Добавяне на ксенон?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
PUTER написа:Темата е малко старичка,ама аз да я подхвана пак.
Искам да си сложа ксенон,но ще сменям целия фар.
Намерил съм си 2-ра употреба от е46 с лещи,но сега възникнаха няколко спора.Като се махне стария фар и като се сложи новият,всичко ли е plug and play или има нужда от някакво допълнително окабеляване.
На моя фар забелязах че има една малка букса в горния край,към която не идва нищо,а на едно друго гледах(което си имаше оригинални ксенони)...в неговата влизаха 2-3 кабела,които идваха някъде от купето
(не мога да разбера откъде).
Моля всеки които е правил тази трансформация да помага
Освен лещи и крушки ще ти трябват и 2 стартера, тогава вече идва свързване, но пак не е plug and play!
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
не съвсем, получават се отблясъци в крайщата на лещата. разлага се светлината
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
мне определено с лещата е по-добре, защото изрязва светлината по-точно. имам предвид, че синкавите отблясъци по-ръбовете на лещата са от разлагането на светлината, ако си спомняш опитите от училище с призмата
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- PUTER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
djordje написа:Освен лещи и крушки ще ти трябват и 2 стартера, тогава вече идва свързване, но пак не е plug and play!
Като купувам оригинален фар,той си идва с всичкото окабеляване,запалители,крушки и т.н
Няма ли някой,който е правил такава трансформация
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156557414
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156557788
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156558987
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156559127
Не съм го правил аз, но ето пример с картинки как става при Е90.
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156557788
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156558987
http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1156559127
Не съм го правил аз, но ето пример с картинки как става при Е90.
Re: Добавяне на ксенон?
videlov написа:
тва са мн пари за куче марка .. цените почват от 170 USD в ибей .. само че аз също ще слагам и от един познат с е36.. знам .. че лещите дават ядове с ксенона .. и може да се наложи да ги махам .. тъпото е че съм със старите фарове с леща и H1 ;(
какви точно са проблемите с лещата/лупата при стандартните фарове на Е36?
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
синкави отблясъци?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Да се включа и аз в темата. Карам пежо 605, за което посмъртно не могат да се намерят ксенонови фарове. И минах на варианта преработка на съществуващите, поне що касае секцията за къси светлини.
Поръчах си от ebay чисто нови прожектори Bi-Xenon от Е46. Поне на този модел ксеноните се водят като едни от най-добрите на пазара.
Сега търся баласти с крушки. Различни хора ми казват различни неща. Баласти от единичен ксенон не ставал за би-ксенон ... добре де, каква е разликата при условие, че крушката е една, жиците са две, а къси-дълги се превключват посредством клапа, разположена пред рефлектора и зад лупата?!?! Или може би тези баласти, които се предлагат с 3 жици, са за китайските би-ксенони, които палят някакво подобие на крушка с две сексии - едната ксенонова за късите и другата халогенна за дългите ....
Някой има ли идея?
Поръчах си от ebay чисто нови прожектори Bi-Xenon от Е46. Поне на този модел ксеноните се водят като едни от най-добрите на пазара.
Сега търся баласти с крушки. Различни хора ми казват различни неща. Баласти от единичен ксенон не ставал за би-ксенон ... добре де, каква е разликата при условие, че крушката е една, жиците са две, а къси-дълги се превключват посредством клапа, разположена пред рефлектора и зад лупата?!?! Или може би тези баласти, които се предлагат с 3 жици, са за китайските би-ксенони, които палят някакво подобие на крушка с две сексии - едната ксенонова за късите и другата халогенна за дългите ....
Някой има ли идея?
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Поразучих малко по-подробно нещата.
Ксеноновите фарове са два типа - такива само с рефлектор и такива с прожектор (леща, лупа).
Крушките са разделени на няколко групи:
1. D2x - те са за фарове, оборудвани със стабилизатори (ballast) и стартери (ignitor). Стандартно са 4100К/4300К, информацията, която имам, е противоречива. Снимка Philips D2S
2. D1x - те са за фарове, оборудвани само със стабилизатори. Стартерите са интегрирани в основата на крушката. Снимка Philips D1R
3. DxR - Буквата "R" показва, че са предназначени за вграждане в рефлекторни ксенонови фарове, като на редица Мерцедеси. 2800 лумена. Имат специфична ламаринка отвътре (вж. горната снимка).
4. DxS - Буквата "S" показва, че са предназначени за вграждане в прожекторни ксенонови фарове. 3200 лумена.
Вече на пазара има газоразрядни крушки D4S (аналог на D2S), D3S (аналог на D1S), без живак, с някакъв друг елемент. Били безвредни в случай на счупване или взривяване на стъклото. Цоклите са еднакви. Не намерих информация да се предлагат такива с буква "R".
Светлините, които виждаме на някои автомобили, със синкаво-виолетови оттенъци в краищата, са от фарове с ПРОЖЕКТОРИ и се получава заради пречупването на светлината през лещата. Това омекотява светлината, която е така да се каже неефективна, т.е. не осветява пътя и по-скоро пречи на насрещно движещите се автомобили.
При рефлекторните такива сияния не се наблюдават.
Няма начин ксеноновите фарове да светят еднакво добре в сравнение с прожекторните халогенни фарове, защото най-малкото светлината на ксеноновите крушки е значително по-силна.
Ксеноновите фарове на Е46, са от прожекторен тип, каквито има и на някои Аудита и Кадилаци. Поне това, което намирам като информация в интернет показва, че това били едни от най-добрите, които се предлагат на пазара. Линията на отсичане на светлината била изумително рязка, без да се разсейва настрани ... предполагам е въпрос на оптика, лещата вероятно е изчислена много добре. Затова и се спрях на такива.
Що касае ксеноновите фарове за Е46 като цяло, според мен не би трябвало да се правят някакви радикални промени, за да заменят съществуващите халогенни. Баластите са вградени отзад на фара, стартерите са вътре във фара, доколкото намерих едни снимки и можах да ги разгледам въпреки кофтито им качество. Аз даже мислех направо да си купя такива фарове и да ги напасна някак си на моето пежо, но отпред БМВ-то е по-скосено спрямо моята и няма да стоят добре спрямо линията на капака.
Ксеноновите фарове са два типа - такива само с рефлектор и такива с прожектор (леща, лупа).
Крушките са разделени на няколко групи:
1. D2x - те са за фарове, оборудвани със стабилизатори (ballast) и стартери (ignitor). Стандартно са 4100К/4300К, информацията, която имам, е противоречива. Снимка Philips D2S
2. D1x - те са за фарове, оборудвани само със стабилизатори. Стартерите са интегрирани в основата на крушката. Снимка Philips D1R
3. DxR - Буквата "R" показва, че са предназначени за вграждане в рефлекторни ксенонови фарове, като на редица Мерцедеси. 2800 лумена. Имат специфична ламаринка отвътре (вж. горната снимка).
4. DxS - Буквата "S" показва, че са предназначени за вграждане в прожекторни ксенонови фарове. 3200 лумена.
Вече на пазара има газоразрядни крушки D4S (аналог на D2S), D3S (аналог на D1S), без живак, с някакъв друг елемент. Били безвредни в случай на счупване или взривяване на стъклото. Цоклите са еднакви. Не намерих информация да се предлагат такива с буква "R".
Светлините, които виждаме на някои автомобили, със синкаво-виолетови оттенъци в краищата, са от фарове с ПРОЖЕКТОРИ и се получава заради пречупването на светлината през лещата. Това омекотява светлината, която е така да се каже неефективна, т.е. не осветява пътя и по-скоро пречи на насрещно движещите се автомобили.
При рефлекторните такива сияния не се наблюдават.
Няма начин ксеноновите фарове да светят еднакво добре в сравнение с прожекторните халогенни фарове, защото най-малкото светлината на ксеноновите крушки е значително по-силна.
Ксеноновите фарове на Е46, са от прожекторен тип, каквито има и на някои Аудита и Кадилаци. Поне това, което намирам като информация в интернет показва, че това били едни от най-добрите, които се предлагат на пазара. Линията на отсичане на светлината била изумително рязка, без да се разсейва настрани ... предполагам е въпрос на оптика, лещата вероятно е изчислена много добре. Затова и се спрях на такива.
Що касае ксеноновите фарове за Е46 като цяло, според мен не би трябвало да се правят някакви радикални промени, за да заменят съществуващите халогенни. Баластите са вградени отзад на фара, стартерите са вътре във фара, доколкото намерих едни снимки и можах да ги разгледам въпреки кофтито им качество. Аз даже мислех направо да си купя такива фарове и да ги напасна някак си на моето пежо, но отпред БМВ-то е по-скосено спрямо моята и няма да стоят добре спрямо линията на капака.
- PUTER
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 13.05.2003
- Местоположение: USA за сега
- Кара: е92 335i 6MT
- Мечтае да кара: e92 M3 може би....
- Детайли за колата: сток като за начало ...
- Misho 605 SVti
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 141
- Регистриран на: 27.10.2005
- Местоположение: Munich, Germany
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
- Мечтае да кара: E38
Ами какво ново ... Вече имам ксенонови прожектори. Можете да ги видите ТУК. Очаквам до няколко дни да пристигнат и крушките със стабилизаторите, ще ви ги покажа и тях. После свалям фаровете и започвам да ги преработвам.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани