проблем с запалването
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- schuschu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Schumen
- Кара: 320 д
проблем с запалването
странен проблем...колата не може да запали, само припалва леко.
закачих я с инпата...все още се уча да работя с нея...
показва ми следните грешки...някой ако може да даде инфо за тях ще съм ви много благодарен...
10 controler start of injection
6 ignition circuitz passenger beet stronger
тези успях да ги изтрия, те са от 2 подменюта...
ама другите 2 са от главното меню и тях не ги трие:
26 sensor blower
27 comunication with the additional heater
закачих я с инпата...все още се уча да работя с нея...
показва ми следните грешки...някой ако може да даде инфо за тях ще съм ви много благодарен...
10 controler start of injection
6 ignition circuitz passenger beet stronger
тези успях да ги изтрия, те са от 2 подменюта...
ама другите 2 са от главното меню и тях не ги трие:
26 sensor blower
27 comunication with the additional heater
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблем с запалването
Прилиза на ГНП ..... пробвай на тикане за не повече от 10-20 метра ако не запали ..... проблема най вероятно е там.
- schuschu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Schumen
- Кара: 320 д
Re: проблем с запалването
след смяна на транзистора на упр. на помпата...колата трудно пали, когато не е работила известно време...запали ли няма проблем гасиш-палиш.....но престои ли може да не запали и от 20ия път...какъв може да е проблема, възможно ли е да е нещо странично извън помпата?
колата е 320 д 136 к.с.
колата е 320 д 136 к.с.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблем с запалването
schuschu написа:след смяна на транзистора на упр. на помпата...колата трудно пали, когато не е работила известно време...запали ли няма проблем гасиш-палиш.....но престои ли може да не запали и от 20ия път...какъв може да е проблема, възможно ли е да е нещо странично извън помпата?
колата е 320 д 136 к.с.
Всичко може да е.....
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: проблем с запалването
schuschu написа:след смяна на транзистора на упр. на помпата...колата трудно пали, когато не е работила известно време...запали ли няма проблем гасиш-палиш.....но престои ли може да не запали и от 20ия път...какъв може да е проблема, възможно ли е да е нещо странично извън помпата?
колата е 320 д 136 к.с.
Според мен ти пада горивото, дърпа въздух от някъде, палиш претриса, гасне и няма палене....пада голямо въртене докато изкара въздуха и пали.
Няма логика проблема да е от транзистора.
- schuschu
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 24.06.2009
- Местоположение: Schumen
- Кара: 320 д
Re: проблем с запалването
точно така...на моменти претриса и не пали...
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани