Лампа двигател и еърбег

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от Zagy » 10 Окт 2010, 20:36

Лампата дава само обща индикация, че нещо по системата с беговете не е както трябва. Но най-често е тъпия кантар...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от Е.Димитров » 10 Окт 2010, 20:46

:OT:
Значи това е за пасажерският бег,но ако свети пасажерския има ли нещо общо с драйверският бег

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от Dimitroff » 10 Окт 2010, 21:14

Не.
Zagy е прав - най-често е кантара, но докато не се закачи да се види - няма как да бъде ясно заради кой бег свети.

На въпроса ти - ако свети заради кантара на пасажерската седалка - сложил ли си колана - бега на волана ще се отвори :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от slitter » 10 Окт 2010, 22:18

kriso85 написа:Сега май най-модерно е да се изключва тоя датчик софтуерно.
Иначе схемата за диод,съпротивление я има горе във важните теми


А ако не е тайна как правите магията с изключването на датчика софтурно??? Къде се пипа? С ДИС, ИНПА или с кво точно се прави тва?


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от milennyc » 11 Окт 2010, 8:53

С БМВ скенер Слитер ама с 1,40

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от slitter » 11 Окт 2010, 10:04

Eх тоя скенер, ще трябва да си купя кабел за него :)

Е46нтусиаст
Е46нтусиаст
Аватар
Мнения: 1800
Регистриран на: 2.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M3 E46
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от Runnaway » 11 Окт 2010, 10:22

Хора, относно лампата на бега. Имайте предвид, че както Заги каза, не винаги проблемът е в кантара.

При мен ми казаха, че е кантар. И си карах цифрата време така, докато отидох в друг сервиз, случайно, и там ми казаха, че имам гърмял пиропатрон на колана на шофьорското място и буксата си е отишла.

Така, че не вярвайте на 100% на това, което ви се казва.
"Съборът" >>> ЦЪК!
"Поредният работен ден" - до Част 7 >>> ЦЪК!
"Разходката" >>> ЦЪК!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от badsharki » 11 Окт 2010, 10:42

Малииииии тука каква какафония е станала. :mhihi:

Айде аз само да вметна, че когато лампата свети и проблема е в "кантара" на пасажерската седалка, аербеците ще се отворят в случай, независимо има ли човек или не. Но най-добре е да се отстрани проблем, защото се подразбира, че не знаете във всеки момент защо свети лампата и каква грешка е записана.

Софтуерно "кантара" се иключва с НЦС експерт, но както каза milennyc, може и с БМВ Скенер 1.4 (дори и с демото, но става само за MRS IV).

Също така не съм съгласен, че причината да светне лампата в 99% от случаите е "кантара". По мои наблюдения е по скоро в 50% от случаите, като в останилите случаи най-често е от буксите на пиропатроните (но не на самите пиропатрони, а тези под седалката) или от буксата на пиропатрона на акумулатора (за тези, които акумулатора им е отпред при двигателя). Разбира се майсторите по сервизите в 99% от случаите като видят грешка за пиропатрона веднага правят генерално заключение, че колата е имала удар и е гърмял пиропатрона, а не дочитат (или самата диагностична програма им е калпава и не им вади подробно обяснение), че всъщност проблема е в кабелите до пиропатрона.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от slitter » 11 Окт 2010, 11:04

Koлега, обясни моля те как се прави изключването на датчика с НЦСа, че с тоя НЦС така омазах нещата преди два дена, че едвам се оправих. Не съм работил до сега с него и не ми е ясно къде се пипа!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от badsharki » 11 Окт 2010, 11:09

slitter написа:Koлега, обясни моля те как се прави изключването на датчика с НЦСа, че с тоя НЦС така омазах нещата преди два дена, че едвам се оправих. Не съм работил до сега с него и не ми е ясно къде се пипа!

Темата е невероятна - всичко е обяснено и няма какво да се добави --> http://bmwpost.ru/forum/showthread.php?t=2626

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от spower » 28 Авг 2011, 21:55

И при мен след автомивка ми светна бега, въпреки че ги предупреждавах да внимават като перат седалките... излиза грешка, че е прословутия кантар...
Искам колата ми да си е в оригиналното състояние, и ме интересува някой правил ли е кантара.. Преди малко развих седалката да я огледам размърдах и буксите да не е от тях, трия грешката, но след секунди пак се появява..
Ето схема на седалката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 , кое точно е кантара гледам, че кората под седалката се маха на схемата, но като развих седалката за самата пружинна рамка е закачен датчика. Ако кантара е под дунапрена някъде няма ли вариант да се възстанови, и изобщо какво представлява...
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Лампа двигател и еърбег

Мнение от oci » 28 Авг 2011, 22:43

spower написа:И при мен след автомивка ми светна бега, въпреки че ги предупреждавах да внимават като перат седалките... излиза грешка, че е прословутия кантар...
Искам колата ми да си е в оригиналното състояние, и ме интересува някой правил ли е кантара.. Преди малко развих седалката да я огледам размърдах и буксите да не е от тях, трия грешката, но след секунди пак се появява..
Ето схема на седалката:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=52&fg=10 , кое точно е кантара гледам, че кората под седалката се маха на схемата, но като развих седалката за самата пружинна рамка е закачен датчика. Ако кантара е под дунапрена някъде няма ли вариант да се възстанови, и изобщо какво представлява...

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/S ... ts_airbag/
На схемата с номер 11 е въпросния кантар като си изразяваш иначе това е осезателя на пасежерската седалка а кутия под самата седалка е с други функции, на теб проблема ти е в осезателя и за да стигнеш до него трябва да разтапицираш седлото на пасашерстака седалка и той се намира под тапицерията и затова излиза скъпо да се смени защото освен датчик ще трябва да даваш пари и по тапицери и после седалката никога няма да е същата.
Мен ако ме питаш шунтираш го по един от познатите начини и си готов, най-добрия и сигурен начин е със залъгалка щото с екперта ако го спираш софтуерно има опасност после да смениш и централата на беговете.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook