Добавяне на ксенон?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 03 Окт 2006, 22:52

PUTER написа:Темата е малко старичка,ама аз да я подхвана пак.
Искам да си сложа ксенон,но ще сменям целия фар.
Намерил съм си 2-ра употреба от е46 с лещи,но сега възникнаха няколко спора.Като се махне стария фар и като се сложи новият,всичко ли е plug and play или има нужда от някакво допълнително окабеляване.
На моя фар забелязах че има една малка букса в горния край,към която не идва нищо,а на едно друго гледах(което си имаше оригинални ксенони)...в неговата влизаха 2-3 кабела,които идваха някъде от купето
(не мога да разбера откъде).
Моля всеки които е правил тази трансформация да помага :help: :help: :help:

Освен лещи и крушки ще ти трябват и 2 стартера, тогава вече идва свързване, но пак не е plug and play!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 03 Окт 2006, 22:54

anton2106 написа:
naskoksan написа:www.cns.bg


Не се отваря.
А за лупи или без според мен няма разлика при мен пак има ясна граница и се вижда много добре

С леща ще се вижда още по добре, но пък ще е по малко синьо, тъй като лещата пречиства такива цветове излъчвани от крушката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Окт 2006, 22:57

не съвсем, получават се отблясъци в крайщата на лещата. разлага се светлината ;)
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 03 Окт 2006, 23:35

[steeN] написа:не съвсем, получават се отблясъци в крайщата на лещата. разлага се светлината ;)

Искаш да кажеш че е по добре без леща?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 03 Окт 2006, 23:47

мне определено с лещата е по-добре, защото изрязва светлината по-точно. имам предвид, че синкавите отблясъци по-ръбовете на лещата са от разлагането на светлината, ако си спомняш опитите от училище с призмата ;)
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 04 Окт 2006, 21:43

djordje написа:Освен лещи и крушки ще ти трябват и 2 стартера, тогава вече идва свързване, но пак не е plug and play!


Като купувам оригинален фар,той си идва с всичкото окабеляване,запалители,крушки и т.н
Няма ли някой,който е правил такава трансформация :?: :?: :?:
Brutal
Motor
Works

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 26.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от djordje » 05 Окт 2006, 0:06


Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Добавяне на ксенон?

Мнение от © » 08 Окт 2006, 21:37

videlov написа:
тва са мн пари за куче марка .. цените почват от 170 USD в ибей ;) .. само че аз също ще слагам и от един познат с е36.. знам .. че лещите дават ядове с ксенона .. и може да се наложи да ги махам .. тъпото е че съм със старите фарове с леща и H1 ;(

какви точно са проблемите с лещата/лупата при стандартните фарове на Е36?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6614
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: I6, V6
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 09 Окт 2006, 1:19

синкави отблясъци?
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.

Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 15 Ное 2006, 14:04

Да се включа и аз в темата. Карам пежо 605, за което посмъртно не могат да се намерят ксенонови фарове. И минах на варианта преработка на съществуващите, поне що касае секцията за къси светлини.

Поръчах си от ebay чисто нови прожектори Bi-Xenon от Е46. Поне на този модел ксеноните се водят като едни от най-добрите на пазара.

Сега търся баласти с крушки. Различни хора ми казват различни неща. Баласти от единичен ксенон не ставал за би-ксенон ... добре де, каква е разликата при условие, че крушката е една, жиците са две, а къси-дълги се превключват посредством клапа, разположена пред рефлектора и зад лупата?!?! Или може би тези баласти, които се предлагат с 3 жици, са за китайските би-ксенони, които палят някакво подобие на крушка с две сексии - едната ксенонова за късите и другата халогенна за дългите ....

Някой има ли идея?

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: montana

ксенон е 46

Мнение от smoo » 24 Ное 2006, 12:43

имам нов 400 лв 0887724137 ксенон таивански

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 24 Ное 2006, 12:49

Много пара бе, човек, за тия пари може да се купи комплект барабар с крушките. И то не тайвански.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 27 Ное 2006, 17:16

Поразучих малко по-подробно нещата.

Ксеноновите фарове са два типа - такива само с рефлектор и такива с прожектор (леща, лупа).

Крушките са разделени на няколко групи:
1. D2x - те са за фарове, оборудвани със стабилизатори (ballast) и стартери (ignitor). Стандартно са 4100К/4300К, информацията, която имам, е противоречива. Снимка Philips D2S

2. D1x - те са за фарове, оборудвани само със стабилизатори. Стартерите са интегрирани в основата на крушката. Снимка Philips D1R

3. DxR - Буквата "R" показва, че са предназначени за вграждане в рефлекторни ксенонови фарове, като на редица Мерцедеси. 2800 лумена. Имат специфична ламаринка отвътре (вж. горната снимка).

4. DxS - Буквата "S" показва, че са предназначени за вграждане в прожекторни ксенонови фарове. 3200 лумена.

Вече на пазара има газоразрядни крушки D4S (аналог на D2S), D3S (аналог на D1S), без живак, с някакъв друг елемент. Били безвредни в случай на счупване или взривяване на стъклото. Цоклите са еднакви. Не намерих информация да се предлагат такива с буква "R".

Светлините, които виждаме на някои автомобили, със синкаво-виолетови оттенъци в краищата, са от фарове с ПРОЖЕКТОРИ и се получава заради пречупването на светлината през лещата. Това омекотява светлината, която е така да се каже неефективна, т.е. не осветява пътя и по-скоро пречи на насрещно движещите се автомобили.

При рефлекторните такива сияния не се наблюдават.

Няма начин ксеноновите фарове да светят еднакво добре в сравнение с прожекторните халогенни фарове, защото най-малкото светлината на ксеноновите крушки е значително по-силна.

Ксеноновите фарове на Е46, са от прожекторен тип, каквито има и на някои Аудита и Кадилаци. Поне това, което намирам като информация в интернет показва, че това били едни от най-добрите, които се предлагат на пазара. Линията на отсичане на светлината била изумително рязка, без да се разсейва настрани ... предполагам е въпрос на оптика, лещата вероятно е изчислена много добре. Затова и се спрях на такива.

Що касае ксеноновите фарове за Е46 като цяло, според мен не би трябвало да се правят някакви радикални промени, за да заменят съществуващите халогенни. Баластите са вградени отзад на фара, стартерите са вътре във фара, доколкото намерих едни снимки и можах да ги разгледам въпреки кофтито им качество. Аз даже мислех направо да си купя такива фарове и да ги напасна някак си на моето пежо, но отпред БМВ-то е по-скосено спрямо моята и няма да стоят добре спрямо линията на капака.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 13.05.2003
Местоположение: USA за сега
Кара: е92 335i 6MT
Мечтае да кара: e92 M3 може би....
Детайли за колата: сток като за начало ...

Мнение от PUTER » 12 Дек 2006, 20:23

Нещо ново по темата?
Brutal
Motor
Works

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 141
Регистриран на: 27.10.2005
Местоположение: Munich, Germany
Пол: Мъж
Кара: BMW E38 740i 4.4l V8 Individual
Мечтае да кара: E38

Мнение от Misho 605 SVti » 13 Дек 2006, 9:56

Ами какво ново ... Вече имам ксенонови прожектори. Можете да ги видите ТУК. Очаквам до няколко дни да пристигнат и крушките със стабилизаторите, ще ви ги покажа и тях. После свалям фаровете и започвам да ги преработвам.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook