Капачка на охладителната система
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- blek_beist
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.03.2008
Капачка на охладителната система
Здравейте искам да споделя един проблем който беше решен с цел всеки ако го има да знае.Направо по темата един ден докато карах, двигателят е м54в2 ми изби маркуча който излиза от разширителния съд. Този маркуч е комплект с пластмасовата кривка с болта за обезвъздушаване.Стана ми странно защото бях сменил термостата. За мой късмет маркуча влезе в пластмасовата кривка и ссъм скоба се стегна. По принцип това се продава комплект и е с фабрични скоби. Потеглих но след като стигнах до работа видях че маркучите са на камък твърди. Този мотор е на 2 бара налягане но бяха твърде сковани.Почнах да си мисля ченадува от главата. На тръгване от работа видях че маркуча е свит под вакуум.Та клапана за високо и ниско налягане така наречената капачка беше за смяна, защото не работеше. Всеки който има надуване и след това вакуум капачката е за смяна. Оригинална за 26 лв от мкар. Четох доста докато се уверя в това. Така че преди да закарате колата на някой майстор и ви метне че има нужда от ремонт първо елементарните неща сменете, само оригинална капачка иначе бях чел един колега със същите симптоми но с нова капачка но от китайските беше се видял в чудо. Има части които може да са заместители но има с които не. Тази тема ще е важна за всеки който се пита дали капачка или главата. И да маркучите са твърди но не на камък, за този мотор когато е загрял.
Re: Капачка на охладителната система
Ако е от главата надуването няма нещо,което да издържи налягането.Твърди маркучи от глава няма как да имате.Имате взривени такива или водата излиза на талази през капачката.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани