Проблем с лампата на двигателя - премахнат катализатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Проблем с лампата на двигателя - премахнат катализатор
Здравейте колеги,
неуспешно се опитвам да угася лампата на двигателя на bmw z3 2.0 '99. Пиша в този раздел, понеже двигателя се слага на е46.
След отстраняване на някои други неизправности остана - грешки на ламбда сонда 1-3 и 4-6. След чистене на грешките я връща пак до 10км пробег градско. Махнат ми е катализатора, но няма резонаторно гърне вместо него(така ми казаха). С поставяне на такова гърне, проблема ще се реши ли окончателно(да се излъже сондата) и знаете ли място на което слагат изчислено резонаторно гърне за този двигател.
Иначе от самото начало нямам оплаквания за работата на двигателя, но според мен не е редно да работи така колата с грешки... или е нормално при БМВ да влачиш с времето по някоя друга?
неуспешно се опитвам да угася лампата на двигателя на bmw z3 2.0 '99. Пиша в този раздел, понеже двигателя се слага на е46.
След отстраняване на някои други неизправности остана - грешки на ламбда сонда 1-3 и 4-6. След чистене на грешките я връща пак до 10км пробег градско. Махнат ми е катализатора, но няма резонаторно гърне вместо него(така ми казаха). С поставяне на такова гърне, проблема ще се реши ли окончателно(да се излъже сондата) и знаете ли място на което слагат изчислено резонаторно гърне за този двигател.
Иначе от самото начало нямам оплаквания за работата на двигателя, но според мен не е редно да работи така колата с грешки... или е нормално при БМВ да влачиш с времето по някоя друга?
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Проблем с лампата на двигателя - премахнат катализатор
кажете колеги, резонатор ще оправи ли работата... нямам допълнителна ламбда сонда след катализатора...
- stormar
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 21.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d
Re: Проблем с лампата на двигателя - премахнат катализатор
Здравейте,
Не знам дали е за тази тема мнението ми но искам да питам нещо относно резонаторните гърнета.
Махнах катализаторите на моята Е46-ца и сега искам да сложа р.гърне. Въпроса е каква е по добрата дължина на р.гърне ? единия майстор ми казва около 35 см другия ми показа р.гърне с дължина около 50-60 см и ми каза че колкото е по дълго гърнето толкоз по добре.
Моля ако някой има наблюдение нека да сподели, че не ми се иска да свалям 3-ти път генерацията.
Не знам дали е за тази тема мнението ми но искам да питам нещо относно резонаторните гърнета.
Махнах катализаторите на моята Е46-ца и сега искам да сложа р.гърне. Въпроса е каква е по добрата дължина на р.гърне ? единия майстор ми казва около 35 см другия ми показа р.гърне с дължина около 50-60 см и ми каза че колкото е по дълго гърнето толкоз по добре.
Моля ако някой има наблюдение нека да сподели, че не ми се иска да свалям 3-ти път генерацията.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани