Проблем в /от време на време/ ниските обороти
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем в /от време на време/ ниските обороти
Така колата е 320д 136к.с. декември 99.
Се постарая възможно най-кратко:
Преди близо два месеца при изкачване на един баир и при превключване от втора на първа колата, нещо се задави, неравномерно работене на двигателя, тресене, подаваш газ не върви не качва обороти. Изгасих, запалих тръгна от раз. Викам си бре ... След месец в градски условия същият проблем като този път гасене и пускане не помогна, двигателя работи не равномерно, не може вдигне обороти, дави се и изкарва бяла пушилка, форсирах го над 2000 обората с повече зор и се оправи, заработи нормално. Оставих колата изстине, проверих антифриз и масло не е барало и не ги е умешвало, а хвърли доста бяла и пушилка. Колата пак работи си все едно нищо не е ставало, няма отклонения, минал съм 400 км смесено. Преди два дни извънградско пак едно нагорнище, пак същия проблем... няма потегляне пали си от раз но работи неравномерно и тресе. Като я насиля над 2000 оборота започва нормално работи, форсирах я на 3000 оборота и потеглих, като внимавах да не падна под 2000 оборота, защото пак същия проблем. Тъй като пътувах дълъг път ми се наложи продължа. Е покарах я малко и се нормализира заработи нормално, стигнах София, карах градско няма проблем спираш потегляш нищо не е ставало. Покарах градско на другия ден пак го направи проблема ходене по сервизи а тук а там различни мнения, трябва карам над 2000 оборота се движа. Оставих я за час време, запалих все едно нищо не е ставало работи пак нормално, трябваше я докарам до друг майстор извън София, е карах 150 км нищо няма ...градско, изкачване всичко ток. Качнахме я на компютъра даде грешка на ЕГР и въздухопотока на дебитомера, но според мен това са последващи неща а не основния проблем. Нещата които съм забелязал
- Случило се е 4 пъти за 2 месеца и 2000км, в градско или изкаване на баир
- Явно температурата му влияе по някакъв начин щом като изстина проработи
- Като направи проблема и се форсира над 2500 заработва нормално и пушилката изчезва и ако я подържаш така известно време се оправи.
- Проблема стартира когато спадне в ниски обороти около 1000 -1200
- Напрви ли проблема оборотите играят на свободен ход
Та от къде започнем утре с майстора защото сега колата работи нормално ...
Се постарая възможно най-кратко:
Преди близо два месеца при изкачване на един баир и при превключване от втора на първа колата, нещо се задави, неравномерно работене на двигателя, тресене, подаваш газ не върви не качва обороти. Изгасих, запалих тръгна от раз. Викам си бре ... След месец в градски условия същият проблем като този път гасене и пускане не помогна, двигателя работи не равномерно, не може вдигне обороти, дави се и изкарва бяла пушилка, форсирах го над 2000 обората с повече зор и се оправи, заработи нормално. Оставих колата изстине, проверих антифриз и масло не е барало и не ги е умешвало, а хвърли доста бяла и пушилка. Колата пак работи си все едно нищо не е ставало, няма отклонения, минал съм 400 км смесено. Преди два дни извънградско пак едно нагорнище, пак същия проблем... няма потегляне пали си от раз но работи неравномерно и тресе. Като я насиля над 2000 оборота започва нормално работи, форсирах я на 3000 оборота и потеглих, като внимавах да не падна под 2000 оборота, защото пак същия проблем. Тъй като пътувах дълъг път ми се наложи продължа. Е покарах я малко и се нормализира заработи нормално, стигнах София, карах градско няма проблем спираш потегляш нищо не е ставало. Покарах градско на другия ден пак го направи проблема ходене по сервизи а тук а там различни мнения, трябва карам над 2000 оборота се движа. Оставих я за час време, запалих все едно нищо не е ставало работи пак нормално, трябваше я докарам до друг майстор извън София, е карах 150 км нищо няма ...градско, изкачване всичко ток. Качнахме я на компютъра даде грешка на ЕГР и въздухопотока на дебитомера, но според мен това са последващи неща а не основния проблем. Нещата които съм забелязал
- Случило се е 4 пъти за 2 месеца и 2000км, в градско или изкаване на баир
- Явно температурата му влияе по някакъв начин щом като изстина проработи
- Като направи проблема и се форсира над 2500 заработва нормално и пушилката изчезва и ако я подържаш така известно време се оправи.
- Проблема стартира когато спадне в ниски обороти около 1000 -1200
- Напрви ли проблема оборотите играят на свободен ход
Та от къде започнем утре с майстора защото сега колата работи нормално ...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем в /от време на време/ ниските обороти
ГНП, центровка на ГНП, дюза- сваляте и занасяте на стенд. Трябва да знае как да свали ГНП и зацепи след това. Като начало може да видите и зададен и фактически ъгъл на впръскване.
Re: Проблем в /от време на време/ ниските обороти
Не трябва ли да показва на диагностиката ако е ГНП? За сега решихме почнем с прочистване на дроселова клапа, ЕГР, дебитомер, огледаме някое маркуче да не е заминало, някъде кабел да не се окислил, смяна на горивен и въздушен филтър и замерим турбото. Ще държа в течение.
Re: Проблем в /от време на време/ ниските обороти
Възможно е от лентовия датчик за обороти на ГНП да прави такива мизерии. Сменял съм цялата помпа, заради подобен проблем.
Re: Проблем в /от време на време/ ниските обороти
Егр-а не работеше правилно, та го затапихме. Сега колата върви по плавно и едно леко потрисане къде преди го имаше, сега го няма. Ще я потествам тия дни да видя дали ще прави проблем. От как го затапих изчезнаха грешките за дебитомера и ЕГР-а
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани