Пластмасови вежди за калниците
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Пластмасови вежди за калниците
Здравейте, не съм сигурен точно от къде и как се намират тези добавки, но ме интересуват пластмасови вежди за калниците, понеже и 4-те калника са ми изгнили, и теникиджийската + бояджийската работа отива на има-нема 800 лева. Новите коли всичките са на тоя принцип - всички вежди, прагове и т.н. са с пластмасови коруби отгоре, за да се избегне ръжда. Та въпроса ми е, някой може ли да ме насочи откъде мога да намеря такива неща за е46?
Прилагам примерна снимка на а6 ц6, в случай, че не съм успял да се изразя достатъчно ясно.
Прилагам примерна снимка на а6 ц6, в случай, че не съм успял да се изразя достатъчно ясно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Пластмасови вежди за калниците
По-добре си купи 2 предни калника без ръжда ,а задните ги оправи! Тези пластмаси да ,не мислиш ,че ще спрат ръждата 

- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Пластмасови вежди за калниците
Не говоря да спрат ръждата, аз пак ще я оправя и запечатам, но вместо бояджийска работа, след която при всички положения ще си личи, че е мацано поне малко от малко, ако ще по 400 лева на детайл да платя, искам отгоре да сложа въпросните вежди, а и честно казано бая ми допада идеята като се замисля как би изглеждало.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
- empar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: 2018 G30 540ix
Re: Пластмасови вежди за калниците
Наскаро се борих с наченките на ръжда и говорих с доста тенекеджии и бояджии, включително и такива каращи Е46.
Намирането на читав тенекедия в София, който да ти обърне внимание след по-малко от 12 месеца е като търсене на игла в купа сено.
За щастие се разминах доста леко, но мога да споделя следното ноу-хау за по-тежки случаи:
Както задните, така и предните калници в повечето случаи гният от вътре на вън. Задните са трислойна ламарина, между чиито пластове се получава конденз и за това гният. Може и да е само повърхностна ръждата, но е малко вероятно. При предните пък самия подкалник не успява да спре влизането и задържането на мръсотия от пътя.
Спред мен рецептата в твоя случай е:
1. Читав тенекеджия за задните вежди. Ако са много изгнили се приготви за сериозно рязане и заваряване на неприятни цени. Налага се да се бърка през багажника дори.
После се иска кадърно боядисване, без да си личи преливането на цветовете.
2. Нови предни калници. Всичко останало е загуба на пари и време. При мен без да са ръждясали изобщо имаше една кофа пясък.
3.1. Редовно миене за отзад - самият ръб на веждата задържа много боклуци вътре и е труден за миене. Иска да се бръкне с ръка вътре в гадорията.
3.2. Поне веднъж на сезон да се чистят предните калници отдолу, като се сваля подкалника, което сваляне пък е супер досадна процедура.
С тези пластмаси най-много да скриеш повторното(а то е неизбежно) ръждясване и да го видиш чак когато ще е твърде късно.
Естетическата гледна точка вече си е твой избор, но от практична не е оправдано.
Общо взето с ръждите си е таковало таковата и пълна оправия няма.
пп. Виж я отдолу как е - прагове, кош на акумулатор и под, да не излезе, че калниците са само симптоп на нещо доста по-сериозно.
Намирането на читав тенекедия в София, който да ти обърне внимание след по-малко от 12 месеца е като търсене на игла в купа сено.
За щастие се разминах доста леко, но мога да споделя следното ноу-хау за по-тежки случаи:
Както задните, така и предните калници в повечето случаи гният от вътре на вън. Задните са трислойна ламарина, между чиито пластове се получава конденз и за това гният. Може и да е само повърхностна ръждата, но е малко вероятно. При предните пък самия подкалник не успява да спре влизането и задържането на мръсотия от пътя.
Спред мен рецептата в твоя случай е:
1. Читав тенекеджия за задните вежди. Ако са много изгнили се приготви за сериозно рязане и заваряване на неприятни цени. Налага се да се бърка през багажника дори.

2. Нови предни калници. Всичко останало е загуба на пари и време. При мен без да са ръждясали изобщо имаше една кофа пясък.
3.1. Редовно миене за отзад - самият ръб на веждата задържа много боклуци вътре и е труден за миене. Иска да се бръкне с ръка вътре в гадорията.
3.2. Поне веднъж на сезон да се чистят предните калници отдолу, като се сваля подкалника, което сваляне пък е супер досадна процедура.
С тези пластмаси най-много да скриеш повторното(а то е неизбежно) ръждясване и да го видиш чак когато ще е твърде късно.
Естетическата гледна точка вече си е твой избор, но от практична не е оправдано.
Общо взето с ръждите си е таковало таковата и пълна оправия няма.
пп. Виж я отдолу как е - прагове, кош на акумулатор и под, да не излезе, че калниците са само симптоп на нещо доста по-сериозно.

- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Пластмасови вежди за калниците
Колегата е много прав! Плюс това ,че читав бояджия/тенекиджия няма всички са едни и същи ,и винаги ще има косури..Тука гледат само да ти взимат парите и нищо друго..Общо взето е много трудно да намериш човек ,които да се занимава само с твоята кола.Повечето я карат през пръсти нито чистят ръждата ,не слагат ръждопреобразовател ,камоли да ти сложат грунд.Работят с най-евтините материали за които се сетиш ,а ако ще ти заварят нова ламарина ,не я обработват ,а направо мацат с шагрена отгоре..
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Пластмасови вежди за калниците
Ясно ми е, моята не е ТОЛКОВА изгнила, повърхностна е почти всичката ръжда, но се надявах да има такива пластмасарии на човешки цени. Иначе благодаря за изчерпателния обход на процеса.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани