M54B30 Губи масло ...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от GecataBMW-E46 » 01 Юни 2014, 14:43

MadSc написа:За ремонтен комплект ли говорим или за някакви performance сегменти ? Защото баят се замислям да отварям двигателя... Стигнах до малко повече от 1 л. на 1000 км, с 5-40 масло. А колата не пропушва грам :banghead: А доста км минавам на месец Велико Търново - Созопол ми стана дестинация по 1 път минимум в седмицата, а маслото си върви ли, върви ....

Ремонтен комплект си взимаш,на гьотце.Но закарай и главата да я направят както трябва.После гарнитурки едно друго сменяш и после знаеш,че имаш мотор под капака,а не 200 кила безполезно и проблемно желязо.Проблема не е в компресационните сегменти а в маслените.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от MadSc » 01 Юни 2014, 18:48

Абе аз от доста време си мисля, че са маслените сегменти, но като си представя какъв ремонт е това и чак не ми се захваща.... А иначе отхлюпя ли го, тя и главата отива за гумички и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от mad_presley » 14 Ное 2014, 20:05

Та кВо викате, гори масло а :mhihi:
Тези гумички са свалени от двигател на 187к км от кола, която купих от Германия със сервизна книжка до послено влизане в сервиз преди 5к км. На сегментите нищо им няма, за сметка на това, можете да видите разликата във вътрешния диаметър на гумичките.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от MadSc » 27 Яну 2015, 15:06

Стария ми двигател беше М52Б28. Отворих главата - пълна ревизия и накрая никаква промяна в разхода. Затова се двоумя дали да пръсна двигателя или само кратуната - да не правя двойна работа....


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от dbanchev » 28 Яну 2015, 15:06

От гумички на клапани може да похарчва масло, но в никакъв случай по 1л на 500-1000км. Маслените сегменти са им проблема на тия мотори.......Цифра си е ремонта, но ако ще се кара колата дълго време си заслужава.........

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 17.10.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 touring

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от desoxr » 28 Яну 2015, 20:37

Точно от гумички,може да гори 1л. на 1000 км!Проверено!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1641
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от ildivvy » 28 Яну 2015, 22:35

При тази "очебийна" разлика в диаметрите на нещо,което принципно трябва да уплътнява,този разход на масло си е направо нищожен!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от Rainbow » 03 Апр 2015, 17:30

Малко дигам темата, но покрай моята, а и на един приятел колата...

Искам да попитам принципно какво мислите е добре да се направи, ако човек тръгне да сменя гумички + основни, биелни, сегменти и картерни вентилации...

Има ли смисъл още нещо, защото ако се прави ми се иска да се прави веднъж :mhihi:

P.S.: А и от положителна гледна точка, може ли да се ползва момента и за още някакъв тунинг, за евентуални коне?

П.С.: А и до каква степен си заслужава този ремонт? Особено като гледам мнението на колегата как го е правил на някаква кола и пак гори толкова...
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 84
Регистриран на: 11.09.2009
Местоположение: Горна Оряховица
Пол: Мъж
Кара: 318ti компот
Мечтае да кара: самолет

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от MadSc » 03 Апр 2015, 18:01

Аз правих само гумичките и шлайф и въпреки, че бяха опечени не се повлия разхода. Според мен проблема е в маслените сегменти. Има обаче хора, които казват, че и тогава няма разлика....

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.11.2014
Местоположение: London
Пол: Мъж
Кара: BMW 320Ci SE M54
Мечтае да кара: BMW M3

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от teodor_29 » 03 Апр 2015, 19:16

Е братле, ти ме уби :cry: , аз съм със същия проблем, пътувам много и като карам по - магистралата за около 300 мили ми гори 1 литър Castrol Edge 5W30, преди месец сменях филтър картерни газове, гарнитура на масления филтър, днес ходих до сервиза, няма теч суха е, но маслото изчезва, гори го :roll: , мислех си като се прибера в БГ лятото да се сваля всичко и да се сменят сегменти и гарнитури и каквото трябва, но щом казваш, че може би няма да има разлика :?: кво правим тогава? Закачаме ремарке с един варел масло и газ до ламарината :mrgreen: :lol: :bowdown:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от K_Ilkov » 03 Апр 2015, 23:05

Чак сега виждам темата, но и преди съм писал по въпроса
Гумички и аз съм правил и при мен бяха подобни на горните от снимките, а ефекта беше пренебрежим ...

За сегментите не знам ... но според мен от тях е проблема
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 746
Регистриран на: 7.01.2007
Пол: Мъж
Кара: X7 G07 LCI 40i

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от Rainbow » 04 Апр 2015, 21:32

А по моите въпроси :lol: Защото аз освен гумичките съм изредил и други неща и се чудих и за още нещо дали е смислено, като ще се прави, да е както трябва...

T.e. освен гумички + основни, биелни, сегменти и картерни вентилации?
Изображение
Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 29.07.2011
Пол: Мъж
Кара: E46 330i
Мечтае да кара: 330i--> e39 M5/e46 M3 -->e60 M5/e92 M3 --> F10 M5

Re: M54B30 Губи масло ...

Мнение от Bavarec88 » 23 Апр 2020, 18:04

Колеги, повдигам и тук въпроса си, че в другата тема нямам все още отговор.
Четох в тази тема
https://thegumptiontrap.com/2020/04/06/how-to-reduce-or-eliminate-oil-consumption/
че M54b30 си прави много високо налягане в картера и от вкарва маслото в горивото. Дали има някой, който ще му се занимава, да го направи този мод?
ИзображениеИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook