнал моята помпа как работи.
Ако не не чакай а сваляй картер и прави помпата.
1- Може да е помпата
2- И новият датчик да е зле (слабо ме съмнява)
3- Гъсто масло и подпушена магистрала
4- Клапана на масленото тяло не затваря и не държи маслото горе....
Аз бих закачил уреда за налягане и бих я мерил на студен мотор след като е престояла повечеко време и топла другото мерене пак след час 2 (незнам колко време държи маслото горе тоя клапан на масленото тяло)
Махни датчика ,закачи на него един манометър и наблюдавай какво как и при какви градуси колко става на 2 ра страница съм постнал моята помпа как работи.
Ако не не чакай а сваляй картер и прави помпата.
1- Може да е помпата
2- И новият датчик да е зле (слабо ме съмнява)
3- Гъсто масло и подпушена магистрала
4- Клапана на масленото тяло не затваря и не държи маслото горе....
Аз бих закачил уреда за налягане и бих я мерил на студен мотор след като е престояла повечеко време и топла другото мерене пак след час 2 (незнам колко време държи маслото горе тоя клапан на масленото тяло)
- stas
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.06.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318d; E46;
- Мечтае да кара: Mercedes
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Аз също изключвам датчика, защото двигателя работи по-шумно преди да се покачи маслото(угасне лампата). Ако под клапана на масленото тяло разбирам филтъра ( не съм запознат) той е нов. 10/40 съм сложил, никаква разлика от 5/40. Ще се насоча към помпата, защото на загрял двигател почти веднага изгася.
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Не е виновна помпата. Не си давай парите излишно.
Проблема е, че се стича маслото в картера и трябва да се качва наново.
Проблема е, че се стича маслото в картера и трябва да се качва наново.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- stas
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.06.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318d; E46;
- Мечтае да кара: Mercedes
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
JTD написа:Не е виновна помпата. Не си давай парите излишно.
Проблема е, че се стича маслото в картера и трябва да се качва наново.
Какво е решението колега?Кое трябва да го спре, за да не се стича?
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Не мога да ти отговоря на твоя въпрос на 100%.
При положение, че се сменя само филтърния елемент, то клапана за задържане на маслото е отделно и се намира в самия корпус.
Ето една снимка, която намерих за илюстрация:

Тук много добре се вижда клапана за задържане на маслото. И твоя симптом е точно от проблем с този клапан. Виж дали може при твоя модел резервоар по някакъв начин да стигнеш до въпросния клапан и ако не може, то най-вероятното решение ще ти бъде замяна на филтърното тяло.
При положение, че се сменя само филтърния елемент, то клапана за задържане на маслото е отделно и се намира в самия корпус.
Ето една снимка, която намерих за илюстрация:

Тук много добре се вижда клапана за задържане на маслото. И твоя симптом е точно от проблем с този клапан. Виж дали може при твоя модел резервоар по някакъв начин да стигнеш до въпросния клапан и ако не може, то най-вероятното решение ще ти бъде замяна на филтърното тяло.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- stas
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.06.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318d; E46;
- Мечтае да кара: Mercedes
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Ще се ходи на сервиз то е ясно. Един колега тук във форума е писал, че при дизелите се сменяло цялото тяло(една чанта пари). Само на бензиновите можело клапан.Проблем с клапана или тялото определя ли шумната работа на двигателя при студен старт докато не качи масло?
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Е нали точно това е проблема, че маслото се стича от контейнера с филтъра в картера.
И като я запалиш първия път след като маслото се е върнало обратно, то трябва малко време помпата да напълни цялото филтърно тяло, за да качи и налягане в системата и да започне да се маже. Докато не мине това време, колата работи без налягане и трака.
И като я запалиш първия път след като маслото се е върнало обратно, то трябва малко време помпата да напълни цялото филтърно тяло, за да качи и налягане в системата и да започне да се маже. Докато не мине това време, колата работи без налягане и трака.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Здравейте. Имам сходен проблем с е46, 320d 150к.с. Вчера излязох с колата извън града и когато колата загря добре, когато изключвах от скорост ми светеше червената лампа за маслото. Повтарям, че светеше само когато изключа, когато карах на скорост изгасваше. Когато колата не е загряла не го прави. Маслото е сменено преди месец и е 5 W40. Днес ходих при един майстор и той ми каза, че двигателя ми е поизносен и 5 W40 не е подходящо за него. Каза да си сменя пак маслото с Yacco 10 W40 или Motul 10 W50 и щяла да се оправи. Според него не е от датчика за налягане на маслото. Моля ви за съвет.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
ами неможе на свободен ход да направи нужното налягане,а когато е на скорост уборотите се вдигат и помпата прави налягане,според мен проблема е в помпата

Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Вече ми мериха помпата дали прави налягане, не е от нея. Смених и датчика. Проблема си стои.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
- mumford
-
320ci
-
- Мнения: 581
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СА
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: M52B20TU и 760Li
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
Някой с решение на проблема ?
Re: Проблем с лампата за налягането на маслото
И моята светна тези дни докато чаках на светофара. Колата ми е Х3 3.0д 218 автомат.Когато светне леко подам ли газ и изчезва после загася ли мотора за няколко минути трябва доста време да по карам, че да ми светне лампата. Само да кажа, че и лампата за нивото понякога свети, че е ниско после няколко дена е ок
60 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани