Проблем с е46 320d 150hp 2002

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 22.09.2020

Проблем с е46 320d 150hp 2002

Мнение от Ivo19971003 » 22 Сеп 2020, 15:13

Здравейте, колеги! Проблема със съответната кола (БМВ 320д 150хп е46 2002г 5 степенна ръчна скоростна кутия)е при загрял мотор започва да губи цилиндри, да прекъсва, да подшушва(черно) и има чукане като метал в метал, майстор ми казва, че може да е от гарнитура. Интересното е че започва да го прави когато загрее при повече каране градско или когато вдигне 90 градуса и се подаде рязко газ. Когато се подаде рязко газ колата изчуква около 2.5-3000 оборота и започва да прекъсва, случвало се е и да гаси и да запали чак когато загрее. Сменил съм две дюзи на 2ри и 3ти цилиндър. Преди няколко хиляди километра е рециклирана и още една дюза, та всичките са с леки отклонения, сменил съм регулатора за налягането в рейла, но с такъв втора ръка, така че той е въпросителен. Питането ми е дали цялата тази мизерия може да е от несполучливо рециклиране на въпросната дюза или дали наистина може да е от гарнитура, на диагностика не записва нищо, отллоненията на дюзите са от 2 до 3 (при дописки 1,4 до -1,4). Моля насочете ме!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1366
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Проблем с е46 320d 150hp 2002

Мнение от Kurtov » 23 Сеп 2020, 12:06

Изключи корекциите на дюзите с INPA и виж как работи мотора.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook